Train Driver 2
Dział ogólny => Wasza Twórczość => Pozostała twórczość / Warsztaty => Wątek zaczęty przez: dalbiev w 02 Lutego 2016, 11:48:08
-
Wzorowałem się na hali z Legnicy, nie jest to jej 100% odpowiednik.
Nada się coś takiego?
PS gra obsługuje przeźroczystość?
Proszę dodawać obrazki jako załączniki, a nie dodawać z zewnętrzenego hostingu (matek__9292).
Poprawiłem zdjęcie, bo wkleiłeś miniaturę.
-
Chyba każda gra w dzisiejszych czasach obsługuje przezroczystość ;)
Ale ogólnie powinieneś się wyrobić w jednej teksturze ;D
-
Tak, TD2 obsługuje przezroczystość.
A sama hala... no cóż posłużę się tu prostym słowem: wymiata :o
-
Może komuś zejście peronowe ;)?
Proszę dodawać obrazki jako załączniki, a nie dodawać z zewnętrzenego hostingu (matek__9292).
-
Dobrych modeli nigdy za wiele. ;)
P.S. Lepiej wrzuc te screnny jako zalaczniki, z hostingu zaraz znikna, a na forum zostana na zawsze.
-
Może komuś zejście peronowe ;)?
Ty nie pytaj komu, tylko wysyłaj migiem modele do Pitka, to jeszcze upchnie to do wersji 8)
-
Jak przypadkiem zrobicie szyby kopalniane i tego typu infrastrukturę to się w Was zakocham ;P
-
Czekam na ten hangar z niecierpliwością, a jak dojedzie do budowy lokomotywowni, to będę tu siedział dzień i noc
-
Wrzucone do edytora. Z zejściem pozwolę sobie popracować i dorobię drugą wersję z płotkami dookoła ;)
-
Śmiało bierzcie i jedzcie z tego wszyscy. Nie popieram gestapo zastrzeżeń rodem z ptt, jestem od tego daleki ;).
-
Nada się?
-
Jasne, że tak. Podeślij model to dodamy do nowej wersji.
-
Pitek już zabrał :)
-
Ultralekki bieda budynek akurat na 2-3 planowe tematy, jako efekt uboczny moich działań w innych grach.
Dodano: 21 Kwietnia 2017, 11:26:03
Uniwersalna wiata peronowa. Niech textury odmienią oblicze gry..., tej gry ;)