Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Programistyczny Warsztat Nitro  (Przeczytany 25019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Programistyczny Warsztat Nitro
« dnia: 28 Września 2016, 01:56:07 »
WARSZTAT PROGRAMISTYCZNY BY NITRO


1. OBCIĄŻENIE STACJI LIVE I HISTORYCZNIE

Spoiler: pokaż

Jest to strona WWW, która pokazuje aktualne lub historyczne obciążenie danej stacji na TD2 wyrażonej w procentach.


I. Aktualne obciążenie stacji

Link: http://cloud.webnitro.eu/td2/obciazenie_stacji.html

Opis: Z górnego lewego paska wybieramy stację, która jest online. Po wybraniu stacji co minutę strona będzie zaznaczała kolejne obciążenia na wykresie przez przeładowywania strony. Te dane są tylko wyświetlane w przeglądarce użytkownika, nie są one nigdzie zapisywane.
Po przeładowywaniu strony strona ponownie będzie kreślić wykres.
Co 20 nowy punkt  - poprzedni punkt z lewej strony "znika".

II. Historyczne obciążenie stacji

Link: http://cloud.webnitro.eu/td2/obciazenie_stacji_historia.html

Opis: Dane są odczytywane z bazy danych.
Z górnego lewego paska wybieramy stację, której chcemy wyświetlić dane. Następnie poniżej zakładki wybieramy dzień, z którego mają być wyświetlane dane.
Domyślnie wyświetlany jest wykres z całego dostępnego dnia.
Można dobrać zakres godzin.
W lewym dolnym rogu można zobaczyć średnie obciążenie dla stacji.



Obie strony pozwalają na eksport wykresu do odpowiedniego formatu (wygląd ikonki menu z prawej strony wykresu)


Dane techniczne
- technologie wykonania: JavaScript, jQuery, HTML, PHP, SQLite (baza podstawowa) przez PDO, highcharts (rysowanie wykresów w JS)
- korzysta z oficjalnego API opisanego na : http://td2.info.pl/index.php/topic,156.0.html
- Sposób dodawania stacji i szlaków do BD: dynamiczne (generowane na podstawie wyników z API)
- Zużywany transfer (wersja pesymistyczna):
->30 KB / min.
-> 1,76 MB / h
-> 42,24 / dobę
-> 1,24 GB / miesiąc


Uwagi
- baza sqlite jest powolna przy odczytywaniu i selekcji danych zaleca się przeniesienie bazy do MySQL
- skrypt zbierający dane z API jest obecnie uruchomiony na serwerze autora: wykonywany codziennie, w godzinach 10-23, co 5 minut (na razie uruchomiony  w celach testowych i pokazowych).
- najlepiej co 2-5 dni skasować zawartość BD (przez skrypt). Chyba, że kogoś interesuje jakie było obciążenie stacji w dalekiej przeszłości.


TODO Lista
- dodanie obciążenie szlaków
- dodanie linków przekierowujących do live <-> historyczne między stronami
- przy live wszystkie stacje online na jednym wykresie
- spróbować poprawić wybór dat i godzin w danych historycznych -> przerzucić do selecta
- dodać warstwę LOADING podczas pobierania danych historycznych, teraz nie za bardzo wiadomo czy pobiera, czy jest błąd, czy się zaciął


Wersje
0.1.0 - 28.01.2016 - publikacja projektu
0.1.1 - 28.01.2016 - mały fix przy listingu stacji w danych historycznych
0.1.2 - 29.01.206 - fix dla daty - strefy czasowej, poprawnie powinien pokazywać czas, przerzucenie danych z SQLITE do MYSQL, widoczne zwiększenie wydajności przy pracy nad danymi



2. NITROSWDR

Spoiler: pokaż

NitroSWDR to zintegrowany program do uniwersalnego wystawiania rozkazów pisemnych, stosowanych w transporcie kolejowym.
Oprócz tego pozwala na:
- wyszukiwanie odległości pomiędzy danymi obiektami znajdującymi się na torze
- autokontrolę wykolejnic







=================================================

DOWNLOAD:

v1.0.0
https://dl.dropboxusercontent.com/u/37726726/NitroSWDR-v100.zip

=================================================

Historia:
2016.11.25 - wersja 1.0.0

=================================================

Hashe (ZIP):
v1.0.0

MD5 - F24A8D152C52DB727B7D4F219CE83F64
SHA-1 - A7601EC8918F27E58140F68FC1EAD5DB1148C3F9
SHA256 - 136E789FB4E42FF5FB4B0728D41CE9593475F512AFABC5B55CEB21273A3ADDDA
SHA512 - 8E681708643C955F07AC20183E17B817E04B82320692DFD2BB183686919C8361C06C7C6C4A912B6D41712E4A5609E5A9C44235A2370BCC366DD607CF12C8DBE9
=================================================
Raport z VirusTotal:

v1.0.0

VT wykrył, że w nitroswdr.exe (https://www.virustotal.com/pl/file/01651711e721d1ef95274ae669d2af17fef86abc63860f568b34fdd126a9dc63/analysis/1480075717/) w 1/57 wykryto malware. Na podstawie artykułów o tym silniku, można stwierdzić false positive. Być może wynika to z tego, że program niektóre pliki modyfikuje bezpośrednio.


Plik ZIP czysty (https://www.virustotal.com/pl/file/136e789fb4e42ff5fb4b0728d41ce9593475f512afabc5b55ceb21273a3addda/analysis/1480075985/)

=================================================

TODO Lista:

- próbować przyśpieszyć proces sprawdzania licencji
- próba przerzucenia licencji tylko do wystawiania RP
- ładowanie danych RP do WWW w celu tamtejszej generacji PDF -> gdy jest to Linux
- paski postępów podczas ładowania danych + jakaś chwilowa blokada formularzy
- skrócenie czasu spr. licencji i danych
- WWW ze wszystkimi wystawionymi RP z odnośnikami do PDF
- Odkurzacz starych RP + przerzucanie starych licencji trial do blokad
- napisanie narzędzia do wykrywania użytkowników-szkodników

=================================================
FAQ, czyli jakie pytania sam sobie chciałbym zadać w waszym imieniu ;)

1. Po co ta cała licencja?

Długo się zastanawiałem czy wprowadzić licencjonowanie programu. Licencja jest ze względu bezpieczeństwa. Użytkownicy korzystają z jednej wspólnej bazy danych. Jeżeli pojawi się użytkownik, który będzie szkodził, będzie można go łatwo zablokować.

2. Komu przysługuje licencja pełna?

Pełna wersja programu do zastosowań niekomercyjnych -> prywatnych dla użytkownika z forum TD2 przysługuje, gdy ten:
- wyprawił min. 100 pociągów LUB przejechał min. 200 km w grze TD2
- w ostatnich 30 dniach w swojej kartotece nie ma żadnych rażących łamań regulaminu

Warunki nie są stosowane w odniesieniu do administratorów i moderatorów

Licencja jest przyznawana dożywotnio

3. Co jeżeli nie spełniam warunków do licencji pełnej?

Można skorzystać z licencji 7-dniowej trial. Klucz można uzyskać przez wysłanie pustej wiadomości na adres: nitroswdrtrial@webnitro.eu po 15-20 minut powinien przyjść klucz.

4. Co oferuje program:

- wystawianie rozkazów pisemnych
- kopiowanie danych z już wystawionego RP
- podgląd wystawionych RP
- autopodpowiedź przy polach odnośnie stacji, szlaków, dyżurnych ruchu
- generowanie RP w formie tekstowej i PDF
- formę tekstową RP można skopiować do schowka przez wciśnięcie przycisku
- PDF RP można wydrukować lub wysłać na zewnętrzny serwer, a link do RP na serwerze przekazać maszyniście
- czyszczenie folderu ze starych RP
- masowe obliczanie odległości obiektów na torze
- kontrola automatyczna wykolejnic

5. Jak zmienić klucz

z menu wybrać Pomoc -> O programie -> zmień klucz lic.

6. Program nie chce się uruchomić

Spróbuj uruchomić ubijproces.bat aby ubić wszystkie instancje programu i spróbuj ponownie uruchomić program. Program po 60 sek. powinien wyświetlić komunikat wystąpienia błędu.


7. Podczas dodawania RP wyświetla się komunikat, że RP będzie miało inny numer, o co chodzi?

Po prostu ktoś przed nami dodał już RP który miał mieć numer podany na formularzu, RP się wygeneruje ze starym numerem, jednakże w bazie danych będzie mieć nowy numer.

8. Dlaczego nie widzę RP w danej tabeli?

Najpierw należy wystawić dowolny RP, po dodaniu tabela będzie pokazywała RP dla danej stacji lub DR.

9. Czy program jest zintegrowany z SWDR TD2?

Nie. Działa jako osobna aplikacja.

10. Mam pomysł...

Pomysły i rady są zawsze w cenie, ale nie wiadomo kiedy zostaną zrealizowane...

11. Formularz RP nie chce przyjąć numeru pociągu...

Numerem pociągu może być wyłącznie liczba całkowita... jeżeli błąd pojawia się po zaznaczeniu nr pociągu jako liczby z listy, należy wprowadzić nr pociągu ręcznie

12. W jaki sposób wystawić ten sam RP (ze zmianą konkretnych danych)

Z menu wybieramy odpowiedni rozkaz pisemny i klikamy na pokazywanie RP w formie tabelki. Przy danym wierszu konkretnego RP klikamy 2x lewym przyciskiem myszy. Formularz skopiuje wcześniej zapisane dane.

13. Skróty klawiaturowe

W głównym oknie programu
- Ctrl + O - wystaw RP typu O
- Alt + O - pokaż tabelę wystawionych RP typu O
- Ctrl + S - wystaw RP typu S
- Alt + S - pokaż tabelę wystawionych RP typu S
- Ctrl + N - wystaw RP typu N
- Alt + N - pokaż tabelę wystawionych RP typu N
- Ctrl + R - wystaw RP typu Nrob
- Alt + R - pokaż tabelę wystawionych RP typu Nrob

Z poziomu dowolnego formularza RP
- Ctrl + S - zapisz RP


Strona projektu: https://github.com/nitro2010/nitroswdr


=================
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2017, 22:03:24 wysłana przez Ulfrig »

Offline koliber2

  • Weteran
  • Wiadomości: 88
  • Siła reputacji: 256
  • koliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Września 2016, 10:14:20 »
dla mnie bomba:] gratuluje :)

Offline shafter

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 546
  • Siła reputacji: 221
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Września 2016, 10:43:03 »
1. Wyciągnąłbym wszystkie uruchomione stacje na jednej panel, bez wybierania o która chodzi. Wtedy powstanie taki "command center' z podglądem na całego TD2.
2. Wybór dat i godzin lekko nieintuicyjny.
3. Przełączenie miedzy aktualne-historyczne.

Ale już ci wczoraj mówiłem, że ekstra !
« Ostatnia zmiana: 28 Września 2016, 10:45:12 wysłana przez shafter »

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Września 2016, 11:02:42 »
1. Rzeczywiście da się tak zrobić, że wszystkie stacje online są na jednym wykresie... wtedy nie trzeba byłoby się przełączać
2. W następnej wersji spróbuję coś zaradzić... przerzucenie tego do listy rozwijalnej myślę że będzie dobrym pomysłem
3. To już mam w TODO Liście

ok, dzięki za rady shafter

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Października 2016, 14:15:20 »
Testowa wersja formularza Rozkazu Pisemnego typu "O"

- technologia wykonania: JQuery, JavaScript, HTML, CSS, PHP (odbiór danych z API TD2)

1. Zapamiętywanie i odczytywanie przez ciasteczka w przeglądarce:
- ostatniego numeru rozkazu (następny numer = poprzedni + 1)
- obsługiwanej stacji
- nazwy DR
2. Wybieranie nr pociągu z dostępnej listy pociągów online
3. Autopodpowiadanie w polach:
- "Na posterunku/Na szlaku"
- Stacja
- Posterunek
- Dyżurny ruchu

dla punktu 1. i 2. tymczasowo wyświetlane są wszystkie pociągi, DR i stacje (online/offline)

4. Generowanie "live" RP po naciśnięciu przycisku:
- możliwość skopiowania tekstu do schowka przez naciśnięcie przycisku "Skopiuj do schowka"
- po naciśnięciu "OK" następuje przeładowanie formularza (dodanie kolejnego numeru RP)

4. Walidacja formularza za pomocą JS, czuły jest na punkcie:
- nr rozkazu, wymagany, tylko liczby całkowite
- od/do kilometra, max. prędkość - nie wymagane, tylko liczby całkowite
- stacja, DR, wymagane

W przypadku wystąpienia błędu/błędów, na górze strony ukaże się informacja o tym, po kliknęciu na dany punkt, przenosi nas do danego miejsca, gdzie ten błąd powstał.



Rzeczy do zrobienia:
- dodać przycisk odświeżający listę pociągów (na wszelki wypadek)
- walidacja czy nr pociągu jest różny od "---" (brak przypisanego pociągu)




Poza tym pytanie: czy od/do km normalnie w RP O są liczby z miejscami dziesiętnymi?


TEST: http://cloud.webnitro.eu/td2_swsk/rpo.htm


Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Października 2016, 14:30:52 »
Działą jak natura chciała (czekam na pozostałe).
Cytuj
Poza tym pytanie: czy od/do km normalnie w RP O są liczby z miejscami dziesiętnymi?
Tak i zmniejsz trochę informacje o błędach jak możesz ;)
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline erap2

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 156
  • Siła reputacji: 43
  • erap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchuerap2 starszy dyżurny ruchu
    • Erap2 - kolej na Facebooku ;)
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Października 2016, 14:44:22 »
Co do kilometraża, to zdarzają się z dokładnością do 1 metra. Szczególnie w przypadku awarii przejazdów :P

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Października 2016, 15:52:57 »
mały update

- teraz kilometraże przyjmowane są z miejscami dziesiętnymi (rozmiar/długość liczby z miejscami dziesiętnymi nie dłuższy niż 9 pozycji)
- zmniejszono literki przy wyskakujących błędach
- walidacja czy nr pociągu jest różny od "---" (brak przypisanego pociągu)

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Października 2016, 21:30:36 »
Projekt z Rozkazami pisemnymi kończę, wiem, że w SWDR 2 ma się niby pojawić... z obecnego zrobię uniwersalne formularze do wypisywania danych do RP, a nóż - widelec, gdzieś przydadzą



Program do obsługi wykolejnic przez GUI created by Nitro


Środowisko: C# .NET Framework 3.5+
Wersja: alfa, beta i omega (czyli testowy)

Program został utworzony na szybko zanim pojawi się nowy SCS Pawła, oficjalnie na forum.

Przestawianie wykolejnic odbywa się ręcznie z poziomu wygodnego programu.
Program obsługuje max. 18 wykolejnic.



1. Wypakujemy archiwum ZIP
2. Otwieramy katalog TD2DerailerGUIControl
3. Uruchamiamy aplikację TD2DerailerGUIControl.exe
4. Przygotowujemy sobie plik tekstowy (o ile nie został utworzony przez nas wcześniej) z nazwami wykolejnic - każda w osobnej linii, np.

WK1
WK2
WK3

Plik zapisujemy jako plik tekstowy, z dowolną nazwą (myślę że najlepiej aby była to nazwa stacji)

5. Klikamy na przycisk 'Read file' i w oknie dialogowym wskazujemy nasz plik tekstowy z wypisanymi nazwami wykolejnic.
6. W tabeli pokażą się wszystkie wykolejnice wczytane z pliku.
7. Wybieramy port z listy, a następnie klikamy na 'Connect', statusy wykolejnic powinny się zmienić, a po prawej stronie tabeli pojawią się dodatkowe przyciski.

Przyciski te pozwalają na otwieranie/zamykanie wykolejnic. Przycisk jest opisany poprzez nazwę wykolejnicy oraz kolor tła (patrz poniżej znaczenia kolorów).


Co 3 sekundy stan wykolejnic w programie będzie automatycznie odświeżany.


ZAWARTOŚĆ PACZKI

1. Program
2. Przykładowa mapka z wykolejnicami, SCS (w zasadzie niepotrzebny), plik z nazwami wykolejnic
3. Parę plików z wykolejnicami dla kilku stacji


FAQ



1. Statusy i kolory:
(żółty)      Uknown    - stan wykolejnicy jest nieznany, na 100% wykolejnica nie występuje na danej scenerii, nie będzie brana pod uwagę podczas pobierania statusu wykolejnicy z gry
(zielony)    Closed   - wykolejnica zamknięta, żeberko jest chronione (ufff)
(czerwony)   Open - wykolejnica otwarta

2. Komunikat: "Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia (...)"

Stacja nie jest podłączona i nie udostępnia interfejsu 127.0.0.1:port

3. W SCS czy w PUTTY widzę dziwne komendy TDNITROBEGINT i TDNITROENDT, przecież SCS je nie obsługuje

Tak wiem, nie wiedziałem jak zmusić program aby pobrać to co trzeba i zakończył połączenie, też nie lubię takiego czegoś, dlatego przed i po komendzie dodaję znaczniki, pozwalają one programowi na szybkie wyszukiwanie danych. Dlatego trochę też  będzie śmiecił :-(

4. SCS łączy się z mapą, ale program twój nie

Nie wiem co zrobić, jest jakiś błąd którego nie potrafię wykryć w kodzie swojego programu... po prostu olać to, albo na nowo przeładować mapę lub grę




Dodano: 17 Października 2016, 19:14:18


Update 1 programu do obsługi wykolejnic z poziomu wygodnego GUI


1. Zaleca się przebudowanie pliku tekstowego:
- wygląd każdej linii to teraz:
nazwa_wykolejnicy nazwa_semafora odcinek_izolacyjny1 odcinek_izolacyjny2 ... odcinek_izolacyjnyn
2. Wygląd tabelki:
a. Derail - nazwa wykolejnicy
b. State - status wykolejnicy:
- Close [zielony] - zamknięta
- Open [czerwony] - otwarta
c. Track Busy - zajętość sumaryczna odcinków izolacyjnych
- kolor czerwony  - zajęty
- kolor zielony - wolny
d. Semaphore - stan i nazwa semafora na żeberku
- kolor niebieski - wskazuje na sygnał stój "S1" lub "Ms1"
- kolor zielony - manewr podany

kolor żółty - oznacza stan nieznany, brak pobranej informacji o stanie semafora...


e. CheckTracks - lista odcinków izolacyjnych, które będą sprawdzane na zajętość

3. Przyciski po prawej stronie tabelki wskazują na obsługę ręczną wykolejnic, kolory takie same jak w tabelce z kolumną 'State'
4. etykieta AutoControl, stan:
- [OFF] - wyłącz autokontrolę wykolejnic
- [ON] - włącz autokontrolę

Program ustawi wykolejnice w stan otwarcia, gdy dany semafor będzie wskazywał sygnał inny niż S1 lub Ms1 oraz tory izolacyjne będą zajęte przez pociąg, w inny wypadku wykolejnice będą zamykane


W przypadku wysłania pociągu na żeberko należy wyłączyć autokontrolę i ręcznie ustawić wykolejnicę w stan otwarcia

« Ostatnia zmiana: 17 Października 2016, 19:14:58 wysłana przez nitro2012 »

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Października 2016, 08:40:18 »
Nitro, a dałoby radę zrobić coś takiego jak pod wykolejnice, ale dla zestawu Semafory kształtowe i Świetlne tarcze ostrzegawcze?
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Października 2016, 17:24:14 »
nie wiem, trzeba byłoby zbadać jakie komunikaty wysyłają do SCS przez PUTTY

Offline bartek0107

  • Weteran
  • Wiadomości: 208
  • Siła reputacji: 130
  • bartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezesbartek0107 prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Października 2016, 18:04:03 »
nie wiem, trzeba byłoby zbadać jakie komunikaty wysyłają do SCS przez PUTTY
[Semafor]:[Sygnał]

Offline nitro

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 74
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Października 2016, 18:18:46 »
no co ty nie powiesz, tyle sam wiem

Offline Radmorek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 64
  • Siła reputacji: 37
  • Radmorek toromistrzRadmorek toromistrzRadmorek toromistrzRadmorek toromistrzRadmorek toromistrzRadmorek toromistrzRadmorek toromistrz
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Października 2016, 19:33:42 »
Semaforami kształtowymi nie da się sterować ani sprawdzać stanu przez Socket (PuTTy)
Da się
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2017, 23:07:36 wysłana przez Radmorek »

Offline _Marcin

  • Weteran
  • Wiadomości: 119
  • Siła reputacji: 49
  • _Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor
  • Elektryk/Ustawiacz Koleje Dolnośląskie S.A.
Re: Programistyczny Warsztat Nitro
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Października 2016, 19:43:06 »
Semaforami kształtowymi nie da się sterować ani sprawdzać stanu przez Socket (PuTTy)
Kolego, a tak się zapytam ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie chodzi o semafory kształtowe tylko tarcze ostrzegawcze świetlne do nich.
Prądy błądzące, wirowe, zwarciowe....