Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Zalesie  (Przeczytany 2754 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1170
  • Siła reputacji: 9
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Re: Zalesie
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Wrzesień 2016, 18:11:30 »
Semafory wstawiane za blisko miejsc niebezpiecznych, na zbiegu linii semafory od ukresów powinny być w odległości minimum 200m.
Bzdura. 100m od granicy przetaczania/ukresu dla semaforów mogących wyświetlić prędkość >40km/h, jeśli mogą wyświetlić tylko 40 to daje się 50m. http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html - podrozdział "Drogi ochronne".


Niech obrazek powie więcej niż 100 słów.

200 metrów od nasady zwrotnicy, a 100m od miejsca niebezpiecznego, czyli granicy przetaczania. Dokładne oględziny obrazka oraz czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline mentorious

  • Artist
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 215
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2333km
  • Trains Routed: 2002
Re: Zalesie
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Wrzesień 2016, 18:23:13 »
teraz się zacząłem bać...

ja przy projektowaniu swojej mapki korzystam z:

- http://il.pw.edu.pl/~zuraw/pliki/Projektowanie%20stacji%20kolejowych.pdf
- slajdu [daje w załączniku]
- Ie-4

na obecną chwilę mam kawałek stacji, ale zajmuje się szlakami i nie wiem ile mam dać km torów aby było ok, jeżeli prędkość będzie wynosiła ok. 80-100 km/h, może orientacyjne albo wzór?

Stare te dane jakies masz, sprzed dekady - duzo z zawartych tam przepisow zostalo zmienione. Aktualny WTB-E10 znajdziesz na strone PLK.


Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 769
  • Siła reputacji: 212
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 8985km
  • Trains Routed: 3090
Re: Zalesie
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Wrzesień 2016, 18:31:44 »
UAZ może i tak, ale znam przykład z życie, gdzie jest 100m ;) Euroterminal Sławków wjazd od strony Sosnowca Maczek ;)
Od boku: https://www.google.pl/maps/@50.2805445,19.2896783,3a,27.1y,82.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfsU7_UeaIkY-andvT2DKIA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Od góry ;) https://www.google.pl/maps/@50.2807074,19.2939714,194m/data=!3m1!1e3?hl=pl
Równiutko 114.95m
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 389
  • Siła reputacji: 142
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2183km
  • Trains Routed: 1003
Re: Zalesie
« Odpowiedź #18 dnia: 27 Wrzesień 2016, 18:58:05 »
Semafory wstawiane za blisko miejsc niebezpiecznych, na zbiegu linii semafory od ukresów powinny być w odległości minimum 200m.
Bzdura. 100m od granicy przetaczania/ukresu dla semaforów mogących wyświetlić prędkość >40km/h, jeśli mogą wyświetlić tylko 40 to daje się 50m. http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html - podrozdział "Drogi ochronne".
Niech obrazek powie więcej niż 100 słów.

200 metrów od nasady zwrotnicy, a 100m od miejsca niebezpiecznego, czyli granicy przetaczania. Dokładne oględziny obrazka oraz czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)

Wskaż mi miejsce, w którym wskazałem odległość 200m od granicy przetaczania. Czytaj ze zrozumieniem, skoro wymagasz tego od innych - wskazałem minimum 200m od ukresu. Aż zbity z tropu wygrzebałem ze swoich zbiorów inne schematy srk - w KAŻDYM, począwszy od małego Świętna, przez węzłowy Konotop na dość sporym Lesznie kończąc, odległość od semafora wjazdowego do ukresu/ostrza pierwszego rozjazdu wynosi MINIMUM 200m. Może zamiast sprzeczać się nad doborem słów, lepiej usiąść i wykonać kolejne połacie map do TD2?

UAZ może i tak, ale znam przykład z życie, gdzie jest 100m ;) Euroterminal Sławków wjazd od strony Sosnowca Maczek ;)
Od boku: https://www.google.pl/maps/@50.2805445,19.2896783,3a,27.1y,82.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfsU7_UeaIkY-andvT2DKIA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Od góry ;) https://www.google.pl/maps/@50.2807074,19.2939714,194m/data=!3m1!1e3?hl=pl
Równiutko 114.95m

Zwróć uwagę na drogę hamowania od semafora do tarczy ostrzegawczej ~250m - wyższej prędkości szlakowej niż 40km/h tam nie ma - dlatego odległość ta jest odpowiednio mniejsza.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1170
  • Siła reputacji: 9
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Re: Zalesie
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Wrzesień 2016, 20:06:19 »
Semafory wstawiane za blisko miejsc niebezpiecznych, na zbiegu linii semafory od ukresów powinny być w odległości minimum 200m.
Bzdura. 100m od granicy przetaczania/ukresu dla semaforów mogących wyświetlić prędkość >40km/h, jeśli mogą wyświetlić tylko 40 to daje się 50m. http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/7_sygnalizacja.html - podrozdział "Drogi ochronne".
Niech obrazek powie więcej niż 100 słów.

200 metrów od nasady zwrotnicy, a 100m od miejsca niebezpiecznego, czyli granicy przetaczania. Dokładne oględziny obrazka oraz czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)

Wskaż mi miejsce, w którym wskazałem odległość 200m od granicy przetaczania. Czytaj ze zrozumieniem, skoro wymagasz tego od innych - wskazałem minimum 200m od ukresu. Aż zbity z tropu wygrzebałem ze swoich zbiorów inne schematy srk - w KAŻDYM, począwszy od małego Świętna, przez węzłowy Konotop na dość sporym Lesznie kończąc, odległość od semafora wjazdowego do ukresu/ostrza pierwszego rozjazdu wynosi MINIMUM 200m. Może zamiast sprzeczać się nad doborem słów, lepiej usiąść i wykonać kolejne połacie map do TD2?
Chodziło mi o to, że odległość semafora wjazdowego do granicy przetaczania wynosi 100m dla wjazdu >40km/h, a 50m dla 40km/h. Tak samo dla wyjazdowych - odległość do nasady/ukresu najbliższego rozjazdu dla V>40km/h musi wynosić co najmniej 100m, a dla V=40km/h musi wynosić co najmniej 50m.
Co do robienia map to nie wiem, jak zrobić model który wykorzystam jako "podkładkę" do układu torowego.
« Ostatnia zmiana: 27 Wrzesień 2016, 20:08:03 wysłana przez jakubg1 »

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 207
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3366km
  • Trains Routed: 363
Re: Zalesie
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Październik 2016, 18:16:22 »
Zalesie in progress, gotowy układ torowy i szlaki wyjazdowe, teraz biorę się za elektryfikację i otoczenie, mała próbka poniżej.
KW Poznań

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 207
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3366km
  • Trains Routed: 363
Re: Zalesie
« Odpowiedź #21 dnia: 27 Październik 2016, 16:36:44 »
3 godziny pracy z terrain pointami i siecią trakcyjną
KW Poznań

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 769
  • Siła reputacji: 212
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 8985km
  • Trains Routed: 3090
Re: Zalesie
« Odpowiedź #22 dnia: 27 Październik 2016, 18:15:09 »
Ten szlak to dwutor? Jeśli tak to W15 są zbędne.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 207
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3366km
  • Trains Routed: 363
Odp: Zalesie
« Odpowiedź #23 dnia: 28 Lipiec 2017, 11:36:27 »
Proszę usunąć wątek do kosza - projekt porzucony.
KW Poznań

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Siła reputacji: 114
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • tryb obserwatora
  • Distance Travelled: 293km
  • Trains Routed: 1169
Odp: Re: Zalesie
« Odpowiedź #24 dnia: 28 Lipiec 2017, 12:31:32 »
3 godziny pracy z terrain pointami i siecią trakcyjną

a po co te W15 przy tarczach ostrzegawczych? rozumiem że to szlak dwutorowy.
tryb obserwatora