Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: EN57-002  (Przeczytany 2591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grubol2001

  • User
  • Wiadomości: 0
  • Siła reputacji: 3
  • grubol2001 pracownik torowy
  • "Ostatni będą pierwszymi "
  • Distance Travelled: 551km
  • Trains Routed: 62
EN57-002
« dnia: 06 Sierpień 2016, 20:16:36 »
Dnia 08.06.2016r. godz 19:57
O niemal doszło do katastrofy przez dyżurnego/użytkownika EN57-02 >:( . Przez niego ja i użytkownik Coffe zostaliśmy zmuszeni do zastosowania radio stopu i hamowania awaryjnego / nagłego . Przez to cała stacja została sparaliżowana i było trzeba się cofać a przez pierwsze 5 min dyżurny nie odpowiadał . Żądam bana dla dyżurnego na 5 dni .
Winny - EN57-02
Świadkowie - Coffe , Grubol 2001 , ThePolandMC

Skarga została przyjęta przez Administrację Forum.
Jeżeli chcesz przyłączyć się do skargi, to prosimy o napisanie wiadomości, przedstawiającej sytuację, w której użytkownik dopuścił się złamania Regulaminu Forum, bądź Regulaminu Symulatora, najlepiej uzupełnioną o jakiś dowód zaistniałej sytuacji (zrzut ekranu, film, etc.).
Użytkownik EN57-02 został poinformowany o skardze. Mamy nadzieję, że zajmie stanowisko w sprawie.
O dalszym rozwoju sprawy informować będziemy na bieżąco w tym wątku.
« Ostatnia zmiana: 06 Sierpień 2016, 22:16:19 wysłana przez Coyotek »

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 221
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 8416km
  • Trains Routed: 3378
Re: EN57-002
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Sierpień 2016, 22:09:03 »
Sytuacja miała miejsce, bowiem dziś nie działał SWDR. W związku z tym użytkownicy wstawiali składy na tory mimo podanych wyjazdów, bądź wjazdów. Tak było i w tym przypadku. Po ustawieniu drogi przebiegu na wyjazd, AI wstawił skład na torze ze szlaku C, na który podany był wyjazd co spowodowało spotkanie się dwu składów na jednym torze, a nie było to wynikiem celowego wypuszczenia składu na tor, który był już zajęty przez pociąg. Z braku SWDR nie działały blokady liniowe.
Pierwszy raz obsługiwałem stację i mnie też owa sytuacja zaskoczyła, natomiast nie była celowym działaniem, stąd przez chwilę musiałem odtworzyć sytuację ruchową z czata, aby wiedzieć co się stało. Z braku doświadczenia nie zapisałem stanu rozmów na czasie i pojawiania się składów na torach.

Offline Coyotek

  • Global Moderator
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 330
  • Siła reputacji: 51
  • Coyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnik
  • Mięso musiało latać ,jakby granat w chlew trafił
  • Distance Travelled: 1624km
  • Trains Routed: 538
Re: EN57-002
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Sierpień 2016, 22:15:53 »
Nie wiem dlaczego została ta skarga zatwierdzona, ale jest ona niekompletna. Powód: brak informacji/dowodów. Poza tym to nie sklep, że można sobie żądać kary, bo to my jako Administracja podejmujemy decyzję. SWDR nie działa, tym samym nie ma żadnych blokad liniowych i pociągi są wysyłane zazwyczaj po uzgodnieniu na TSie.

Poza tym nie ma u nas AI, więc składy same z siebie nie wstawiają się na zajętym torze. Ktoś wybrał semafor, który nie został zablokowany, bo zwyczajnie nie było w tym momencie nikogo.

Skarga unieważniona.
The cake is a LIE!

Did somebody say MODERATOR?!

Naczelny Modulator. Bezbecja Forum. Pałuję warnami każdego, kto się opiera zasadom.

Banday, Kickday, Warnday, Timeoutday, Coyotday, Banturday i Spamday

Forumowy Wąchacz


Offline BaconLord

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 22
  • BaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowy
  • In C<>de We Trust
  • Distance Travelled: 1140km
  • Trains Routed: 359
Re: EN57-002
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Sierpień 2016, 19:33:18 »
Dyżurny wysłał pociąg bez blokady i informacji.(Poinformowany byłem tylko o pociągu 1906)
Stacja Imielin 08/08/16 godz.19:26
Świadkowie:
KomandosKamil
Pyth00n

Dowód w załączniku
In C<>de We Trust

Offline KomandosKamil

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Siła reputacji: 19
  • KomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczy
  • Hej Kappa Hej
  • Distance Travelled: 1975km
  • Trains Routed: 241
Re: EN57-002
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sierpień 2016, 18:28:30 »
Tak potwierdzam żeby dyżurny z imielina wysłał pociąg po tym torze i dyżurny z dąb zezwolił doszło by do katastrofy

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 423
  • Siła reputacji: 190
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5327km
  • Trains Routed: 1498
Re: EN57-002
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Sierpień 2016, 19:19:30 »
Ancymonek dobrze dokazuje dzisiaj, do Empel-Rees poszło 5 pociągów bez blokady.

Offline Pyth00n

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Siła reputacji: 17
  • Pyth00n zwrotniczyPyth00n zwrotniczyPyth00n zwrotniczy
  • Distance Travelled: 1580km
  • Trains Routed: 264
Re: EN57-002
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Sierpień 2016, 21:21:03 »
Jeśli mogę coś dodać to ja jechałem z Dębu, przez który przejechałem offline.

Offline Ulfrig

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Siła reputacji: 447
  • Ulfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezes
  • In nomine patris et filii et spiritus sancti.
  • Distance Travelled: 2531km
  • Trains Routed: 3400
Re: EN57-002
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Sierpień 2016, 00:34:07 »
Kolega wysyła pociągi bez blokady, bez informacji i co ciekawe BEZ ROZKŁADU :) niestety ale zdarza się to tak notorycznie że nie jestem w stanie z nim współpracować. Skarga na SWDR wysłana a jeśli to nie pomoże, bo jak widać nie pomaga, to piszę również i tutaj. Mam nadzieję że w końcu dotrze do pana En57-002 że to nie jest symulator kolizji czołowych ani żaden tego typu, i zmieni swoje podejście do  panujących tutaj realiów. Podpisano - Ulfrig
~Maciej T. (Ulfrig)

Offline BaconLord

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 22
  • BaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowy
  • In C<>de We Trust
  • Distance Travelled: 1140km
  • Trains Routed: 359
Re: EN57-002
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Sierpień 2016, 21:09:42 »
10/08/16 Dąb(en57)   Deszczowo(ja)
Kolega wysłał pociąg mimo informacji że zablokuje planowy pociąg, doprowadził do chwilowej blokady stacji.
Przyznaję, że wstępnie zaakceptowałem blokadę ale natychmiastowo poinformowałem dyżurnego o błędzie.
Świadkowie:
Misiek5
adam15a
X_GamingPL
In C<>de We Trust

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 221
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 8416km
  • Trains Routed: 3378
Re: EN57-002
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Sierpień 2016, 23:22:34 »
10/08/16 Dąb(en57)   Deszczowo(ja)
Przyznaję, że wstępnie zaakceptowałem blokadę ale natychmiastowo poinformowałem dyżurnego o błędzie.
Świadkowie:
Misiek5
adam15a
X_GamingPL
To, że napisałeś gdzieś o błędzie i rozłączyłeś blokadę nie znaczy, że możesz wysyłać poc. na szlak. Dopiero po mojej odpowiedzi, że przyjąłem tą informację, i że poc. jest zatrzymany na stacji szlak można uważać za wolny.

Offline BaconLord

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 22
  • BaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowyBaconLord dróżnik przejazdowy
  • In C<>de We Trust
  • Distance Travelled: 1140km
  • Trains Routed: 359
Re: EN57-002
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Sierpień 2016, 23:37:54 »
Pojawiał się u mnie pociąg, a nie był wysyłany przeze mnie. Zaakceptowałem twoją blokadę odruchowo ponieważ w tym momencie otrzymałem informację od drugiego dyżurnego że ją zakłada. Chyba nie chcesz mi powiedzieć że w ciągu ok 10s pociąg wyjechał tak daleko że nie był w stanie wrócić.
In C<>de We Trust

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 221
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 8416km
  • Trains Routed: 3378
Re: EN57-002
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Sierpień 2016, 23:39:35 »
Kolega wysyła pociągi bez blokady,
same jadą bez blokady:
Jeśli mogę coś dodać to ja jechałem z Dębu, przez który przejechałem offline.
bez informacji i co ciekawe BEZ ROZKŁADU :) niestety ale zdarza się to tak notorycznie że nie jestem w stanie z nim współpracować. Skarga na SWDR wysłana a jeśli to nie pomoże, bo jak widać nie pomaga, to piszę również i tutaj. Mam nadzieję że w końcu dotrze do pana En57-002 że to nie jest symulator kolizji czołowych ani żaden tego typu, i zmieni swoje podejście do  panujących tutaj realiów. Podpisano - Ulfrig
Jeżeli ktoś przerżnie dwa semafory na stój, to trudno, abym ja uważał ten symek jako kolizji czołowych. To chyba niecierpliwi mechanicy chcą lecieć na czołowe i lecą.
Ancymonek dobrze dokazuje dzisiaj, do Empel-Rees poszło 5 pociągów bez blokady.
Musiałem załapać zwłokę w działaniu symka on-line. Teraz widzę, że uzgodnienie wolnej dla poc. to ok. 5min. Może i poszły bez blokady, ale zgoda na wolną była (czyli wejście poc. na szlak), info o odejściu i godzinie tego odejcia było.

Dodano: 11 Sierpień 2016, 00:21:37


Zaakceptowałem twoją blokadę odruchowo ponieważ w tym momencie otrzymałem informację od drugiego dyżurnego że ją zakłada. Chyba nie chcesz mi powiedzieć że w ciągu ok 10s pociąg wyjechał tak daleko że nie był w stanie wrócić.
ale napisałem odpowiedź. Nie jest istotne ile ujechał skład, ale procedura
Dopiero po mojej odpowiedzi, że przyjąłem tą informację, i że poc. jest zatrzymany na stacji szlak można uważać za wolny.
No chyba, że ma być inaczej.
« Ostatnia zmiana: 11 Sierpień 2016, 00:21:37 wysłana przez UAZownik »

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 411
  • Siła reputacji: 148
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2237km
  • Trains Routed: 1003
Re: EN57-002
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Sierpień 2016, 00:51:19 »
Cóż, skarga typowo dla SWDR, ale może warto to przedyskutować. Nasłuchałem się już skarg na EN57-002, co prawda nie miałem bezpośredniego kontaktu ruchowego z oskarżanym, ale w przez ilość narzekań na użytkownika wręcz nie można tego zignorować.

Czytam do tego wypowiedzi oskarżonego i też nie mogę wyjść z podziwu.
Kolega wysyła pociągi bez blokady,
same jadą bez blokady:
Same jadą bez blokady? Nie wiesz do czego służy radiostop/kick/wyłączenie rozkładów automatycznych? To tylko działa na Twoją niekorzyść, widzę że chyba nie radzisz sobie z sytuacją ruchową.

Ancymonek dobrze dokazuje dzisiaj, do Empel-Rees poszło 5 pociągów bez blokady.
Musiałem załapać zwłokę w działaniu symka on-line. Teraz widzę, że uzgodnienie wolnej dla poc. to ok. 5min. Może i poszły bez blokady, ale zgoda na wolną była (czyli wejście poc. na szlak), info o odejściu i godzinie tego odejcia było.
I co z tego, że była zgoda dyżurnego? Dyżurny na sąsiedniej stacji daje zgodę na ZAŁOŻENIE BLOKADY, nie na wysyłanie pociągu bez niej. Dopiero danie pozwolenia na aparacie blokowym (poprzedzone żądaniem zgody) pozwala Ci wysłać pociąg na szlak. Pogrążasz się coraz mocniej.

Zaakceptowałem twoją blokadę odruchowo ponieważ w tym momencie otrzymałem informację od drugiego dyżurnego że ją zakłada. Chyba nie chcesz mi powiedzieć że w ciągu ok 10s pociąg wyjechał tak daleko że nie był w stanie wrócić.
ale napisałem odpowiedź. Nie jest istotne ile ujechał skład, ale procedura
Jaka procedura? Dyżurny ma prawo się pomylić jeśli ktoś mu się wtrynia z blokadą bez pytania, zerwanie blokady przed wyjazdem pociągu ze scenerii już na logikę każe Ci zareagować, bo coś jest nie tak.

10/08/16 Dąb(en57)   Deszczowo(ja)
Przyznaję, że wstępnie zaakceptowałem blokadę ale natychmiastowo poinformowałem dyżurnego o błędzie.
Świadkowie:
Misiek5
adam15a
X_GamingPL
To, że napisałeś gdzieś o błędzie i rozłączyłeś blokadę nie znaczy, że możesz wysyłać poc. na szlak. Dopiero po mojej odpowiedzi, że przyjąłem tą informację, i że poc. jest zatrzymany na stacji szlak można uważać za wolny.
Tego już nic a nic nie rozumiem, Ty, EN57-02, chyba też nie - X_GamingPL pisze o pociągu który TY wysłałeś pomimo zerwania blokady, nie on. Czyżbyś oskarżał sam siebie?


SWDR już działa, sprawdzałem go dzisiaj na Krynicy, nie jest może idealnie, ale da się poprawnie prowadzić ruch. Wszystkie dowody na powyższe oskarżenia są zawarte w logach, dzisiaj zapewne zostaną one przestudiowane, a winni ukarani. Uzbierało się tego na dość długie wakacje od SWDRa.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 221
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 8416km
  • Trains Routed: 3378
Re: EN57-002
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Sierpień 2016, 09:05:48 »
Cóż, skarga typowo dla SWDR, ale może warto to przedyskutować.
No to dyskutujmy
Czytam do tego wypowiedzi oskarżonego i też nie mogę wyjść z podziwu.
Same jadą bez blokady? Nie wiesz do czego służy radiostop/kick/wyłączenie rozkładów automatycznych? To tylko działa na Twoją niekorzyść, widzę że chyba nie radzisz sobie z sytuacją ruchową.
Czasami, akurat przed wjazdem poc. w stację ktoś np. zadzwoni do drzwi. Odchodzę wtedy od kompa na 2-3 min. Po dojściu do niego widzę, że skład już przecieciał pzez stację i to jest w/g Was ok., bo nie przeczytałem nigdzie, aby padło twierdzenie, że prowadzący poc. zrobił źle.

I co z tego, że była zgoda dyżurnego? Dyżurny na sąsiedniej stacji daje zgodę na ZAŁOŻENIE BLOKADY, nie na wysyłanie pociągu bez niej. Dopiero danie pozwolenia na aparacie blokowym (poprzedzone żądaniem zgody) pozwala Ci wysłać pociąg na szlak. Pogrążasz się coraz mocniej.
Jeżeli szlak jest jednotorowy, pytam o zgodę na wyprawienie poc. dostaje ją, inicjuję działanie blokady, ona się spina, to w którym momencie szlak należy nadal uważać za wolny?

Jaka procedura? Dyżurny ma prawo się pomylić
i to jest chyba rozwiązanie
X_GamingPL pisze o pociągu który TY wysłałeś pomimo zerwania blokady, nie on. Czyżbyś oskarżał sam siebie?
Na nastawni mechanicznej blokada liniowa typu C jest jakby obok. Podanie semafora nie jest uzależnione od jej stanu.
Jeżeli w oknie blokady, bo to jest inne u mnie okno, widzę jej założenie, to przełączam okno do widoku nastawni, układam drogę przebiegu, utwierdzam ją i podaje zezwalający na wyjazd. Nie widzę w tym momencie okna blokady. Na przekaźnikach jest inaczej, ale to pewnie wiecie.
SWDR już działa, sprawdzałem
Akurat w tej sprawie nic nie napisałem, że SWDR nie działa.

Offline Pyth00n

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Siła reputacji: 17
  • Pyth00n zwrotniczyPyth00n zwrotniczyPyth00n zwrotniczy
  • Distance Travelled: 1580km
  • Trains Routed: 264
Re: EN57-002
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Sierpień 2016, 10:08:58 »
Jeżeli ktoś przerżnie dwa semafory na stój, to trudno, abym ja uważał ten symek jako kolizji czołowych. To chyba niecierpliwi mechanicy chcą lecieć na czołowe i lecą.
Mam nadzieję, że to nie jest skierowane do mnie. Czy się mylę?