1. Wyjazd na tor lewy na podstawie rozkazu pisemnego,
2. Zwrotnice nastawiane na miejscu (ręczne) ryglowane (w TD2 zasymulowane [przy utwierdzeniu przebiegu),
3. Przejazd w km 171.112 przełączony na działanie samoczynne przed budową posterunku; zabudowa posterunku nie zmieniła tego stanu,
4. Przy jeździe spod semafora D zawiadamiać drużyny trakcyjne rozkazem pisemnym "O" o nie zamknięciu się przejazdu w km 171.112.
[/spoiler
Screeny:
https://img.ttsk.ngo/image/8lfsh (https://img.ttsk.ngo/image/8lfsh)
https://img.ttsk.ngo/image/8lObu (https://img.ttsk.ngo/image/8lObu)
https://img.ttsk.ngo/image/8ljNA (https://img.ttsk.ngo/image/8ljNA)
https://img.ttsk.ngo/image/8lI8l (https://img.ttsk.ngo/image/8lI8l)
https://img.ttsk.ngo/image/8lQHk (https://img.ttsk.ngo/image/8lQHk)
https://img.ttsk.ngo/image/8lUnC (https://img.ttsk.ngo/image/8lUnC)
https://img.ttsk.ngo/image/8lVGs (https://img.ttsk.ngo/image/8lVGs)
https://img.ttsk.ngo/image/8lMy0 (https://img.ttsk.ngo/image/8lMy0)
https://img.ttsk.ngo/image/8lS7N (https://img.ttsk.ngo/image/8lS7N)
https://img.ttsk.ngo/image/8lajm (https://img.ttsk.ngo/image/8lajm)
Changelog:
- Przesunięto ToF na odległość 1000m od semafora
- Dodano brakujące wskaźniki
- Usunięto nadmiarowe rezonatory
- Przesunięto ToD