Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: Ulfrig w 03 Sierpnia 2017, 16:46:44
-
Białobrzeg to Fikcyjna stacja węzłowa, posiada cztery tory z krawędzią peronową, bocznicę z czterema torami odstawczymi oraz cztery szlaki:
2 tor (Wr-Wyposażony w SBL) zelektryfikowany [vmax=100/120],
2 tor (Wj) zelektryfikowany [vmax=100],
1 tor (We-OSOB/POSP) zelektryfikowany [vmax=70],
1 tor (De-TOW) zelektryfikowany [vmax=60].
Autorzy:
mistersix - Układ torowy, sygnalizacja oraz infrastruktura przytorowa, otoczenie, ogólny pomysł.
rogonon - Otoczenie.
Marcin_S - Poprawki sygnalizacji oraz infrastruktury przytorowej, poprawki układu torowego, sieć trakcyjna.
Ulfrig - Poprawki sygnalizacji, poprawki układu torowego, poprawki otoczenia, pulpit SCS.
Na scenerii dyżurować może każdy, jednakże, gdy zainstnieje taka potrzeba, pojawi się czarna lista użytkowników, którzy nie będą mogli dyżurować na Białobrzegu. Osoby mogące edytować czarną listę: mistersix, Marcin_S, Ulfrig. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć.
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.18.00.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.18.00.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.22.27.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.22.27.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.22.56.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.22.56.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.23.21.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.23.21.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.24.12.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.24.12.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.24.34.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.24.34.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.25.19.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.25.19.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.25.50.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.25.50.png)
https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.26.23.png (https://img.ttsk.ngo/images/2017/08/03/Zrzutekranu2017-08-0316.26.23.png)
EDIT 15.04.2018 - Czarna lista:
-
W5 na szlaku We jest bardzo malo widoczna co powoduje że wiele graczy (L) nie zauwaza jej i jedzie dalej na szlak, proponuje poprawienie widoczności tego wskaźnika.
https://img.ttsk.ngo/image/8pgd2
-
Dzwoniłem do drogowców, na dniach podjadą i przytną te krzaki. ;)
-
Jak słusznie @Ryszard-san i @mentorious zauważyli, błąd w rozjazdach na pulpicie. Poprawiony przebieg z K18 na szlak We. Do pobrania poniżej.
-
Trochę pytanie , nie na temat. Jak zrobić aby semafor na scs podał S2? Chodzi mi ten zaraz za żółta strzałką.
-
Chodzi Ci o 378?
-
Podajesz od tego 378 do strzałki
Dodano: 10 Września 2017, 08:50:31
Znaczy, w ten sposób, że jeżeli w strone strzałki podajesz to podajesz od tegi semafora do żółtej strzałki, jeżeli w drugą stronę to myśle że umiesz, di tego Wr coś tam
-
Na scenerii są błędy w rozjazdach 16, 17 oraz 5. Nie zgadza się ich położenie zasadnicze. rozjazdy 16cd oraz 17ab powinny w położeniu zasadniczym kierować na żeberka ochronne, natomiast rozjazd nr 5 na tor boczny bliżej toru głównego.
O ile jeszcze rozjazd 5 można przeżyć, o tyle 16 i 17 kwestionują sens istnienia uporków za Tm 15 oraz Tm7.
-
Dzwoniłem do drogowców, na dniach podjadą i przytną te krzaki. ;)
Coś się nie wykazali, nikt tych krzaków nie ciął ;)
-
Dzwoniłem do nich jak tam sytuacja. Niestety przez wielu "inrzynieróf" scenerii, drogowcy mają pełne ręce roboty także na innych stacjach. Krzaki na Białobrzegu to malutki punkt na ich dłuuuuugiej liście. Ale spokojnie zapewnili mnie, że pamiętają o tym.
-
Na scenerii są błędy w rozjazdach 16, 17 oraz 5. Nie zgadza się ich położenie zasadnicze. rozjazdy 16cd oraz 17ab powinny w położeniu zasadniczym kierować na żeberka ochronne, natomiast rozjazd nr 5 na tor boczny bliżej toru głównego.
O ile jeszcze rozjazd 5 można przeżyć, o tyle 16 i 17 kwestionują sens istnienia uporków za Tm 15 oraz Tm7.
I do tego semafory na K16 i tym drugim pokazuja S2 przy jedzie na krzywo...nic ino zglosic to do prokuratory ;D
Ktory scs jest aktualny w tym temacie , bo pewnie ktos ma zly ale jest pare roznych do sciagniecia w tym temacie.
-
OT: Matzu, teraz to ja już w ogóle wiarę w ludzkość straciłem... Na krzywo???? :EOT
-
OT: Matzu, teraz to ja już w ogóle wiarę w ludzkość straciłem... Na krzywo???? :EOT
Zielone da się zrozumieć, problem się zaczyna, gdy nie jest to sygnalizacja z 1950 xd
Wyjazd na jedno zielone i tak dopuszczalny był tylko z torów obsługiwanych wyłącznie przez pociągi towarowe, tymczasem semafor K18 stoi przed peronami.
-
"Sygnał S2 i S4 (jedno światło pomarańczowe lub jedno zielone) na semaforach świetlnych wyjazdowych stosuje się również (1) przy wyprawianiu pociągów towarowych z (2) torów głównych dodatkowych, (3) jeśli czoło wyprawianego pociągu znajduje się bezpośrednio przed semaforem wyjazdowym, i nie zachodzi obawa przejazdu przez zwrotnice odgałęziające z szybkością większą niż dozwolona."
Gdzie tty tu masz warunek "tylko"?
Semafor K18 nie spełnia żadnego z tych warunków.
-
To gratuluję pobrania poprawnego SCSa. W wątku jest jeden plik .scs więc nie widzę problemu, by pobrać go jak należy. Od tej wiadomości, jeżeli coś jest nie tak z SCSem, proszę pisać do mnie priv i wysłać jakiekolwiek potwierdzenie że taki problem występuje na OFICJALNEJ wersji pulpitu. Reszta wiadomości o semaforach i scs który jakimś dziwnym trafem u mnie działa jak powinien, będą traktowane jako offtop. Powodzenia na dyżurce :)
-
Nie żebym się czepiał ale coś tu nie pyka w paru miejscach polecam oglądnąć i zgłosić służbą i szukać faktur do reklamacji.
1. Wbijający się peron w skład w Białobrzeg Główny https://img.ttsk.ngo/image/8MqrV (spasowanie peronów też takie sobie)
2. W bija się również peron w przystankach po drodze SBL https://img.ttsk.ngo/image/8MpCa
4. Sieć trakcyjny na pewnych odcinkach nie dotyka pantografów a tu przykład też w magicznych laskach są problemy z tym na lukach.https://img.ttsk.ngo/image/8Mezu
5. Semafor wjazdowy z jedno toru De BB_O https://img.ttsk.ngo/image/8M5Xn brak W15 (https://wiki.td2.info.pl/images/thumb/0/0b/DSC04338.JPG/300px-DSC04338.JPG)Wskaźnik zmiany lokalizacji semafora.
6. Wskaźnik odcinka ograniczonej prędkości W9 wbija się w składy i coś tam nie pasuje zbytnio https://img.ttsk.ngo/image/8MN3L (https://wiki.td2.info.pl/images/thumb/3/36/W9a.JPG/180px-W9a.JPG)
Ps. na tym wirażu co jest 40 ziemia z edytora wbija się w szyny i podkłady.
-
Semafor na De stoi prawidłowo ;).
-
Pragnę zwrócić uwagę na to, iż poprawkami Białobrzegu zajmuje się Marcin S. Jak skończy, poprawki będą udostępnione. ;)
-
To tez ja coś wtrącę ;D. Po obejrzeniu paru filmików jak i własnej jazdy sugeruje a raczej tego nawet wymaga WTB-E10 dodanie wskaźników W11 przed semaforami SBL 430;430N;431;431N;415;415N;414;414N;399N ze wzgledu na brak dostatecznej widoczności. Dodatkowo proponuje dodanie wskaźnika W1 w drodze hamowania do pierwszego SBL pełniącego role wirtualnej Tarczy Ostrzegawczej (cos ala Tarcza Kszaltowa Nieruchoma -z definicja - w drodze hamowania znajduje sie semafor nalezy tak regulować prędkość żeby moc sie zatrzymać jesli semafor wskazuje sygnal STOJ) wraz z tabliczka informującą ze wjedza się na Szlak SBL, z opcjonalnym dodaniem wskaźników W11 przed owym 1 semaforem mimo dość dobrej jego widoczności. Napewno poprawi to bezpieczeństwa na scenerii i zwiększy idioto odporność.
-
O ile pomysł z wstawieniem W11a przed semaforami odstępowymi to nie widzę z tym problemu. Tak ten drugi pomysł.. udam, że tego nie widziałem.
-
Noo.. w szczególności ten.
proponuje dodanie wskaźnika W1 w drodze hamowania do pierwszego SBL pełniącego role wirtualnej Tarczy Ostrzegawczej (cos ala Tarcza Kszaltowa Nieruchoma -z definicja - w drodze hamowania znajduje sie semafor nalezy tak regulować prędkość żeby moc sie zatrzymać jesli semafor wskazuje sygnal STOJ) wraz z tabliczka informującą ze wjedza się na Szlak SBL
Wręcz fenomenalny.
-
Odgałęźny można dobudować i na wylocie zrobić normalną półsamoczynna blokadę. Wtedy ten szlak z SBL byłby "wewnętrzny".
-
To nie jest real tylko symulator i pewne rzeczy mozna dopasowac - semafor polsamoczyny niewchodzi w gre bo psuje cala zasadnosc SBL. Moje rozwiazanie powoduje ze mechanik ma wystarczajacom informacje-o typie blokady i ze nalezy spodziewac sie semafora- rzeczy ktorych niema podanych w RJ tym bardziej ze niekazdy musi znac kazda scenerie na wylot, a sceneii z SBL tez bedzie przybywac. Poki co raczej nie predko bedzie mozliwosc ze beda tylko wysylane pociagi z jednej stacji z szlakiem SBL na druga z szlakiem SBL,a czesciej z roznych stacji z PBL tam sie wyprawia sklady,bo latwo,szybko i przyjemnie ;D. Co do respienia na raz to sie zdarza ale tez bywa ze gracz ma komunikat ze ktos blokuje ze wjazdowy ale nie zdola wychamowac przed pierwszym SBL bo nie ma żadnego ostrzeżenia.
-
No to jedynie mogę dać przed tym pierwszym odstępowym W11a, natomiast dyżurny zasiadający na tym niech obserwuje zajętość odstępów, a nie przyjmuje pociągi na pałę. Bo jak dwa pociągi pojawią się w tym samym czasie na wlocie to żadna tarcza, czy inne rozwiązanie tu nie pomoże.
-
Ważne by było aby pierwszy semafor SBL był widoczny z co najmniej 700-800m, a nie za łukiem gdzie się go widzi z 200m, bo wtedy to i kotwica nie pomoże.
-
Miałem o tym rano pisać, tak jak ktoś już tu pisał na tym pierwszym sygnalizatorze SBL najlepiej na pulpicie ustawić Samoczynność i trochę zniwelowałoby to problem, ale by go nie usunęło.
-
https://img.ttsk.ngo/image/8SVKt
https://img.ttsk.ngo/image/8SUy3
-
Nie ma to jak samobójca na torach. Wzywaj Policje :D
-
Ehhh. Perony wchodza w skrajnie na szlaku Wr
https://img.ttsk.ngo/image/8zsTl
-
W torze głównym dodatkowym nr 3 jest błąd i na jednym z jego odcinków tuz przed rozjazdem od strony szlaku Wj wpisana została prędkość mniejsza niż 40 km/h (prawdopodobnie 25), co powoduje wyświetlenie ostrzeżenia o prędkości na czerwono.
-
Jeszcze coś pewnie się trafi.
(https://i.imgur.com/RFAXQkK.jpg)
(https://i.imgur.com/z5vouzQ.jpg)
Dodano: 23 Października 2017, 15:01:08
Dodano: 23 Października 2017, 15:01:49
````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Puk Puk to znowu ja Błąd w torze na moście gdzie jest max 100 a wpisany w tor jest 90 i krzyczy na czerwono.
https://img.ttsk.ngo/image/t2Lxd (https://img.ttsk.ngo/image/t2Lxd)
-
BLACKLISTA
-Miłosz007001 użytkownik przyznał się do błędu i wyraził skruche oraz chęć poprawy, więc warunkowo opuszcza liste. Przy następnym powazniejszym występku zostanie na niej na stałe.
Lista w razie konieczności będzie aktualizowana.
-
Ostatni darowany raz dla niego, gdyż miał odpaloną scenerie jeszcze przed dodaniem do czarnen listy.
Tu nie ma co darować. Użytkownik otrzymał nagrodę w postaci dwóch dni przymusowego urlopu. //Marcin S
-
Słowa dyżurnego z Białobrzegu przekazane na ts:
Powiem ci jak to było. Osoba [L] jechała na SBL 10 km/h pisałem jej ileś tam razy przyspiesz. Jechał bo SBL ponad 10 min. Miałem tak dobre serce i go nie skickowałem. Co ja takiego zrobiłem? Potem do mnie maszyniści krzyczeli że ja robię korek. Możę zasłużyłem na karę, Jeszcze wypowiem się na temat "black Listy" Ja nie wiedziałem że jestem na black liśice. to chyba powinieniem zostac powiadomiony o nałożeniu blokady na stacje.
-
(https://i.imgur.com/trJJvC4.jpg)
-
No co? Próbuje wejść oknem jak za PRL'u.. Wszystko w porządku.
A tak na poważnie, przypomnę jeszcze raz. Sceneria Białobrzeg cały czas przechodzi dość obszerną modernizację. Bardzo dobrze wiem o latających ludzikach, peronach w skrajni, itp. Zostało już to dawno usunięte/naprawione. Nie będę wydawał co chwilę aktualizacji z usuniętym jednym ludzikiem bo to bez sensu, dlatego do czasu wyjścia aktualizacji, proszę nie zwracać na tego typu błędy uwagi.
-
Taki oto smaczek na przystanku Wola Rzeczna :D
-
Tym czasem w Białobrzegu
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/12/13/BialobrzegCzolowka.png)
Związku z tym wpisem w galerii wydaje mi się że pan Miłosz powinien wrócić na czarną listę...
-
Wyjaśni się sytuacja to pomyślimy.
-
Moja ulubiona sceneria. 11/10
-
Do czarnej listy dołącza @marol11. Ulfrigu czyń swoją powinność.
-
Dla pociągu Eu07 który ma zaimplementowane crashe związane z pantografem występuje crash na mostku w związku ze złym sygnalizowaniem opuszczenia pantografu oraz ograniczenia prędkości, na mostku z obu stron jest ograniczenie do 100 a powinno być do 60 za znakiem WE1 którego także brakuje. jest tylko WE2a które jest zbyt blisko aby przy tej prędkości zdążył się opuścić pantograf.
-
Dla pociągu Eu07 który ma zaimplementowane crashe związane z pantografem występuje crash na mostku w związku ze złym sygnalizowaniem opuszczenia pantografu oraz ograniczenia prędkości, na mostku z obu stron jest ograniczenie do 100 a powinno być do 60 za znakiem WE1 którego także brakuje. jest tylko WE2a które jest zbyt blisko aby przy tej prędkości zdążył się opuścić pantograf.
Ostrzeżenie stałe do 60 km/h nie jest wymagane, ponieważ We 1 sam w sobie nakazuje zmniejszyć prędkość jazdy do 60 km/h.
We 2 jest umieszczone przepisowo w odległości 100-150 m.
W czym problem?
-
Dla pociągu Eu07 który ma zaimplementowane crashe związane z pantografem występuje crash na mostku w związku ze złym sygnalizowaniem opuszczenia pantografu oraz ograniczenia prędkości, na mostku z obu stron jest ograniczenie do 100 a powinno być do 60 za znakiem WE1 którego także brakuje. jest tylko WE2a które jest zbyt blisko aby przy tej prędkości zdążył się opuścić pantograf.
Taaa..
(http://www.fullmoonzine.cz/files/8d4fd7a19452b9ccb54bc62c1e7808ff.jpg)
-
byłem pewien że nie ma ale przyznaje błąd mój i wszystkie oznaczenia na mostku są ok. Jednocześnie dalej niewyjaśnione jest dlaczego dostałem na nim crasha dwukrotnie mjąc podniesione pantografy, mimo testów było ok. Magia...
-
W białobrzegu należy opuszczać pantografy przed mostem i zwalniać do 60 i dopiero poniżej tej prędkości podnieść pantograf ale warunkiem jest to aby cały skład wyjechał ze strefy tego miejsca gdyż wagony też powodują crash. Pamiętać też trzeba że szlakowa przy moście jest 100 a prędkość na jednym z torów jest źle wpisana 90 i jak pojedziesz równo 110 crash gwarantowany. Nie wiem czy to tajemnica ale powiem jest tworzona nowa wersja tej sceneri gdyż ta posiada liczne błedy.
-
Nie wiem czy to tajemnica ale powiem jest tworzona nowa wersja tej sceneri gdyż ta posiada liczne błedy.
Modernizacja Białobrzegu ostatnio mocno przyhamowała na rzecz dość zaawansowanych prac nad Wielichowem, WGT i Branowicami. Obecnie jest na etapie tworzenia nowego SCS, nowych izolacji, gdyż układ torowy został wybudowany od zera. Mogę jedynie uchylić rąbka tajemnicy, że zostały usunięte problemy między innymi z uciążliwymi torami odstawczymi pod spawn'y i wyciąganiem taboru w perony oraz i chyba tu dość istotne, został usunięty problem uciążliwego i mocnego lagowania.
Na "smaka" wrzucę kilka screenów:
Niestety jest jeszcze pusto, także jedynie układ torowy i druty można podziwiać.
P.S.
Screen 4 - na pamiątkę zostały ślady po torach odstawczych,
Screen 5 - nowy szlak Wj o długości około 6-7km z SBL.
-
Co masz na mysli ze uklad jest postawiony od zera ? Znaczy ze nie tylko stacja zostala wycieta i postawiona od nowa a szlaki takze ? Wtedy to ino zostanie nazwa a bedzie calkiem nowa stacja :-\ W kazdym razie poprawk pomagajae zwiekszy przepustowosc sie przydadza.i
-
A po cholerę Wr, De i We miałbym ruszać? O samej stacji mówię. Jedynie szlaki zostały odświeżone. Głównie na celowniku modernizacji miała być sama stacja Białobrzeg oraz nowy szlak Wj z SBL.
-
Marcin ale hali nie bedziecie usuwac prawda?
-
Ja byłbym za usunięciem jej, ew. zastąpienie jej halą z Berlina.
PS.: Można pomóc z otoczeniem ::)?
-
No jak dla mnie to ta hala jest zbedna. Zdecydowanie lepiej wyglada bez hali :p
-
Bez hali jest pustynia. Dużo lepiej było z halą.
-
Pustynia jest jak się źle postawi otoczenie wokoło.
-
Teraz wogole nie ma otoczenia to dziwnie to wyglada
-
Widzę że powstał nowy peron jak i 2 dodatkowe tory towarowe po północnej stronie. Mam nadzieję że jednak będzie hala. Bez niej to inna stacja. I dzięki za to że złagodziliście ten łuk wjazdowy z ograniczeniem do 40. A SBL z dwóch stron to będzie cudo :) Tylko jak obecne bocznice do spawnów zlikwidowałeś to czy powstają nowe? Aha i czy dalej z toru pierwszego i drugiego licząc od góry nadal nie będzie można podać wyjazdu na Wj? Czy pojawią się jakieś nowe zwrotki?
-
Z dniem dzisiejszym zdejmujemy blokadę na marol11.
-
Halo proszę uważać dyżurni z zatrzymywaniem pociągów na wyjeździe z Wr bo o ile się nie myle to SBL i po zatrzymaniu podaniu RP maszynista może jechać dalej 20 do następnego odstępu bądź semafora kolejnej scenerii i tu też jest mały zgrzyt bo wjedzie do następnej scenerii bez zgody a to już grozi procentami.
-
Halo proszę uważać dyżurni z zatrzymywaniem pociągów na wyjeździe z Wr bo o ile się nie myle to SBL i po zatrzymaniu podaniu RP maszynista może jechać dalej 20 do następnego odstępu bądź semafora kolejnej scenerii i tu też jest mały zgrzyt bo wjedzie do następnej scenerii bez zgody a to już grozi procentami.
Procentami :)
Tylko dla kogo ? XD
-
Niestety program nie zawsze odzwierciedla stan rzeczywisty. Osobiście po prostu informuję mechanika, że nie ma wyjazdu. Ostatni semafor SBL należy traktować jak PBL i tyle, tak samo pierwszy wjazdowy. Zapowiadając na SBL skład mam gotowe do podania, wywołuję DR stacji docelowej, "1234 SBL" i dopiero gdy potwierdzi, że przyjął informację (czyli zgoda na jazdę) utwierdzam przebieg. Minięcie ostatniego semafora powinno być traktowane jak minięcie półsamoczynnego i tyle, jakoś mechanicy nie mają z tym problemów. Gorzej z dyżurnymi zapowiadającymi na SBL, najpierw puszcza, potem zapowiada, a jak nie dostanie zgody to jest ups.
-
Wolę nie być na miejscu mechanika, który zostanie potraktowany skargą lub kickiem przez Ciebie bo przejechałem semafor SBL wskazujący sygnał stój zgodnie ze wskazaniami... Chociaż w tym przypadku skarga raczej skończyłaby się (mam przynajmniej nadzieję) procentami dla dyżurnego, bo to już widzę jest nagminny przypadek. Co do twórców... Apeluję o korektę SCS w której zostanie to wyłączone...
-
W prawdziwym świecie za semaforem SBL na szlaku jest kolejny i kolejny aż do ostatniego, pełniącego funkcję To. W Td następny może być półsamoczynny, więc są dwie opcje: traktujemy ostatni jak półsamoczynny i mechanik nie ma prawa go minąć, albo czekam na zgodę i podaję wjazd na SBL dopiero po jej otrzymaniu, czyli osobówa będzie tłukła się nawet i kwadrans. Zdrowy rozsądek zdecydowanie sugeruje pierwsze rozwiązanie. Jeszcze nie miałem sytuacji, żeby ktoś miał z tym problem, że dostał informację "brak zgody na szlak, zakaz jazdy za ostatni semafor". Wiem, to jest rozwiązanie kiepskie, ale system jeszcze nie ma lepszego (prace trwają). Może regulamin zmienią pod realia Td, że wskazania ostatniego semafora SBL na wyjeździe ze scenerii są obowiązujące jak na półsamoczynnym.
-
W prawdziwym świecie za semaforem SBL na szlaku jest kolejny i kolejny aż do ostatniego, pełniącego funkcję To. W Td następny może być półsamoczynny, więc są dwie opcje: traktujemy ostatni jak półsamoczynny i mechanik nie ma prawa go minąć, albo czekam na zgodę i podaję wjazd na SBL dopiero po jej otrzymaniu, czyli osobówa będzie tłukła się nawet i kwadrans. Zdrowy rozsądek zdecydowanie sugeruje pierwsze rozwiązanie. Jeszcze nie miałem sytuacji, żeby ktoś miał z tym problem, że dostał informację "brak zgody na szlak, zakaz jazdy za ostatni semafor". Wiem, to jest rozwiązanie kiepskie, ale system jeszcze nie ma lepszego (prace trwają). Może regulamin zmienią pod realia Td, że wskazania ostatniego semafora SBL na wyjeździe ze scenerii są obowiązujące jak na półsamoczynnym.
A skąd mechanik ma wiedzieć że już jest na ostatnim odstępie przez magicznym laskiem?
No i rozwiązaniem tych waszych problemów jest puszczanie pociągu że stacji dopiero po uzyskaniu zgody z następnej scenerii. Nie widzę sensu wcześniejszego wyprawiania pociągu tylko po to żeby on stał na odstępie.
-
W prawdziwym świecie za semaforem SBL na szlaku jest kolejny i kolejny aż do ostatniego, pełniącego funkcję To. W Td następny może być półsamoczynny, więc są dwie opcje: traktujemy ostatni jak półsamoczynny i mechanik nie ma prawa go minąć, albo czekam na zgodę i podaję wjazd na SBL dopiero po jej otrzymaniu, czyli osobówa będzie tłukła się nawet i kwadrans. Zdrowy rozsądek zdecydowanie sugeruje pierwsze rozwiązanie. Jeszcze nie miałem sytuacji, żeby ktoś miał z tym problem, że dostał informację "brak zgody na szlak, zakaz jazdy za ostatni semafor". Wiem, to jest rozwiązanie kiepskie, ale system jeszcze nie ma lepszego (prace trwają). Może regulamin zmienią pod realia Td, że wskazania ostatniego semafora SBL na wyjeździe ze scenerii są obowiązujące jak na półsamoczynnym.
A skąd mechanik ma wiedzieć że już jest na ostatnim odstępie przez magicznym laskiem?
No i rozwiązaniem tych waszych problemów jest puszczanie pociągu że stacji dopiero po uzyskaniu zgody z następnej scenerii. Nie widzę sensu wcześniejszego wyprawiania pociągu tylko po to żeby on stał na odstępie.
Przecież na Białobrzegu są wskaźniki W 18. Chyba że złomiarze albo pasjonaci kolei ukradli.
-
Powtórzę się: Białobrzeg (parę innych stacji pewnie tez) ma ŹLE wykonany pulpit (możliwość odwrócenia blokady na połówce szlaku stycznego). Mam nadzieje, że Marcin ten błąd wyeliminuje.
-
Nie niebedzie wyelimowane bo inaczej SBL w TD2 straci sens :o predzej dojdzie pierwszy SBL robiacy za Tarcze ostrzegawcza i bedzie go szlo minac na ofie jak bedzie blokowac semafor bo 1 odcinek zajety i bedzie mozna zdarzyc wychamowac. Ile trzeba tlluc ze nie da sie wszytskiego w TD zrobic jak w realu i zawsze bedzie rozpolkowana SBL na wyjedzie (co mi z wewnterznej jak na zewnatrz brak) - na nowej wersji bedzie ich jeszcze wiecej wie wtedy bedzie laczenie sie SBL -SBL najlepiej stala blokada i problemu niebedzie. Co do wyprawiania bez zgody juz na szlak - wszytsko zalezy od maszynisty i czy szlak sie zwolni do tego czasu - taki osobowy zajmuje szlak WR jakies 11 minut dolicz do tego czas zapowiedzi przy obecnym ruchu blokowanie komus szlaku na ponad 15minut przed przyjazdem nie jest ok - spokojnie mozna go wyslac predzej na szlak jesli wiadomo ze szlak bedzie wolny w najbliszym czasie u nastepnej stacji w przypadku wypuszczania na PBL z informacja jesli z jakis powodow szlak by byl dluzej zajety.No ewentualnia ostatni semafor na wyjazd dac jako polsamoczyny z opcja samoczynosci zeby mech niemogl pominac i po problemie.
-
Biał9obrzeg mogę z całęgo serca polecić wszystkim. Najlepsza sceneria do dyżurowania na SCS. NIe ma sobie równych. Wykonanie scenerii i pulpitu scs perfekcyjne!
Pozdrawiam
-
Dajcie do "W trakcie prac" bo nie ma tej scenerii w swdr do tego myli ludzi i ściągają.
-
Kolejny raz Pan Drozda ma racje :D
-
Zgodnie z życzeniem przesunięte.
CMT
a kto to w ogóle poprawia?
-
Bodajże marcin.
-
Łapię otoczenie w tej chwili.