Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Konigsgrad
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hanahmon dnia 22 Czerwiec 2017, 23:02:49 »
Skoro stara wersja będzie w użytku, a także żeby zapobiec powielania błędów w nowej odsłonie pozwoliłem sobie zajrzeć na scenerię.

- droga hamowania 834m i 827m pomiędzy W16 a W4 przystanku Ballau, 846m między ToA a A. Powinna wynosić ona 700m tak, jak między ToH i H,
- semafor C oraz E powinny stać po prawej stronie, szerokość międzytorza na to pozwala i nie ma ku temu przeciwwskazań,
- brakuje W17 w ukresach,
- błędnie dobrane wysięgniki w okolicach rozjazdu 12 i odejścia toru 3,
- długość toru 3 to 600m, u Ciebie jego długość użyteczna wynosi ledwo 310m - toż to jawne marnotrawienie układu torowego. Semafory B i G ustaw 50m od ukresu, a zyskasz dodatkowe 200m na przyjęcie pociągów,
- obniż bramki do wysokości 0.2m, teraz zwisy trzymają się ledwo na włosku - zwis mocowany jest w dwóch miejscach, nie w jednym,
- semafor D można przesunąć spokojnie 50 i więcej metrów bliżej rozjazdu. W tym przypadku, gdy masz żeberko na wprost, miejscem niebezpiecznym będzie (tu powinna być) wykolejnica na żeberku lub kozioł,
- błędnie ponazywane rozjazdy - 2a i 2b to byłyby zwrotnice w rozjeździe krzyżowym pojedynczym. Ty masz tu dwa osobne rozjazdy - więc powinny nazywać się 2 i 3, to samo z 13a i 13b. W dodatku stacja wygląda mi na jednookręgową (nie ma drugiej nastawni), więc numeracja powinna być ciągła (1,2,3,4,5,6).

Nie są to jakieś duże uchybienia, sceneria nie będzie sprawiać kłopotów w normalnym użytkowaniu. Dobrze jest jednak poprawić te niuanse, by wszystko było jak należy ;)

Dzięki wielkie za wskazania błędów, przy okazji grzebania w edytorze nad nową to poprawię starą ;)
12
Zgłaszanie błędów / Problem z instalacją
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MadMax dnia 22 Czerwiec 2017, 21:23:07 »
Witam serdecznie. Jestem nowy, chciałbym dołączyć do zabawy, mam jednak problem z instalacją. Po pobraniu instalatora wersji 0.9.1p2 i odpaleniu go pokazuje się wybór języka (PL lub ENG) i obojętnie jaki wybiorę, po kliknięciu OK od razu jest crash instalatora.



I po kliknięciu OK od razu crash :



Log z błędu :

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:   APPCRASH
  Nazwa aplikacji:   InstalatorTD2.exe
  Wersja aplikacji:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa aplikacji:   57cb4e74
  Nazwa modułu z błędem:   InstalatorTD2.exe
  Wersja modułu z błędem:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:   57cb4e74
  Kod wyjątku:   c0000005
  Przesunięcie wyjątku:   00008aa7
  Wersja systemu operacyjnego:   6.3.9600.2.0.0.768.101
  Identyfikator ustawień regionalnych:   1045
  Dodatkowe informacje 1:   5861
  Dodatkowe informacje 2:   5861822e1919d7c014bbb064c64908b2
  Dodatkowe informacje 3:   3a20
  Dodatkowe informacje 4:   3a20a93c34687143a5bf7d33f1cf3ccc

Windows 8.1
Java, Visual Studio C++ Redistributable, Framework, wszystkie sterowniki, wszystko aktualne.

Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może być problem?

13
Kosz / Odp: Wilamowice
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakubg1 dnia 22 Czerwiec 2017, 16:48:55 »
Zapomniałem tutaj napisać, że projekt jest porzucony = proszę zamknąć

Prosz. //Marcin S
14
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Konigsgrad
« Ostatnia wiadomość wysłana przez UAZownik dnia 22 Czerwiec 2017, 12:13:25 »
Skoro stara wersja będzie w użytku, a także żeby zapobiec powielania błędów w nowej odsłonie pozwoliłem sobie zajrzeć na scenerię.

- droga hamowania 834m i 827m pomiędzy W16 a W4 przystanku Ballau, 846m między ToA a A. Powinna wynosić ona 700m tak, jak między ToH i H,
- semafor C oraz E powinny stać po prawej stronie, szerokość międzytorza na to pozwala i nie ma ku temu przeciwwskazań,
- brakuje W17 w ukresach,
- błędnie dobrane wysięgniki w okolicach rozjazdu 12 i odejścia toru 3,
- długość toru 3 to 600m, u Ciebie jego długość użyteczna wynosi ledwo 310m - toż to jawne marnotrawienie układu torowego. Semafory B i G ustaw 50m od ukresu, a zyskasz dodatkowe 200m na przyjęcie pociągów,
- obniż bramki do wysokości 0.2m, teraz zwisy trzymają się ledwo na włosku - zwis mocowany jest w dwóch miejscach, nie w jednym,
- semafor D można przesunąć spokojnie 50 i więcej metrów bliżej rozjazdu. W tym przypadku, gdy masz żeberko na wprost, miejscem niebezpiecznym będzie (tu powinna być) wykolejnica na żeberku lub kozioł,
- błędnie ponazywane rozjazdy - 2a i 2b to byłyby zwrotnice w rozjeździe krzyżowym pojedynczym. Ty masz tu dwa osobne rozjazdy - więc powinny nazywać się 2 i 3, to samo z 13a i 13b. W dodatku stacja wygląda mi na jednookręgową (nie ma drugiej nastawni), więc numeracja powinna być ciągła (1,2,3,4,5,6).

Nie są to jakieś duże uchybienia, sceneria nie będzie sprawiać kłopotów w normalnym użytkowaniu. Dobrze jest jednak poprawić te niuanse, by wszystko było jak należy ;)
15
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SVVDR - dyskusja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wiedenka dnia 22 Czerwiec 2017, 09:25:10 »
Na początek wielkie słowa uznania dla autora aplikacji, który w krótkim czasie opracował kod i wydał pierwsze wersje programu.
Co do zastrzeżeń i porad:
1. Brak szlaków przychodzących i wychodzących to póki co główny problem.
2. Co z połączeniem stacji? Jeżdżenie "na sztywno" tak jak ma to miejsce teraz ma oczywiście swoje plusy i minusy.
3. Statusy stacji, przy prowadzeniu arkusza widzę podstawowe problemy z jego obsługą choć jest napisana łopatologicznie instrukcja  (znam teraz odczucia MarcinaS)  ::). Są osoby chętne do udzielenia pomocy w obsłudze dokumentu. Wystarczy napisać do któregoś z instruktorów dyżurnych (lista opracowana przez UAZownika w innym wątku) jednak trzeba wykazać trochę chęci.
4. Brak możliwości minimalizacji aplikacji.
5. Brak sprzężenia programu z TD2 po wygenerowaniu rozkladu tj. trzeba nadal go wklejać w okno pełniąc dyżur.

To tyle na początek, pozdrawiam wytrwałych oraz tych, którzy mimo trudności (wiadomo co wydarzyło się 14 maja) dyżurują oraz prowadzą pojazdy trakcyjne.
16
Ogólna dyskusja / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MechanikEU07 dnia 22 Czerwiec 2017, 08:38:14 »
Manewry w Przemęcie :)
17
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Konigsgrad
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hanahmon dnia 21 Czerwiec 2017, 23:38:10 »
Oczywiście.
18
W trakcie prac | Work in progress / Odp: "Siódemka"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Molibden00 dnia 21 Czerwiec 2017, 23:29:54 »
Otwock też jest tak sobie zbudowany, więc pewnie będzie budowany od nowa z profilem i z podkładem ;) Póki co jest płaski jak stół,a optymalizacja otoczenia po prostu leży.
19
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Konigsgrad
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryszard dnia 21 Czerwiec 2017, 23:25:49 »
Stara wersja też będzie dostępna po wydaniu nowej?
20
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Konigsgrad
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hanahmon dnia 21 Czerwiec 2017, 21:01:34 »
Po długim czasie funkcjonowania Konigsgradu jako małej stacji lokalnej dzięki zarządzonym przetargu stacja Konigsgrad zostanie rozbudowana, rozbudowane zostaną perony oraz dodane zostaną 2 tory dodatkowe, dodatkowo szlak prowadzący przez przystanek osobowy Ballau zostanie rozbudowany do 2toru, prędkość na nowym szlaku wynosić ma w założeniach przetargu dla pociągów osobowych v-max 120km/h, dla towarowych 100 km/h, szlak wschodni również zostanie rozbudowany i dostosowany do prędkości handlowych rzędu 100km/h i 80km/h dla pociągów towarowych, prace ruszyły!
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10