Jest późna noc. Siedzę sobie na Testowie. Mam ustawiony czas do północy. Północ mija, robię NK, aby poczekać na opóźnione. I wtedy pisze do mnie już nie pamiętam który: weź przedłuż, bo nie mogę już nic ułożyć. To się lituję i dodaję pół godzinki. Po takich zmianach litosci już nie będzie... Godzina po północy to dla mnie już dużo, a jeśli już przedlużałem wcześniej, nie będę miał takiej możliwości w ogóle.
To teraz z drugiej strony. Stacja Piaskowo. Godzina 20. Ustawione do 23 - cud, miód, malina? O ja naiwny. Pomiędzy 20, a 21 cały rozkład przyjazdów z obu szlaków co około 5-7min. Z racji, że SBL jedni blokują, inni dają wiadomość, że pociąg odjechał - są też tacy, którzy nic nie powiedzą - pociąg po prostu przyjeżdża i cyk zdziwienie, bo 3 odstępy SBL zajęte, a DR krzyczy przeze radio, żeby zwolnić, bo 2 pociągi na odstępie. 8 składów - 5 kończy, wyprawiłem z nowym RJ 2 - reszta czas oczekiwania +40', a dzisiejsza "młodzież" niecierpliwa i gdzieś po 11 lvl się statkuje.
TDek jest darmową grą - grają w niego fanatycy kolejowi, hobbiści i ludzie, którzy z "ciapongami" styczności mieli jedynie w przedziale jak na kolonie jechali. Porównywanie i wprowadzanie systemu, który sprawdza się w grze, która kosztuje +/- 200zł i jest skierowana do prawdziwych fanatyków mija się z celem.
Z drugiej strony temat chyba dotyczył głównie problemu pogrania na Parzęczewie czy innej dużej stacji pomimo ciągłego jej oblegania, a teraz rozmowa jest o wszystkich problemach z SWDR.
Ja mam swoją propozycję:
- dyżur min 2h, przedłużenie min 1h. Za wyjście w trakcie dyżuru %, za wyjście podczas przedłużenia %x2.
- Status NK włącza się na 15/30min przed końcem dyżuru. Pozwala mimo wszystko na wystawianie RJ z i na tą stację.
- Status NK trwa do godziny zakończenia dyżuru. Od tego momentu SWDR blokuje możliwość wystawiania RJ. Po opuszczeniu ostatniego składu, lub 2-3min po przybyciu na scenerię ostatniego pociągu, który ma RJ do tej stacji SWDR rozłącza DR ze stacji.
- Istnieje możliwość przedłużenia dyżuru - odpowiedni komunikat pojawiałby się 5 min przed statusem NK i trwałby do momentu zmiany statusu na NK lub przedłużenia.
- Na stronie rozkładów, w zakładce Scenerie widoczna byłaby informacja o godzinie zakończenia dyżuru wynikającej z przyjęcia/wyprawienia ostatniego pociągu.