Train Driver 2
Dział ogólny => Scenerie => Wasza Twórczość => Porzucone / Nieaktualne => Wątek zaczęty przez: Mati67 w 01 Października 2017, 00:09:01
-
Witam przedstawiam wam moją pierwszą scenerie Podhale Posterunek Odgałęźny. (przelotówka)
Posterunek odgałęźny, stacja czy przelotówka bo ja się zgubiłem. Trzeba się na coś zdecydować, a nie tworzyć mutanty.
CM trichlor
Szlaki:
BGO Vmax-120 ZELEKTRYFIKOWANY
GPM Vmax-120 ZELEKTRYFIKOWANY
Stan prac:
-układ torowy 100%
-Trakcja 95%
-Wskaźniki i Semafory 95%
-Otoczenie 95%
-Rezonatory SHP 100%
--SCS 100% Podziękowania dla Kowalsona za wykonanie scs. :)
Wielkie podziękowania dla Sabyryn za zrobienie trakcji.
-
Jest pięknie :D
-
Tak jakby strasznie gęsto słupów na tym trapezie. Wystarczyłyby tam cztery bramki i dwa słupy do kotwienia. Jaka jest w ogóle odległość między słupami, bo z tej perspektywy nie wygląda to na 72 metry.
CM trichlor
-
Ja trakcji nie robiłem.Ale jest raczej dobrze bo wykonywał Sabyryn ;D
-
Miejmy nadzieję, że nie jest to kolejne rakowisko, tylko prosty posterunek odgałęźny
warty wart uwagi :). Otoczenie w prawdzie wprawdzie/co prawda nie powala, ale w końcu każdy od czegoś zaczyna :). Powodzenia w dalszych pracach
CM trichlor
Dziękuję za poprawki, czas wrócić do przedszkola.
-
Semafor przed peronami? Jestem pewien że będzie to pierwsza rzecz jaką Ci wytkną. Z drugiej jednak strony rozjazdy są bardzo blisko peronów, przesunięcie semafora nie wchodzi w grę ze względu na drogę ochronną... Więc najlepszym rozwiązaniem byłoby przesunięcie krawędzi peronowej przed semafor koło nastawni.
-
Sieć trakcyjna to kwestia perspektywy, nie ma tragedii, jest 60m między slupami. Wpasowując się w scenerię, sieć trakcyjna taka już jest, mnie tylko boli że nie warto jest dawać rurowych, ze względu na braki, a tu by idealnie pasowały, pozbyłbym się też betonów. Ale jest poprawnie.
-
Semafor przed peronami? Jestem pewien że będzie to pierwsza rzecz jaką Ci wytkną. Z drugiej jednak strony rozjazdy są bardzo blisko peronów, przesunięcie semafora nie wchodzi w grę ze względu na drogę ochronną... Więc najlepszym rozwiązaniem byłoby przesunięcie krawędzi peronowej przed semafor koło nastawni.
Wydaje mi się że może tak być. Praktycznie to jest to samo co by było jak te semafory by stały za peronami. Zrobione w ten sposób jak tutaj wydaje mi się że zwiększa przepustowość, bo tak to kibel jeszcze ładujący ludzi stał by jeszcze na szlaku, a tak już kolejny może jechać.
-
Wydaje mi się że może tak być.
Ie-4, rozdział 2. §5. ustęp 7.:
Należy unikać ustawiania semaforów półsamoczynnych (obsługiwanych):
1 ) w tunelach i na mostach,
2 ) za tunelami w odległości mniejszej od najdłuższego pociągu pasażerskiego kursującego na danej linii,
3 ) bezpośrednio za długimi mostami,
4 ) gdy średnie wzniesienie toru przed semaforem wynosi powyżej 6 %o,
5 ) w miejscach, gdzie przednia część najdłuższego kursującego na tej linii pociągu (1/3 składu) zatrzymanego przed semaforem znajdowałaby się na spadku lub w poziomie, a pozostała jego częsc-tylna na wzniesieniu średnim powyżej 6 %o (co może grozić zerwaniem pociągu przy ruszaniu),
6 ) za przejazdami kolejowymi w odległości mniejszej od najdłuższego pociągu kursującego na danej linii oraz przed przejazdami w odległości mniejszej od określonej w §7 ust.4 i 5,
7 ) bezpośrednio przed peronami.
8 ) w sąsiedztwie przęseł izolowanych sekcjonowania sieci trakcyjnej.
Więc tak nie może być ;)
-
Należy unikać ale nie pisze, że nie wolno.
-
Wydaje mi się że może tak być.
Ie-4, rozdział 2. §5. ustęp 7.:
Należy unikać ustawiania semaforów półsamoczynnych (obsługiwanych):
1 ) w tunelach i na mostach,
2 ) za tunelami w odległości mniejszej od najdłuższego pociągu pasażerskiego kursującego na danej linii,
3 ) bezpośrednio za długimi mostami,
4 ) gdy średnie wzniesienie toru przed semaforem wynosi powyżej 6 %o,
5 ) w miejscach, gdzie przednia część najdłuższego kursującego na tej linii pociągu (1/3 składu) zatrzymanego przed semaforem znajdowałaby się na spadku lub w poziomie, a pozostała jego częsc-tylna na wzniesieniu średnim powyżej 6 %o (co może grozić zerwaniem pociągu przy ruszaniu),
6 ) za przejazdami kolejowymi w odległości mniejszej od najdłuższego pociągu kursującego na danej linii oraz przed przejazdami w odległości mniejszej od określonej w §7 ust.4 i 5,
7 ) bezpośrednio przed peronami.
8 ) w sąsiedztwie przęseł izolowanych sekcjonowania sieci trakcyjnej.
Więc tak nie może być ;)
Ustawiono przed peronami ze względu na zwrotnice i w dodatku zalicza się do miesjca niebezpiecznego ;)
-
Ty sobie Ares możesz pisać i argumentować a On sobie ustawił i już. Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi. Jednym słowem Autor wie lepiej do czasu, aż mu tego nie odwali sprawdzający scenerię.
-
To ten semafor 100m przed końcem krawędzi ;).