Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez UAZownik dnia 21 Czerwiec 2017, 20:54:32 »

Więc W15 wróci i semafor może być po lewej.

Jeżeli odległość między osiami tych dwóch torów wynosi mniej niż 4.5m, to semafor może stać po lewej. W tym konkretnym przypadku już na oko widać, że sygnalizator powinien stać po prawej - ponieważ spokojnie zmieści się na międzytorzu. Ustawianie sygnalizatorów po lewej stosuje się tylko w wyznaczonych i uzasadnionych przypadkach, a nie według widzimisię projektanta. Powiem inaczej - im mniej semaforów po lewej, tym lepiej, najlepiej widoczny będzie zawsze ten stojący po prawej. Pamiętaj, że maszynista w lokomotywie jednokabinowej czy dowolnym parowozie ma utrudnioną obserwację semafora stojącego po lewej stronie.
22
Ogólna dyskusja / Odp: Galeria screenów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zaopatrzony dnia 21 Czerwiec 2017, 19:26:19 »
Kilka fotencji z dzisiejszej służby  ;)















Pod grafikami na img masz odnośniki, wystarczy wkleić kod BBCode żądanej miniaturki, np ,,Medium image (linked)". Wtedy zamiast linków masz elegancki podgląd w poście  ;)
//UAZownik
23
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia 21 Czerwiec 2017, 18:43:17 »
Oezu.. Czemu jestem tak wystawiany na próbę.
Bierzesz przykłady akurat z tych scenerii, które również są skopane. Niestety. Tak btw. wczoraj była rozmowa na temat Ligoty, że trzeba będzie ją ogarnąć, no ale naraz się wszystkiego nie da. Więc spoko, te przykłady również będą poprawione.

Więc W15 wróci i semafor może być po lewej.
Ehh.. skąd ten upór? Powiedz mi. Nie będę Ci szczegółowo tłumaczył, ponieważ są instrukcje, są obszerne poradniki i proszę się z nimi zapoznać. Tak jedynie nakierowując to zapoznaj się między innymi, jakie są rodzaje semaforów i jak się je ustawia, czym się różnią tory w stacji od torów szlakowych. Bo błądzisz niesamowicie.

No dobra, taka mała podpowiedź. Ustawienie sygnalizatora po innej stronie, niż powinien być ustawiony w miejscu zasadniczym musi być nakierowane odpowiednimi "potrzebami" np. zwiększenia widoczności. Dodatkowo taki sygnalizator należy osygnalizować odpowiednim wskaźnikiem. Nie można ustawiać sygnalizatorów byle jak na zasadzie "bo tak mogę". Tak, daleko nie zajdziemy.
24
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryszard-san dnia 21 Czerwiec 2017, 18:36:45 »
Wyjazdowy po lewej jest wtedy, gdy brak miejsca (skrajnia) aby byl po prawej. Co do W8 to obecnie musi byc, ( na nowych i modernizowanych) stacjach, szlakach. Weszlo to kilka lat temu.

Ps. Nie musisz pisac tor lewy, prawy. My wiemy ktory jest ktory. (No chyba ze masz dwie lewe rece ;) )
25
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaciejakS dnia 21 Czerwiec 2017, 18:25:23 »
Był raz sobie kopergg młody
Posterunek chciał mieć nowy
No to wskoczył do edytora
Zmieszał słupy w semaforach
Powstawiał sobie jakieś wskaźniki
W torach też zostały byki
Nie najwyższy PKiN w kraju
Lecz most w Wielko Makowskim gaju
Z lewa stoją semafory
W otoczeniu dał sobie fory
Wydał w WiPie swą Kropeczkę
No i źle, no tak troszeczkę
Przyszedł Marcin, spojrzał okiem
I... wyczyścił scenerię mopem.
"Spojrzałem na Dankowice, pomocy dokonałem
Spojrzałem na Wielki Mak, i się załamałem."

:P



26
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kopergg dnia 21 Czerwiec 2017, 18:16:31 »

Przęmęt

Ligota Centralna


Więc W15 wróci i semafor może być po lewej.
27
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia 21 Czerwiec 2017, 17:56:32 »
Jaka powinna być droga hamowania?
WTB-E10.
Jeśli chodzi o brak wskaźnika, to jakoś nie są na wszystkich stacjach przed w27a.
W27a zostawię przy wyjeździe, by maszyniści rozpoczynający na tej stacji znali szlakową.
Jak mawiał klasyk.. Nie idźcie tą drogą.. Nie idźcie..
Poczytaj sobie w instrukcjach do czego służy wskaźnik W27 i jak się go ustawia.
Semafor D ma być po lewej, bo jest na torze szlakowym na torze lewym.
Haha  ;D jesteś pewny?
Wyślij mi zdjęcia jeśli chodzi o sieć trakcyjną.
Po co mam robić zdjęcia monitora, jak sam możesz odpalić sobie tę scenerię?
Perony będą 400 m, bo tam zatrzymują się niektóre expressy oraz sezonowe pośpiechy z ponad 10 wagonami.
Dziesięć pudeł to niecałe 250m. 400m perony są na Centralnym. Na tej scenerii 300m perony to jest świat i ludzie..
28
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kopergg dnia 21 Czerwiec 2017, 17:44:34 »
Jaka powinna być droga hamowania?
Jeśli chodzi o brak wskaźnika, to jakoś nie są na wszystkich stacjach przed w27a.
W27a zostawię przy wyjeździe, by maszyniści rozpoczynający na tej stacji znali szlakową.
Semafor D ma być po lewej, bo jest na torze szlakowym na torze lewym.
Wyślij mi zdjęcia jeśli chodzi o sieć trakcyjną.
Perony będą 400 m, bo tam zatrzymują się niektóre expressy oraz sezonowe pośpiechy z ponad 10 wagonami.
Jak pisałem wcześniej wiadukt będzie zmieniony, jak ktoś zrobić model.
29
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia 21 Czerwiec 2017, 17:30:51 »
Yyy.. noo.. hmm.. ten tego.. nie no, coś tam się zmieniło. W sumie mógłbym skopiować jeszcze raz listę błędów. :-\ I wiecie co, tak zrobię. ;D

No ale, co zostało ogarnięte to skreślę, żeby nie było.
Od strony szlaku DL:
- brak W8 przed W27a (7),
- W11a do ToE i ToF, niskie,
- brak rezonatorów SHP,
- W8 do W9 droga ham. - 534m (w kierunku stacji),
- wskaźniki We bez sensu,
- sem. E i F droga ham. do ToE i ToF - 758m 767m,
- sem. E (wjazdowy) z W15
- sem. E i F (wjazdowe) z W24!
- sem. E i F do W5 - 4,83m!
- Tm6 po lewej,
- brak W17
- W8 do W9 droga ham. - 500m (w kierunku szlaku),
- sem. D po lewej i W15, po cholerę po lewej?
- sem. J to samo tylko bez W15,
- wiaty peronowe przecinające wysięgniki sieci trak.,
- braki W6a,
- na takiej małej stacji perony 400m,
- W4 tuż przy semaforze O, N i K,
- sem. O, K i L oczywiście po lewej, a i tylko przy O W15, ale i tak bez sensu semafory po lewej,
- (dosłownie wisienka na torcie) semafory S i T w osi toru!
- Tm4 po lewej,
- sem. B i A z W24!
- sem. B z W15
- sem. B i A do W5 - 5,12m!
- nie potrzebne W27a przy wyjazdach ze stacji,
- sem. B i A droga ham. do ToE i ToF - 741m 732m
- W11a do ToB i ToA, niskie,
- nie poprawne nazwanie semaforów (kolejność),
- braki przęseł na sieci i pozostawione dziury w ciągłości przewodów sieci trak.,
- brak W8 przed W27a (7),
- słupy trakcyjne w skrajni,
- niektóre słupy przekrzywione w osi Y,
- prawie całe szlaki z magicznego lasku więc ogólnie sieć również na "wysokim" poziomie,
- nie poprawne wysięgniki,
- gdzie wykonano ręcznie sieć trakcyjną po torach głównych zasadniczych jeden przewód jezdny.

No dobra coś się tam ruszyło, ale dalej drogi hamowania się nie kleją, połowa wyjazdowych po lewej, tylko wywaliłeś W15 co w sumie powoduje, że jest jeszcze gorzej. O semaforach S i T nawet nie wspomnę. Dalej brak rezonatorów SHP, dalej pieprznik ze wskaźnikami. Na torach głównych zasadniczych jest już podwójny przewód jezdny, ok super, ale zauważyłem, że zygzakowanie sieci jest tak duże, że sieć spokojnie zleci ze ślizgacza pantografu. W sumie zastanawia mnie jest kwestia ogólnej pracy urządzeń SRK w stacji, bo sygnalizacja świetlna, Tm1 i Tm2 kształtowe i wszystkie rozjazdy z napędem ręcznym. Trochę tego, trochę tego i trochę tamtego, jeszcze brakuje związku X.. No średnio się to wszystko klei. Proponowałbym to jakoś usystematyzować.

Ahaa.. i kto ciekawy, a nie chce mu się odpalać scenerii. Nie, wiadukt nie ruszony. Dalej pod nim zmieści się 10-piętrowy blok.

Ale nie poddajemy się! Czekamy, na kolejne poprawki.
30
Inna twórczość | Other / Odp: Postęp prac nad TKT48-18
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Quercik dnia 21 Czerwiec 2017, 16:25:25 »
Coś cicho się tu zrobiło, czy autor kontynuuje prace nad lokomotywą?

Aktualnie przechodzę kryzys, i nie chce mi się dłubać w blenderze, ale kiedys to skończe :P
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10