Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: mentorious  (Przeczytany 2470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mentorious

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 190
  • Siła reputacji: 220
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2497km
  • Trains Routed: 2006
Re: mentorious
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Sierpień 2016, 20:49:05 »
Ja rozumiem dyskusje, ale nie przy paru pociagach. Ludzie oczekuja na wjazd, wyjazd, manewry i inne rzeczy, wiec logiczne jest, ze moim obowiazkiem jest zajmowanie sie nimi, a nie dyskusja z jednym maszynista. Niestety kolega brnal dalej wobec czego bylem zmuszony go wyrzucic. Moglem go ignorowac i staralem sie zakonczyc te dyskusje co widac na screenshocie, poniewaz przez to chat byl moim zdaniem nieczytelny dla innych mechanikow, w zwiazku z czym tworzyl sie chaos. Kolega jest zaczepliwy i lubi prowokowac co widac juz w tym poscie, w zwiazku z czym nie widzialem sensu kontynowania jego monologow z uwagi na innych maszynistow.

Swiadkowie: Kacper9,

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 822
  • Siła reputacji: 263
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 11060km
  • Trains Routed: 3441
Re: mentorious
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Sierpień 2016, 21:13:41 »
Ja tylko nadmienie, że mentorious lepiej zna przepisy chociażby z uwagi na odbywane przez niego jazdy w charakterze pomocnika ;) Gadanie w stylu: powinno się za tmy jeździć itp. Kwestie nie poparte, ba nawet nie próbowałeś poprzeć swoich informacji odpowiednimi paragrafami. Układ torowy Dziwnowic nie nadaje się do jazd za tmki z uwagi na gigantyczne odległości co tłumaczy zachowanie dyżurnego. Zacząłeś się mądrzyć to zdenerwowało mentoriousa i dostałeś kicka. Zgodnie z regulaminem poszło ostrzeżenie wcześniej ;)
Wypadkowa TD2.

Offline hanahmon

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Siła reputacji: 12
  • hanahmon dróżnik obchodowyhanahmon dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 1748km
  • Trains Routed: 179
Re: mentorious
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Sierpień 2016, 21:51:25 »
Ostrzeżenia żadnego nie dostałem, ale trudno bezstronnego świadka szukać wśród kogoś kto raczej takie wygibasy akceptuje. Zaczepliwy raczej nie jestem, i jak donosów za byle co nie piszę, ale wyrzucania bez powodu po prostu nie toleruję. Kicka dostałem z powodu twojego widzimisię, ruch wcale nie był aż tak olbrzymi. Jakoś nigdy żaden z dyżurnych nie narzekał na moje zachowanie, albo wręcz prowadziłem bardzo pozytywne i korzystne dyskusje. Chaosu żadnego nie było. Dodam jeden fakt. Gdy mentoriusowi napisałem na czacie z tekstem "Chyba powinienem się zatrzymać za Tmką" To odpowiedział: Dobra zatrzymaj się, wjazd z powrotem masz za 20 minut". Rozumiem że to też należy do obowiązków dyżurnego żeby zakończyć w ten sposób dyskusję. Jak bym zacytował paragraf Kacperku, też bym dostał kicka, bo w końcu by uznał to za spam na czacie ;)

Na przyszłość odszukaj najpierw czy osoba oskarżana nie ma już tematu w tym dziale.
//kam55
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpień 2016, 22:17:18 wysłana przez kam55 »

Offline greg86

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1009
  • Siła reputacji: 69
  • greg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezes
  • SJZ
    • Dla chętnych dodatkowe źródło dochodu na konto lub Paypal, z góry dziękuję za niezmienianie linku.
  • Distance Travelled: 2196km
  • Trains Routed: 297
Re: mentorious
« Odpowiedź #18 dnia: 17 Sierpień 2016, 08:40:06 »
O ile mi wiadomo z obserwacji na gruncie, to bardzo często zdarzają się sytuacje, że manewrujący skład zatrzymuje się nie za tarczą, a zaraz za zwrotnicą, którą ma przejechać w innym kierunku. Na dużych stacjach liczy się czas. Jeśli dyżurny kazał Ci stanąć w tym miejscu, a nie dojechać do tarczy, to masz stanąć i wracać na sygnał Do mnie/Ode mnie. Poprawcie mnie jeśli się mylę, choć tyle razy to na "stacjach" w mojej okolicy widziałem, że wątpię, abym się mylił.

Offline uetam

  • Administrator
  • Wiadomości: 457
  • Siła reputacji: 42
  • uetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchuuetam starszy dyżurny ruchu
  • Administrator Techniczny
  • Distance Travelled: 1600km
  • Trains Routed: 924
Re: mentorious
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Sierpień 2016, 09:17:26 »
Taki sposób prowadzenia manewrów stosuje się przeważnie na stacjach z mechanicznymi czy kluczowymi urządzeniami SRK gdzie przebiegi manewrowe nie są utwierdzane tylko zamykane. Co do umiejscowienia tarcz manewrowych to pretensje można mieć tylko do autora scenerii ale z drugiej strony każdy ma u siebie edytor i może to w 3 minuty poprawić.
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.
Kiedy czekasz na nowego SWDR... https://goo.gl/2t4N4y