Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Tematy kolejowe | Railway-related topics / Odp: Historia podróżowania pociągiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez deletet dnia Dzisiaj o 08:40:03 »
@train- rozumiemy, że jesteś zapalonym pełnym radości miłośnikiem kolei, ale weź na powstrzymanie swój spam, jeszcze tematami, które na ogół nie interesują nikogo. Potem się dziwić, czemu masz tak niską reputację. Jeszcze ta pisownia... Boże, chroń królową.
32
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ensifer dnia Dzisiaj o 08:07:22 »
było coś takiego w planach, ale coś szefostwo nie chce ;p więc SWDR 3 zostaje...
To ciekawa informacja. Można prosić o więcej szczegółów? Czy obecna strategia zakłada rozwijanie osobnego programu zamiast logowania się poprzez specjalną stronę?
33
Tematy kolejowe | Railway-related topics / Odp: Historia podróżowania pociągiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryszard dnia Dzisiaj o 08:06:25 »
Niech go ktoś z administracji wyciszy, bo to co on tu robi dla mnie jest już nie do wytrzymania. Przychodzi na forum co jakiś czas, ale jak już przyjdzie to robi solidny spam...
34
Tematy kolejowe | Railway-related topics / Odp: Historia podróżowania pociągiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia Dzisiaj o 08:05:04 »
Nie tylko Ciebie. Jeśli do wieczora autor nie poprawi tego postu, to wątek z radością umieszczę tam gdzie jego miejsce.
35
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nitro dnia Dzisiaj o 02:51:58 »

Czas na odpowiedzi ;)


Nitro, nie dałoby pewnie rady zrobić pod przeglądarkę, jak poprzednią wersję ?


było coś takiego w planach, ale coś szefostwo nie chce ;p więc SWDR 3 zostaje...


BŁĄD:
/tt 26106@autobusiarz ,Ruda Talubska .sc,Łs:80;Gr:80,Ruda Talubska 132fb117.sc,Łs:80;nie wpisał numeru scenerii do 1 Rudy Talubskiej


Zobaczę o co chodzi... rozkłady były robione ręcznie czy przez generator?


-Spam jednym komunikatem kilka razy
-Czasami nie pokazuje numeru pociągu


1. zostało to już naprawione, czeka tylko na wdrożenie do wersji publicznej
2. po prostu ktoś jedzie offline na singleplayerze, ten problem już został dodany u mnie na tablicy do zrobienia


Jeżeli czat został dodany, to nadal trzeba korzystać z TeamSpeak'a?


Myślę że TeamSpeak jest wygodniejszy do użycia, bo zanim napiszesz to zdążysz powiedzieć, zapytać  i uzyskać odpowiedź


W tablicy przyjazdów i odjazdów pociągów mogłaby być też widoczna aktualna pozycja składu, żeby było wiadomo mniej więcej za ile się spodziewać pociągu.


W zasadzie można dodać, ale obecne pozycje pociągów są w 'Statusy pociągów'


Ponadto skład, który jest na wyjeździe (albo i po prostu na stacji) ze stacji poprzedzającej naszą w RJ, mógłby być kolorowany na jakiś kolorek w celu zwrócenia uwagi - nie trzeba by było zerkać co chwilę na 2 zakładkę, która jest dość słabo czytelna.


W tablicy przyjazdów/odjazdów na niebiesko kolorować pociągi które są u nas na stacji i są online, na czerwono, pociągi, które są u nas na stacji ale są offline


Myślę że kolorowanie będzie, jak wejdą blokady EAP/C.


http://img.td2.info.pl/image/8WZW2


Brak możliwości edycji szlaków scenerii - w komendzie SQL WHER zamiast WHERE .


ten błąd został naprawiony i powinien już działać


Przydała by się opcja np 2 kliku na numerze pociągu aby dało się zobaczyć jego cały RJ. z informacją gdzie jest.


Jest coś takiego u nas w propozycjach w issue nr #39




Do @Bury
1. Poziom mechanika to bardziej do statusu pociągów, uwagi raczej jako opis eksploatacyjny przy szczegółowym info pociągu.
2. Zobaczymy
3. Zobaczymy
4. To już było, odpowiedź wyżej
5. Skasowane RJ nie można cofnąć, raczej jak już potwierdzenie przy kasacji RJ
6. O zostawienie okna prosili poprzednio koledzy, gdyby program nie wysłał RJ do gry, aby mogli sami skopiować polecenie /tt do okna gry, ale dzięki za pomysł przypisania RJ gdy maszynista zmienił numer na inny
7. W generowaniu RJ możesz zapisać i wczytać wcześniej zapisane zdefiniowane stałe połączenia szlaków, normalnie dodajesz stacje do listy, a potem po lewej stronie wpisujesz pod jaką nazwą ma zostać połączenie zapisane.


http://img.uetam.pl/image/8WHSZ
Potem wystarczy dać na [R] (odśwież listę), wybrać z listy obok nazwę połączenia, dać na Wczytaj.


8. Pytanie, skąd będziesz miał pewność że będzie dobrze napisana i nie wyślesz kogoś z 2-toru na 1-tor? raczej SWDR ma być klikalny, bez żadnych obejść. Dlatego możesz zrobić tak jak w punkcie 7.
9. Zobaczymy


Dziękuję w imieniu ekipy za miłe słowa ;)




Do @Aderian94
1. Taka sama odpowiedź jak u Ryszard-san, w sensie że mamy to zaplanowane wprowadzenie tego w przyszłości
2. W zasadzie dlaczego nie, aktualnie tylko przy statusie DOSTĘPNA można wystawiać RJ, przy Niedługo kończy do nas nie mogliby układać RJ, a zanim przyjedzie jakiś pociąg można otworzyć spawn i wyprawić nowe pociągi
3. Już nie wiem czy mówiłem gdzieś bo 3 w nocy i nie pamiętam, ale ma być nowe okno ze szczegółową informacją o danym pociągu z możliwością wystawienia RJ od danej stacji, czy wpisania danych eksploatacyjnych
4. Chcielibyśmy w przyszłości dodać kreator szczegółowego dodawania stacji, taki kreator był w planowanym SWDR 2, gdzie dodawało się każdy punkt / szczegół stacji, ponieważ wg mnie nie opłaca się dodawania tylko długości szlaków i rozpiętości max. stacji, rozmyje się to przy generowaniu godzin odjazdu pociągu, albo będą zawyżone albo zaniżone
5. Raczej to w przyszłości jak ogarniemy kreator dodawania stacji oraz generator godzin odjazdu pociągów

36
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chudya dnia Wczoraj o 23:38:47 »
No przecież właśnie o tym piszę...
37
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez UAZownik dnia Wczoraj o 23:22:43 »
Ale pitolicie - jeżeli mam status ,,Niedługo Kończy", a ostatni pociąg mam za godzinę, szlaki są w miarę wolne, to otwieram spawny i wypuszczam pociągi do oporu. Dlaczego mam niby je zamykać?
 W jakim celu? Kończę, bo nie chcę, żebym musiał siedzieć dłużej - a wypuszczać pociągi mogę przestać w każdym momencie, to zależy tylko ode mnie, a nie od innych dyżurnych.

A później się ludzie dziwią, że spawny wszędzie pozamykane...
38
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chudya dnia Wczoraj o 23:21:30 »
Gdy o 23. wskoczył mi pociąg z wjazdem o 1.00, a w międzyczasie nie miałem nic, mogłem przyjąć spawny i wyprawić je dalej. Wydaje mi się to proste, ale jak widać nie wszyscy myślą  podobnie.
39
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hulek dnia Wczoraj o 23:07:41 »
Ten kto daje status niedługo kończy to ta osoba która zaraz kończy i już ze swojej stacji nie wyprawi pociągu a jedynie czeka na pociągi które do niej jadą. Inaczej nie ma sensu dawać niedługo kończy jeśli chce jeszcze wyprawiać pociągi to niech da ze jest dostępny. Proste i jasne.  :)
P.S te stare czasy to ja znam i kiedyś zaraz kończy to zaraz kończy. I czekał na pociągi, które do niego jadą i nie wyprawiał już żadnych pociągów od siebie.Proste  ;)
40
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SWDR3 - nowy program do obsługi stacji (program + dyskusja)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chudya dnia Wczoraj o 23:04:28 »
2. Brakuje mozliwosci ulozenia rj ze swojej stacji, gdy sie ma status niedlugo konczy.

Na razie tyle mi wpadlo.
Punkt 2 jest bezsensu, po co układać RJ ze swojej stacji jeśli masz status niedługo kończy. ???

Ten punkt wcale nie jest bez sensu. W dawnych czasach, kiedy jeszcze zdarzało mi się zasiadać na nastawni, status niedługo kończy ustawiałem, kiedy już dostawałem od kolegów rozkłady z późnymi godzinami przyjazdów. Jednak przecież część ludzi ma crashe, część wychodzi i powstawały "dziury", w które można było wyprawić jakiś zespawnowany skład. Na statusie NK po prostu umożliwiałem jazdę nowym pociągom, bo i tak siedziałem do ostatniego w rozkładzie. Trochę zamotałem, ale sens powinien być jasny :)
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10