Train Driver 2
International Part => English Boards => Wątek zaczęty przez: PKP w 28 Maja 2016, 16:26:43
-
How it looks with the Brake system in Train Driver 2, its realistic? Can i change my Brakes from O = Osobowy to T =Towarowy? And can i turn off Brakes from Freight Cars? A Coal Freight Train with 600 meters and 3500 tones in braking position Towarowy need 2 Minutes to open all Brakes....
-
How it looks with the Brake system in Train Driver 2, its realistic?
Nearly yes.
Can i change my Brakes from O = Osobowy to T =Towarowy?
Yes, in EU07 is the furthest from the driver seat knob called "pakieciak". Click it one time.
And can i turn off Brakes from Freight Cars? A Coal Freight Train with 600 meters and 3500 tones in braking position Towarowy need 2 Minutes to open all Brakes....
Sadly, no. But it's good suggestion :)
-
Can i change the Brakes from Freigt Cars from O = Osobowy to T =Towarowy?
-
Freight cars don't have changing brakes, so no. (if you are asking for this, if no, please tell details)
-
I am Maszynist in Germany, and Freight Cars in every Country in Europe have a 2 System Brake System.
http://www.transportszynowy.pl/kolhamulcenastawy.php
Nastawy hamulca:
W zależności od rodzaju składu stosuje się odpowiednie nastawy hamulca bezpośrednio związane z szybkością jego działania w celu dopasowania działania hamulca w pojeździe do wymagań wynikających z rodzaju pociągu lub stanu obciążenia pojazdu.
1. HAMULEC SZYBKO DZIAŁAJĄCY to hamulec, w którym napełnianie cylindrów hamulcowych sprężonym powietrzem podczas hamowania i opróżnianie cylindrów hamulcowych ze sprężonego powietrza podczas odhamowania odbywa się szybko. Hamulec ten stosowany jest w pociągach pasażerskich i i czasem również w pociągach towarowych.
Hamulec ten może mieć trzy nastawy w tym jedną wysokiej mocy oraz może współpracować z elektromagnetycznym hamulcem szynowym:
P - OSOBOWY - hamulec osobowy (oznaczany również: "O")
R - POŚPIESZNY - hamulec osobowy z włączonym wysokim stopniem hamowania
R + Mg - POŚPIESZNY + hamulec magnetyczny
2. HAMULEC WOLNO DZIAŁAJĄCY to hamulec w którym napełnianie cylindrów hamulcowych sprężonym powietrzem podczas hamowania i opróżnianie cylindrów hamulcowych ze sprężonego powietrza podczas luzowania odbywa się powoli. Gdy cylindry są napełniane sprężonym powietrzem widoczna jest faza początkowego szybszego wzrostu ciśnienia w cylindrach (tzw. podskok). Hamulec wolno działający nazywany jest też hamulcem towarowym i stosuje się go tylko w pociągach towarowych.
G - TOWAROWY (oznaczany również: "T")
W hamulcu szybkodziałającym następuje szybsze napełnianie i opróżnianie siłowników hamulcowych ze sprężonego powietrza niż w hamulcu wolnodziałającym, gdzie ten proces trwa wolniej. W wszystko ze względu na przebieg fali uderzeniowej w przewodzie głównym i czas reakcji poszczególnych hamulców w składzie pociągu (czas potrzebny na przesterowanie zaworów rozrządczych).
Przykładowo w długim składzie pociągu towarowego przy nastawnie na hamulec szybkodziałajacy, załączenie hamowania spowodowałoby szybkie załączenie hamowania w pierwszych wagonach składu za pojazdem trakcyjnym, a wraz z przebiegiem fali uderzeniowej w dalszych wagonach hamowanie załączałoby się z opóźnieniem, co spowodowałoby nabieganie wagonów z końca składu na te początkowe.
Przy luzowaniu z kolei pierwsze odluźnione byłyby wagony za pojazdem trakcyjnym, podczas gdy końcowe wagony byłyby zahamowane, co w takiej sytuacji grozi rozerwaniem składu pociągu.
(http://www.transportszynowy.pl/hamulce/hamnast2d.jpg)
-
Its possible to make it in the Game Train Driver 2?