Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: nowackik w 07 Sierpnia 2017, 22:34:51
-
Witam
Przedstawiam ulepszoną wersję scenerii Kornica. Stacja jest posterunkiem czołowym. Jedynym szlakiem jest szlak OH z Vmax = 70 km/h. Stacja posiada semafory kształtowe. Na stacji są trzy spawny elektryczne.
Stan Prac:
Sieć trakcyjna : 100 %
Semafory 100 %
Otoczenie 100 %
-
Coś do pobrania będziesz dawał? Czy jeszcze coś robisz tam?
-
Ciekawie się zapowiada
Ogólnie sieć trakcyjna do poprawy, ale bez schematu ciężko więcej powiedzieć.
-
- Tarcze zaporowe świetlne nie nazywa się "Tz"
- Na ostatnim screenie Tzka na prawym torze, stoi po lewej stronie, nie powinna.
-
@up, tarcze zaporowe mają odpowiednie nazwy - zalecam udać się do okulisty :)
-
Czepiać o Tz się możecie jeśli stacja wygląda na modernizowaną niedawno. Przy kształtach i starej sygnalizacji montowano Tz, a dopiero stosunkowo niedawno wszedł trend na wywalanie Tz i zastępowanie semaforem w układzie: Czerwone, Białe. A na koniec cytat z Ie-4: "Urządzenia zabudowane przed zmianą instrukcji do czasu wymiany mogą być wykorzystywane według przepisów według, których je pobudowano."
-
- Tarcze zaporowe świetlne nie nazywa się "Tz"
- Na ostatnim screenie Tzka na prawym torze, stoi po lewej stronie, nie powinna.
Obok Tzki po prawej znajduje się znacznik W15
Nazwy już poprawiłem.
Załączam plik .sc
-
Ale ježeli nie ma konkretnego powodu ustawienia semafora po lewej to W15 nie usprawiedliwia
-
Jest - Semafor musiałby być w peronie
-
Nie ma takiego uzasadnienia, spokojnie słup może stac na peronie.
Edit: screen: https://img.ttsk.ngo/image/8Dlvm
-
ok - poprawię to
-
To nie lepiej by wyglądały te pordzewiałe bramki? Niż te słupy betpnowe przy tak wąskich peronach?
-
@up, tarcze zaporowe mają odpowiednie nazwy - zalecam udać się do okulisty :)
Czepiać o Tz się możecie jeśli stacja wygląda na modernizowaną niedawno. Przy kształtach i starej sygnalizacji montowano Tz, a dopiero stosunkowo niedawno wszedł trend na wywalanie Tz i zastępowanie semaforem w układzie: Czerwone, Białe. A na koniec cytat z Ie-4: "Urządzenia zabudowane przed zmianą instrukcji do czasu wymiany mogą być wykorzystywane według przepisów według, których je pobudowano."
Nawet jeśli stacja nie jest zmodernizowana niedawno (mimo, że tak wygląda), to oznaczenie tarczy zaporowej świetlnej było zazwyczaj zmieniane na literkę. Miało to miejsce m. in. w Wolsztynie, gdzie ze względu na ustawienie takiej tarczy nadano jej nazwę I, mimo tego, że stała od razu obok semafora J, czego tym bardziej nie powinno się stosować. Poza tym przykładem, jak należy oznaczać tarcze zaporowe jest chociażby stacja Bydgoszcz Główna.
-
Nawet jeśli stacja nie jest zmodernizowana niedawno (mimo, że tak wygląda), to oznaczenie tarczy zaporowej świetlnej było zazwyczaj zmieniane na literkę. Miało to miejsce m. in. w Wolsztynie, gdzie ze względu na ustawienie takiej tarczy nadano jej nazwę I, mimo tego, że stała od razu obok semafora J, czego tym bardziej nie powinno się stosować. Poza tym przykładem, jak należy oznaczać tarcze zaporowe jest chociażby stacja Bydgoszcz Główna.
To, że tak zrobiono w Wolsztynie to nie znaczy, że tak jest wszędzie. Pierwsze z brzegu przykłady - Skwierzyna, Strzelce Krajeńskie Wschód. Nie zaklinaj rzeczywistości :P
Pierwsze, co mi się karygodnie rzuciło w oczy - nie wiem, po kiego grzyba semafor wjazdowy stoi po lewej stronie. Ani sensu, ani widoczności.
-
update w pierwszym poście
-
Mała prośba - zmień nazwę pliku .sc i wrzuć go ponownie :)
Przez chwilę nieuwagi zdarzyło mi się zgubić owy plik :x
Przyjemne dla oka bo skromne :)