Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: sz045 w 28 Kwietnia 2017, 17:58:22
-
Cześć :)
Wraz z LisiczkiemPL przedstawiam Wam posterunek odgałęźny Starzyny. Opis ze strony semaforek.kolej.org.pl:
Starzyny to obecnie jeden z dwóch posterunków ruchu, leżących na linii Kozłów - Koniecpol. Dawniej na linii znajdowała się stacja w Szczekocinach, jednak została zamknięta, a następnie zlikwidowana fizycznie w 2011 roku - wówczas powstał także nowy posterunek odgałęźny Sprowa. W Starzynach kończy się jednotorowa łącznica ze stacji Psary, położonej na CMK. Posterunek do 2011 roku posiadał 5 rozjazdów, które umożliwiały jazdę w każdym kierunku z prędkością do 100 km/h. Na posterunku znajduje się jedna nastawnia "St", wyposażona w urządzenia przekaźnikowe typu E.
W 2011 roku nastąpiła przebudowa posterunku, polegająca na dobudowaniu dodatkowego rozjazdu (nr 6), pełniącego m.in. funkcję ochronną dla przebiegów do i z Psar. W ramach prac modernizacyjnych wymienione zostały również wszystkie pozostałe rozjazdy, a na semaforach pojawiły się białe komory, umożliwiające wyświetlanie sygnałów zastępczych. Nadal jednak układ torowy w kierunku prostym prowadzi do Koniecpola, mimo że odbywa się tam szczątkowy ruch pociągów (w 2012 roku - 1 para TLK).
Posterunek w Starzynach zasłynął wypadkiem, który zdarzył się 25 lutego 1994 roku. Wskutek niezatrzymania się przed semaforem wjazdowym od strony Koniecpola pociągu pospiesznego "Giewont" nastąpiło czołowe zderzenie z pociągiem ekspresowym "Sawa", zmierzającym na CMK. W wypadku zginął maszynista pociągu pospiesznego. Drugi tragiczny wypadek wydarzył się 3 marca 2012 roku, gdy w czołowym zderzeniu pociągów na szlaku Sprowa - Starzyny zginęło 16 osób a około 50 zostało rannych.
W lutym 2013 roku wykonano kompleksową przebudowę sieci trakcyjnej w obrębie posterunku.
Posterunek w ciągu miesiąca przeszedł bardzo duże zmiany. Zostało dodane otoczenie oraz poprawione jest torowisko na szlaku SK i SP. Rozjazdy umożliwiają jazdę z szybkością 60 km/h. W rzeczywistości jest to 100km/h, ale uznaliśmy, że na razie tak będzie dobrze. Gdy zostaną wydane rozjazdy do 100km/h to pojawią się na scenerii, a pasy semaforów zostaną zmienione na zielone.
Szlaki wokół posterunku:
- SS - (Starzyny - Sprowa) - szlak z szybkością 160 km/h, brak ograniczeń stałych i doraźnych
- SK - (Starzyny - Koniecpol) - szlak z szybkością 100km/h, brak ograniczeń stałych i doraźnych. Znajduje się na nim nieczynny przystanek osobowy Wola Kuczkowska oraz przejazd kategorii D
- SP - (Starzyny - Psary) - szlak z szybkością 100km/h, brak ograniczeń stałych i doraźnych. Na szlaku jest przejazd/przejście zastawione na stałe stalową barierą.
Warunki dyżurowania na scenerii:
- wyprawionych min. 100 pociągów, przejechane 50 km
- brak ostrzeżeń na SWDR
Jeśli ktoś zostanie przyłapany na dyżurowaniu przy niespełnionych warunkach trafi na czarną listę. Jeżeli ktoś dalej będzie dyżurował, zostanie złożona skarga.
Czarna lista:
Td 2000
ISDR Patryk
isedr22081 - dyżurowanie bez SWDR (post. nie wpisany), doprowadzenie do czołówki
Posterunek posiada tzw. "spawny awaryjne". Podczas dyżuru proszę mieć je wyłączone (na podg. pociągi nie rozpoczynają kursu).
ZABRANIA SIĘ EDYTOWANIA SCENERII
Uwaga!: aby umożliwić wjazd pociągowi na szlak SP, należy zaznaczyć na zielono semafor 15 na pasku na dole.
Aktualny numer na SWDR: e84d8726
Spokojnych dyżurów ;)
-
Mapa ląduje w dziale "Prace w trakcie", bo;
- złe wysięgniki na łukach.
- drzewa blb zbyt blisko toru,
- rozstrzelone odległości między słupami trakcji na prostym torze,
- nienaturalny spadek toru przed semaforem C
- droga ochronna semaforów ze szlaku SS prawie pół kilometra? Tak jest w rzeczywistości?
Po naprawie tych błędów temat wróci na swoje miejsce.
-
SCS też należałoby poprawić.
1. Trochę dziwna nazwa izolacji za wyjazdem na Psary.
2. Po uruchomieniu pulpitu zwrotnice powinny być w stanie zasadniczym, a tak trzeba pamiętać o ich przedstawieniu (po co?).
3. Symbol zakończenia jazdy pociągowej "kC" powinien być oznaczony jako "Ck" - nie współgra to z resztą.
To tyle ode mnie, ale p. odg. ciekawy.
-
Oprócz "Bujawki" tzn krzywych torów które NALEŻY poprawić to semafory można ok. 100 metrów przybliżyć, bo to jednak trochę za daleko, mimo że droga ochronna ma swoje metry
Ps. dopóki nie wyjdzie 0.9.2 dalej będzie to stacja WiP, bo to niemożliwe jechać na 60siątkach
-
Postaram się poprawić te błędy. @MaciejakS: co to znaczy, że
to niemożliwe jechać na 60siątkach
Czytałeś dokładnie pierwszy post?
-
Oprócz "Bujawki" tzn krzywych torów które NALEŻY poprawić to semafory można ok. 100 metrów przybliżyć, bo to jednak trochę za daleko, mimo że droga ochronna ma swoje metry
Ps. dopóki nie wyjdzie 0.9.2 dalej będzie to stacja WiP, bo to niemożliwe jechać na 60siątkach
Możliwe, wczoraj przejechałeś bez jęku. Jeżeli moderatorzy nie zaakceptują tych zwrotek, a raczej kam55 o nich nie wspomniał to wtedy zostanie w WiP. Narazie naprawimy błędy wymienione przez kam'a. My chcemy te zwrotki jak najbardziej, tylko że symek jeszcze tego nie oferuje. Mam nadzieje że zwrotki na 100 wyjdą jak najszybciej. Pozdrawiam
-
Zwrotki na 100 mozna mieć juz od paru tygodni, ale i tak sobie nie po dyżurujesz. Z tymi starzynami bym się wstrzymał do 0.9.2 jak już oficjalnie wejdą R1200.
-
Zwrotki na 100 mozna mieć juz od paru tygodni, ale i tak sobie nie po dyżurujesz. Z tymi starzynami bym się wstrzymał do 0.9.2 jak już oficjalnie wejdą R1200.
W jaki sposób? My nie developerzy, a wersja test. nie jest dostępna
-
Myślę że mój pomysł zostanie uwzględniony aby zrobić LCS Szczekociny czyli mamy Straszyny i zrobić jeszcze Sprowe
-
Komandoos, rozmyślamy nad Psarami bardziej
Dodano: 01 Maja 2017, 23:02:25
@kam55
- złe wysięgniki na łukach. +
- drzewa blb zbyt blisko toru, +
- rozstrzelone odległości między słupami trakcji na prostym torze, +
- nienaturalny spadek toru przed semaforem C +
- droga ochronna semaforów ze szlaku SS prawie pół kilometra? Tak jest w rzeczywistości? TAK JEST W RZECZYWISTOŚCI
1. Trochę dziwna nazwa izolacji za wyjazdem na Psary. NORMALNA
2. Po uruchomieniu pulpitu zwrotnice powinny być w stanie zasadniczym, a tak trzeba pamiętać o ich przedstawieniu (po co?). TAK JEST ZROBIONE W EDYTORZE I TEGO NIE ZMIENIMY
3. Symbol zakończenia jazdy pociągowej "kC" powinien być oznaczony jako "Ck" - nie współgra to z resztą. +
Dziękuję.
-
To wrzuć chociaż zdjęcia tego co poprawiliście lub w załącznik plik w pierwszy post, bo "+" o niczym nie świadczy.
- droga ochronna semaforów ze szlaku SS prawie pół kilometra? Tak jest w rzeczywistości? TAK JEST W RZECZYWISTOŚCI
Radzę uważać z tym Capsem.
A i zapomniałem - kotwy. Drut znikał tak po prostu w powietrzu. To też trzeba poprawić jeśli nie jest.
-
Aktualizacja plików .sc i .scs w pierwszym poście.
-
- złe wysięgniki na łukach.
Na jednym z łuków nadal są złe. W załączniku widać: słup na pierwszym planie jest prawidłowy, ale ten w oddali już nie.
- rozstrzelone odległości między słupami trakcji na prostym torze,
Nie zostało poprawione. Nadal odległości między słupami wynoszą ok 100m.
Co do kotwień (załacznik), lepiej kotwę przyczepić do słupu obok niż stawiać kolejny metr od niego.
- drzewa blb zbyt blisko toru,
Blb stawiać minimum 250 metrów od toru.
2. Po uruchomieniu pulpitu zwrotnice powinny być w stanie zasadniczym, a tak trzeba pamiętać o ich przedstawieniu (po co?). TAK JEST ZROBIONE W EDYTORZE I TEGO NIE ZMIENIMY
To zmienić stan zasadniczy rozjazdu w notatniku.
Dodatkowo przedłużcie ten szlak z SBL, bo jest zdecydowanie za krótki dla dłuższych składów.
A w pobliżu nastawni niektóre części torów wpadają pod ziemię, trzeba obniżyć teren bo to nie wygląda ładnie.
http://td2.info.pl/wiki/index.php/SWDR_2:Dodawanie_stacji_i_numer%C3%B3w_scenerii#Zatwierdzanie_stacji a tu jest napisane co jest brane pod uwagę.
I takim furgonem w krzaki na piwo? A gałęzie nie zarysują? :o
-
Nie jestem zbytnio obeznany jeśli chodzi o nachylenie torowiska, ale mam wrażenie, że na szlaku SP jest ono dziwnie zaczęte:
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/05/05/przechylzaduzy.png)
Mam normalnie wrażenie, że wózek idzie na tym połamać :P
-
To znany błąd. Zmniejszyliśmy to, choć niestety raczej nie wyeliminowaliśmy.
-
Witam
można poprosić o dodanie numeru scenerii do SWDR, kilka dni temu pobrałem i nie mogłem uruchomić SWDR-a ze względu na brak tego numeru: f0dadd8b
pozdrawiam
ps sceneria pobrana z tego wątku, zgłaszane było do użytkownika LisiczekPL ale bez reakcji.
-
Na czarną listę jako pierwszy pozycję zajmuje pan Td 2000. Dziękujemy za współpracę. Po co siedzieć na stacji, widziąc w wątku jasno napisane wymagania
Dodano: 05 Maja 2017, 22:35:13
Witam
można poprosić o dodanie numeru scenerii do SWDR, kilka dni temu pobrałem i nie mogłem uruchomić SWDR-a ze względu na brak tego numeru: f0dadd8b
pozdrawiam
ps sceneria pobrana z tego wątku, zgłaszane było do użytkownika LisiczekPL ale bez reakcji.
Dodane, nie odzywałem się bo od razu przekazałem sz045 aby wstawił numer.
-
Aktualizacja plików .sc i .scs w pierwszym poście.
-
Przed rozjazdem nr. 7 na tym krótkim łuku wymienić wysięgniki na krótkie oraz wisi w powietrzu wskaźnik.
Tuż przed semaforem C są za duże "wyboje".
Pomiędzy rozjazdami 3 i 4 tor nie może być taki krzywy oraz drut nad nim jest niewłaściwy.
Na szlaku dwutorowym odległości między słupami są już poprawne, ale pary słupów będące naprzeciwko sobie powinny mieć dwa rożne wysięgniki (dł i krótki) tymczasem oba są takie same.
Szlak SP trzeba wydłużyć.
Na szlaku SS kotwy się usunęły, są tylko po jednej stronie.
-
Nie ma jak wydłużyć. To jest maksimum, bo jak by chcieć przedłużyć to od razu Psary trzeba budować.
-
To trzeba sztucznie wydłużyć, jest to czysto technicznie obowiązkowe.
-
To trzeba sztucznie wydłużyć, jest to czysto technicznie obowiązkowe.
LisiczekPL
Trzeba poprawić te sieci, i to co wypisał, m. in. tory, to zajmuje dosłownie 30 minut. Po za tym wspominałem już ci, po poprawkach ułoże jak w rzeczywistości tylko poprawki zajmują dużo czasu...
-
Wiemy co mamy robić