Train Driver 2

Część Polska => Propozycje rozwoju => Wątek zaczęty przez: guzik32 w 18 Maj 2017, 13:53:52

Tytuł: Edytor i edycja terenu
Wiadomość wysłana przez: guzik32 w 18 Maj 2017, 13:53:52
Postanowiłem wrzucić tutaj ten filmik, żeby osoby zajmujące się całym edytorem mogły podpatrzeć jakieś dobre rozwiązania do tedekowego edytora. Filmik ten pokazuje jak łatwo i przyjemnie można tworzyć ciekawą siatkę terenu z teksturami oraz używanie pędzli do tekstur czy obiektów. Ile ja bym dał za taki edytor to sobie nawet sprawy nie zdajecie :D A samo tworzenie stacji można dzięki temu skrócić z 2-3 tygodni w moim przypadku do paru dni. https://www.youtube.com/watch?v=vqv-eBug02g

Także ten materiał leci na propozycję rozwoju, może i nierealną ale zawsze spróbować warto.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Edytor i edycja terenu
Wiadomość wysłana przez: trainfun09 w 18 Maj 2017, 14:56:40
Ja mam lepszy pomysł: moduł w edytorze Td2, który generuję siatkę z Terrain Pointów o określonym przez użytkownika polu jednego kwadratu. Więc na przykład, jeśli ktoś chce zrobić górę, podnosi tylko TP. Też jest łatwo.

Tytuł: Odp: Edytor i edycja terenu
Wiadomość wysłana przez: gravition w 18 Maj 2017, 14:58:09
Możesz sobie taką siatkę wygenerować za pomocą excela, ja tak robiłem i działało to bardzo sprawnie.
Tytuł: Odp: Edytor i edycja terenu
Wiadomość wysłana przez: Zuger_Polska w 20 Maj 2017, 14:38:52
Możesz sobie taką siatkę wygenerować za pomocą excela, ja tak robiłem i działało to bardzo sprawnie.
Mógłbyś opisać jak?
Tytuł: Odp: Edytor i edycja terenu
Wiadomość wysłana przez: guzik32 w 20 Maj 2017, 15:38:38
I jeszcze jeden przykład. Ktoś wczoraj wrzucił na SB link do tego filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=Qa2wEURJFTE&feature=youtu.be&t=4m55s
To jest na Unreal Engine 4 i też wgniata w fotel. Szczenę można zbierać z podłogi. Ehhh się rozmarzyłem :D Od 4:53 jest efekt końcowy pokazany. Przejazd przez takie coś na pewno został by w pamięci.