Train Driver 2

Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: heyden w 16 Lipca 2016, 16:07:26

Tytuł: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: heyden w 16 Lipca 2016, 16:07:26
Stacja Pilawa

Na dzień dzisiejszy sceneria jest takim małym LCS-em i obejmuje realną stację Pilawa (częśc towarowa i pasażerska) wraz z podg Jaźwiny, podg Żołnierka i dwoma przystankami osobowymi. Układ torowy jest zgodny z stanem z 2011 roku. Ze względu na to że na stacji w dużej mierze wyświetlane są stare obrazy sygnałowe, właściwe sygnalizatory świetlne zostały zmienione, tak aby mogły działac w symulatorze. Podobnie ma się sprawa tarczami zaporowymi. Jakoś nie bardzo potrafię je ogarnąc w SCS-ie, więc zamieniłem na tarcze manewrowe.

Póki co zrobiony jest w całości układ torowy z sygnalizatorami. Rozpocząłem ubieranie scenerii w inne obiekty. Najlepiej wygląda to szlaku G.

Sceneria posiada 5 szlaków:
Z – jednotorowy szlak LK 7 w kierunku st. Zabieżki (Warszawa Wschodnia Osobowa), wyposażony w SBL z 3 odstępami. Na szlaku znajduje się oznaczony p.o. Augustówka. Prędkośc szlakowa to 80/100 km/h.
S – jednotorowy szlak LK 13 z kierunku st. Sufczyn (Krusze). Prędkośc szlakowa to 100 km/h.
O – dwutorowy szlak LK 12 w kierunku st. Osieck (Skierniewice). Na szlaku znajduje się p.o. Jaźwiny. Prędkośc szlakowa to 50 km/h.
L – dwutorowy szlak LK 12 w kierunku st. Stoczek Łukowski (Łuków). Prędkośc szlakowa to 50 km/h.
G – dwutorowy szlak LK 7 w kierunku st. Garwolin (Dorohusk). Prędkośc szlakowa to 100 km/h.

W obrębie stacji prędkośc wynosi 40 km/h (z wyłączeniem torów 8 i 51 oraz 10 i 52, które mają prędkośc 50 km/h).
Prędkości obowiązujące na szlakach są oznaczone wskaźnikiem W27 i poprzedzone W8.

Ograniczenia prędkości:
- przejście w poziomie szyn (stacja Pilawa) – 20 km/h
- zły stan obiektu na LK 7 (szlak G) – 50 km/h

Spawny składów pasażerskich:
N10 – podstawienie się przy peronie 1.
H53, F57 – tory postojowe w części towarowej. Wjazd w perony z manewrami.
Tm21, Tm22, Tm35 (tylko EZT) – przyperonowe tory postojowe.

Spawny składów towarowych:
C58, H56, L5 – tory dodatkowe/postojowe

Spawny luzaków:
F53, F201, F203 – tory postojowe

 
Wątek został przesunięty do obecnego działu, ponieważ stacja była już uruchomiona na SWDR.
//kam55
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: mentorious w 16 Lipca 2016, 18:33:01
No i gdzie ta stacja?
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 16 Lipca 2016, 20:29:23
Proszę o przesunięcie tematu do działu informacje o stacjach  8)
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: ED161 w 16 Lipca 2016, 21:32:05
O luju!! Moja stacja :D A miałem ją już robić z kolegą. Jeśli potrzebujesz jakieś foty to służę pomocą
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: bartek0107 w 16 Lipca 2016, 21:32:26
Nawet to ładnie wygląda :) (Uprzedziłeś mnie :D, ja z ED161 mieliśmy robić Pilawę)
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: heyden w 16 Lipca 2016, 21:50:19
O luju!! Moja stacja :D A miałem ją już robić z kolegą. Jeśli potrzebujesz jakieś foty to służę pomocą
Dosyc słabo mam rozpracowany szlak w kierunku Łukowa – brak jakichkolwiek filmów, zdjęc bardzo mało, stąd ciężko zrobic w miarę dobrze profil pionowy. Jak byś mógł mi pomóc w tym kierunku byłbym wdzięczy.
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: ED161 w 17 Lipca 2016, 00:32:09
Taka poprawka: Szlak do Garwolina jest na V= 120km/h :)
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 17 Lipca 2016, 02:09:34
Zapowiada się naprawdę ciekawie ;)

Aż prosi się o sześciokomorowce i stary system sygnałowy - nowoczesność nowoczesnością, ale sygnalizacja sprzed 1959 roku jest na kolei jeszcze mocno zauważalnym akcentem. Taka Piława to jak widzę wręcz żywe muzeum starej sygnalizy, włącznie z jazdą na jedno zielone z torów dodatkowych.
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: heyden w 17 Lipca 2016, 10:37:16
Taka poprawka: Szlak do Garwolina jest na V= 120km/h :)
Od kilometraża 55.200 do 56.800 (czyli praktycznie od początku stacji do końca scenerii) jest 100 km/h  ;) . Dopiero od 56.800 jest 120 km/h.
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 19 Lipca 2016, 20:17:27
A'propos rozmowy w TD przed chwilą - tarcze w Pilawie są standardowe dla tamtego okresu - komory od dołu zielona, pomarańczowa, pomarańczowa, w semaforkowym schemacie układ jest błędny - SBLka z resztą też jest przekręcona. W systemie sygnalizacji 1959-1964 komora światła zielonego była na samym dole (SBL, tarcze ostrzegawcze, powtarzacze, semafory 6-cio komorowe i pozostałe semafory bez komory światła białego) lub druga od dołu (semafory 3/4/5-cio komorowe z komorą światła białego).
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: ED161 w 19 Lipca 2016, 21:35:43
A w Tedeku można w ogóle zrobić 6 komorowy semafor?
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: mikson w 19 Lipca 2016, 21:51:47
Jeśli chodzi o semafory - nie ma rzeczy niemożliwych.
W Liskowie mamy W3, W19/W20, TOPy. Trzeba tylko pisać własny program pod nie. :P
Tytuł: Re: Pilawa
Wiadomość wysłana przez: uetam w 19 Lipca 2016, 23:02:44
W Liskowie mamy W3, W19/W20, TOPy. Trzeba tylko pisać własny program pod nie. :P
Nowy SCS wyjdzie razem z wersją 0.8.4 a w nim obsługa wszystkich wymienionych przez Ciebie rzeczy.