Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 ... 10
1
W trakcie prac / Odp: Halusowo V1
« Ostatnia wiadomość wysłana przez stasiu29011 dnia Dzisiaj o 16:38:05 »
Ciekawa jednostka "kmh"... może kilometrogodzina :D

"Tm półsamoczynne"... ja jeszcze nie widziałem samoczynnej tarczy manewrowej.

"Sieć drutka" rozwaliła system... Kto to jest ten Drutek? Kolega jakiś?
2
W trakcie prac / Odp: Halusowo V1
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wiedenka dnia Dzisiaj o 16:35:18 »
Ciężko stwierdzić czy jest to przejazd kategorii A, ponieważ między rogatkami można przecisnąć się rowerem. Osiedle jest natomiast błędem w wyliczeniach geodety, developer i tak sprzedał jak widać.
3
Hyde Park / Odp: Braki/koncert życzeń
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kalwin dnia Dzisiaj o 16:25:28 »
Ale przykład który ty podałeś ze schodkami, które są zwykłymi prostopadłościanami z teksturą, albo trawą, którą są dwa kwadraty sklejone ze sobą jest irracjonalny.
I dalej herezja. Zrób 20tys. schodków z peronów, czyli użyj jakoś 100tys. peronów, a wrzuć 20tys. DOBRZE i optymalnie wyprodukowanych schodów i zarzuć mi screena z okna Unity. Wtedy pogadamy, co jest irracjonalne ;)

Przyszłość gierki także pozdrawia. Ma się bardzo dobrze, ostatnio zagościły u niej nowe modele, tekstury, sygnały świetlne, elementy sieci trakcyjnej, a także nowy tabor i fizyka. http://td2.info.pl/index.php/topic,2728.0.html
O wszystkim można przeczytać tutaj.
Ino drażni ją nieco, że obgadują ją osoby nie mające żadnego pojęcia o stanie faktycznym.
Nie pozdrawiałem gierki, tylko optymalizację ;) Jeżeli z takim podejściem jak wyżej wymieniliście je na nowe, to będzie znacznie gorzej, niż jest teraz. Wspomnisz moje słowa, albo pewnie zwalisz to na coś innego. Stan faktyczny widzę, pełno scali, quickfixów i "zmian nazwy", zapychanie kolejnymi modelami, zamiast zoptymalizować te co są. Pojeździłem dobrych kilkanaście godzin i tyle rzeczy razi w oczy, że dziwię się, że tak wielka ekipa, jaka obecnie się zebrała, nie poprawia tego, tylko zajmuje się jakimiś duperelami. Ja Wam ścieżki pracy nie będę wytyczał, ani nie mam do tego prawa, ale chyba dalej idzie to w złym kierunku.
4
W trakcie prac / Odp: Halusowo V1
« Ostatnia wiadomość wysłana przez panmechanik2002 dnia Dzisiaj o 16:25:20 »
Sieć drutka? A co to takiego?
5
Dyskusje / Odp: Nowy launcher symulatora TrainDriver2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez _l0stfake7 dnia Dzisiaj o 16:13:52 »
Plik wykonawczy z grą mam wziąć z td2 0.9.1p2?
Tak, wystarczy wskazać w ustawieniach ścieżkę do tego pliku na dysku.
6
Dyskusje / Odp: Nowy launcher symulatora TrainDriver2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KacpErB dnia Dzisiaj o 15:48:20 »
Plik wykonawczy z grą mam wziąć z td2 0.9.1p2?
7
W trakcie prac / Odp: Halusowo V1
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zdebu dnia Dzisiaj o 15:44:34 »
Z kolejnych ciekawostek: rogatki na odwrót, słup trakcyjny po środku drogi, droga albo idzie prosto w blok albo zaraz się kończy, na razie tyle da się wycisnąć z jednego screena. Otoczenie leży i kwiczy, ciekawe jak reszta.
8
Hyde Park / Odp: Braki/koncert życzeń
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ensifer dnia Dzisiaj o 15:38:51 »
Czekamy. Pozwolę sobie ocenić efekt finalny, a nie changelog z forum. Szczerze kibicuje pracom nad symulatorem.
9
Hyde Park / Odp: Braki/koncert życzeń
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ares28 dnia Dzisiaj o 15:12:42 »
Edit: @Ares28 serio ilość poligonów nie ulegnie zmianie? Zwłaszcza gdy opracowujemy nowy model? To jakiś obowiązek zrobić tyle samo? Myślałem, że to autor modelu decyduje ile zrobi, jak szczegółowo. Najważniejsze to chęci, umiejętności, środki i czas.

Nowy model potrzebują przede wszystkim podkłady kolejowe oraz bramki i elementy sieci trakcyjnej - te drugie zostały już zresztą zrobione na nowo, i są na wersji dev. Ale przykład który ty podałeś ze schodkami, które są zwykłymi prostopadłościanami z teksturą, albo trawą, którą są dwa kwadraty sklejone ze sobą jest irracjonalny.

Naprawdę... Jeśli developer Ares28 sieje takie herezje, a reszta mu wtóruje, to pozdrawiam serdecznie "przyszłość" optymalizacji gierki. Dalej piszcie, że to wina Unity i słaby silnik ;)

Przyszłość gierki także pozdrawia. Ma się bardzo dobrze, ostatnio zagościły u niej nowe modele, tekstury, sygnały świetlne, elementy sieci trakcyjnej, a także nowy tabor i fizyka. O wszystkim można przeczytać tutaj.  8)
Ino drażni ją nieco, że obgadują ją osoby nie mające żadnego pojęcia o stanie faktycznym.
10
Scenerie / Odp: Hel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Atmosferyczny dnia Dzisiaj o 15:09:29 »
Stacyjka śliczna. Bardzo mi się podoba.
Strony: [1] 2 3 4 ... 10