Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomaszek_Lodz dnia Dzisiaj o 01:08:27 »
Zatem niech kolega działa. Spróbować można. Jak nie będzie wychodzić zrezygnujemy i tyle.
2
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kam55 dnia Dzisiaj o 00:46:44 »
Ryszard-san zaproponował wyzwanie na grę po 10h i w tym momencie możliwe jest zrobienie tylko tego na co pozwalają ogólne regulaminy. Czyli jakiekolwiek sztywne połączenia odpadają, blokady dla pewnych użytkowników itp. - odpadają. A grać 10h może każdy.

Ciesze się, że jest duża grupa osób chętnych na sesję, ale w tej chwili moim zdaniem jej organizowanie to by była strata czasu, a efekt całego przedsięwzięcia byłby mizerny.
Kto pamięta tą z zeszłego roku to może ją włożyć w szufladkę o nazwie historia - przynajmniej jeśli chodzi o kształt i zasady działania. Zostanie wprowadzonych sporo nowości a także ulepszeń, podniesie się też poziom realizmu całości. Teraz ich nie zdradzę, ponieważ nie są one ukształtowane do końca i po co zdradzać niespodzianki? :P .
Sztandarowym warunkiem jest wyjście SWDR2, bo tam się tworzą niezbędne rzeczy pod nią. Potem jest ważna stabilna wersja TD2. Jaka by była realność w tym, że znika po wyjeździe z mapy co 3 skład itp.
Jedyne co mogę zdradzić to to jakie stacje będą brane pod uwagę przy budowie linii. Sama TOP map TD2. W nowym SWDR będą to mapy z gwiazdką. Warunki co do jej otrzymania są podane, więc jeśli ktoś chce zagrać na swojej mapie ma od teraz sporo czasu na dokonanie poprawek/upiększeń.
3
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomaszek_Lodz dnia Dzisiaj o 00:32:06 »
Weźcie jeszcze pod uwagę to, że SWDR często układa rozkłady z kosmosu. Nie uwzględniając np. czy ma do czynienia ze stacją czy z podg. Efekt później jest taki, że osobowe mają postoje na takim posterunku, nie raz po kilkanaście minut. Ja jednak czekam na efekty i powodzenia życzę.
4
Zgłaszanie błędów / Odp: Zamrożenie mapy w edytorze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kam55 dnia Dzisiaj o 00:18:10 »
Duplikaty same  w sobie niepowoduja zamrozenia bo sam troche ich mam  laduje bez problemow bo je automat podmienia na inne  ,choc warto poprawic jesli  tego duzo. Ale jak juz masz 100tys linijek w pliku  to mozesz miec   limit przekroczony
No w sumie chyba poprawiono ten problem z ID, że program to sam naprawia.


Ja na mojej mapie mam ok. 120k linijek i działa, tyle że trawy nie ma dużo.
Tak czy inaczej autorze wątku zapodaj tutaj tą scenerię to się dokładnie niej przyjrzymy co nie tak i czego ew. masz za dużo, mało.
5
Zgłaszanie błędów / Odp: Zamrożenie mapy w edytorze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Retrato1989 dnia Wczoraj o 23:40:59 »
Tak z ciekawości tylko. Ile linijek to sama trawa? Podobno fajne efekty daje zastepowanie trawy drzewkami, jak Pitek na Olawie. Zawsze to mniej obiektów i lżejsza sceneria, a jesli efekt wizualny jest podobny to moze warto rozwazyc. Nie mowie zeby wywalic zaraz cala trawe, bo ma ona swoj urok, szczegolnie ze wstawienie takiej ilosci obiektow wymaga wiele czasu i cierpliwosci, ale moze na jakims mniejszym fragmencie mozna przerzedzic nieco?
6
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Retrato1989 dnia Wczoraj o 23:36:26 »
Przypomina mi to zamkniętą sesję z zeszłego roku. Moim zdaniem (nie wiem czy wezmę udział) należałoby podobnie jak wtedy sporządzić wcześniej mapę, a sesję przeprowadzić na hasło na innym serwerze. Następnie przystosowanie SWDR tak, aby była możliwość korzystania z niego w trakcie. Każda sceneria musiałaby komunikować się na innym kanale, do tego dyżurni między sobą także musieliby mieć możliwość kontaktu poza swoją scenerią. Nie wiem czy TS umożliwia coś takiego aby być na dwóch kanałach lub aby obsługiwać dwa okna jednocześnie. Tu trzebaby pomyśleć chyba nad innym komunikatorem. Z uwagi na to, że nie ma możliwości zmiany między lokami lub wejścia bez loka w oczekiwaniu myślę, że każdy mechanik biorący udział powinien podstawiać się tylko jako luzak, a następnie podstawiać się pod wagony zostawione przez innego gracza lub zespawnowane. Dobrze gdyby ktoś mógł prowadzić rozrząd. Nie zapominajmy o manewrach. Kolejna sprawa to scenerie które biorą udział. Nie wyobrażam sobie tego w sytuacji, gdzie jeden DR ma dużego LCSa i mnóstwo ruchu - manewry, zestawianie składów, rozrząd i urwanie gwizdka, a drugi DR ma jakąś mijankę na wygwizdowie i tylko przepuszcza składy z jednego LCSa na drugi raz na pół godziny. Ja wiem, że zaraz będą argumenty że tak wygląda ta praca, czy coś w tym stylu, ale szanujmy pracę kolegi który sam musi ogarniać więcej rzeczy. No i oprócz ogarniętych dyżurnych potrzebni są też ogarnięci mechanicy, oraz różnorodne składy, zwłaszcza towarowe, ale to chyba powinno być oczywiste. Bez akcji w stylu kibel ekspres i daj przed czasem bo ja chce siku. Generalnie pomysł bardzo ciekawy, natomiast trudny do przygotowania w tak krótkim czasie.
7
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lokol dnia Wczoraj o 23:31:25 »
To jest bardzo dobry materiał na... sesję. Skoro wszyscy zadeklarowani dyżurni i maszyniści rzeczywiście będą siedzieć po 8 godzin, to może warto by było rozważyć stałe połączenia między posterunkami i ustalone (w pewnym zakresie) rozkłady? Zamierzacie robić prywatną sesję czy osoby niezaangażowane w pomysł (albo osoby, które nie mogą poświęcić całej soboty na TD2) będą mogły "psuć wam zabawę"?  ;D
8
Zgłaszanie błędów / Odp: Zamrożenie mapy w edytorze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mistersix dnia Wczoraj o 23:09:58 »
No limit to własnie około 60-70 tysięcy.
9
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ED161 dnia Wczoraj o 22:39:39 »
Pilawa,sobota
10
Ogólna dyskusja / Odp: Wyzwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez trichlor dnia Wczoraj o 22:26:29 »
hej,

jakby jeszcze było potrzeba jakiegoś DR to ja się piszę, mogę 3 maja tyrać.

stacja do uzgodnienia.
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10