Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 9 [10]
91
Oficjalne programy i aplikacje / Odp: SVVDR - dyskusja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez uetam dnia 19 Czerwiec 2017, 19:03:44 »
Obecnie brakuje chyba tylko wyświetlania szlaku na który oraz z którego przyjedzie pociąg. Jeżeli znajdziecie jakieś błędy / macie propozycje to śmiało je tutaj wpisujcie.
92
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia 19 Czerwiec 2017, 19:00:59 »
Hahaha.. ;D Oj dawno się tak nie uśmiałem. ;D

Przeszkadza wam. Nie macie innych problemow niz tylko czepiac sie pomyslu tworcy.
Nie no jasne, róbmy byle g... ;D
93
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hulek dnia 19 Czerwiec 2017, 18:37:27 »
Co sie tak czepiacie tego mostu/wiaduktu (slowa kieruje do Marcina) a tworca wyobrazil sobie te dziury w wiatach. Przeszkadza wam. Nie macie innych problemow niz tylko czepiac sie pomyslu tworcy. Wyrozumialosci bezempatyczni ludzie.
94
Zgłaszanie błędów / Edytor: Błąd ładowania scenerii
« Ostatnia wiadomość wysłana przez skyy2 dnia 19 Czerwiec 2017, 18:27:13 »
Podczas uruchamiania scenerii wywala błąd ładowania (widoczny w załączniku). Co zrobić aby się tego pozbyć?
95
Edytor scenerii / Odp: Instrukcja obsługi edytora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aseru dnia 19 Czerwiec 2017, 17:45:43 »
Dzięki zobaczymy czy poskutkuje

Dodano: 19 Czerwiec 2017, 18:13:05


Jednak nawet to nie pomogło, zauważyłem że najprawdopodobniej jest jakiś limit ponieważ kiedy sceneria przekroczy 3,30 mb w tym przypadku strzałka się zamraża nie można dodać ani usunąć żadnego obiektu.
96
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mentorious dnia 19 Czerwiec 2017, 17:38:21 »
Cytuj
A zrobisz mi wiatę z dziurami, bo raczej nie.
Ten symulator nie ma za wiele obiektów w porównaniu do innych.

Gdzie widziales takie cuda? Sceneria jest fikcyjna, wiec mozna to zrobic inaczej. Tak, zeby oczy nie krwawily. Juz pomijam fakt wlasciwosci fizycznych blachy trapezowej i w ogole sam pomysl, zeby na cos takiego wpasc, trzeba miec naprawde konkretna wyobraznie, szanuje.
97
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia 19 Czerwiec 2017, 17:35:16 »
Jeśli chodzi o wiaty, to w wiatach są dziury na wysięgniki.

Jeśli chodzi o wiaty, to w wiatach są dziury na wysięgniki.
Pokaż mi, gdzie są te "dziury" (załącznik).

A zrobisz mi wiatę z dziurami, bo raczej nie.
Ten symulator nie ma za wiele obiektów w porównaniu do innych.

...
98
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kopergg dnia 19 Czerwiec 2017, 17:31:55 »
A zrobisz mi wiatę z dziurami, bo raczej nie.
Ten symulator nie ma za wiele obiektów w porównaniu do innych.

Dodano: 19 Czerwiec 2017, 17:33:17


Wiem, że most to nie wiadukt.
Ale różnica między mostem a wiaduktem jest taka, że most jest nad wodą. Wiec nie wiem w czym problem.
99
Edytor scenerii / Odp: Instrukcja obsługi edytora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nitro dnia 19 Czerwiec 2017, 17:31:35 »
Myślę że powinieś odznaczyć opcję "z górami". który dotyczy terenu - http://img.uetam.pl/image/8H5cy




Kiedy jest zaznaczona, każda zmiana terenu powoduje że edytor się zwiesza bo na nowo musi przerendować mapę..
Po prostu włączaj kiedy jest potrzeba zmiany kształtu terenu w edytorze...
100
W trakcie prac | Work in progress / Odp: Wielki Mak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin S dnia 19 Czerwiec 2017, 17:28:23 »
Nie znałem przepisów dotyczących odległości itd. Zrozum. To moja pierwsza sceneria.
No to nie znasz przepisów, a dłubiesz już w sceneriach? Coś nie dobra ta kolejność.

Jeśli chodzi o wiaty, to w wiatach są dziury na wysięgniki.
Pokaż mi, gdzie są te "dziury" (załącznik).

Co do tego wiaduktu, to naprawdę mało realistycznie to wygląda. Powołujesz się na najwyższy most kolejowy. Most. Most, a wiadukt to nie to samo.

A z robieniem scenerii jest jak z obrazami.
Krytykują, ale dla mnie jest to dzieło.
Abstrakcja jest tu nie wskazana.
Strony: 1 ... 6 7 8 9 [10]