Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: Skarga na Algiertik  (Przeczytany 975 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mati67

• Supporter
  • *
  • Siła reputacji: 68
  • Mati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezesMati67 prezes
  • Distance Travelled: 3602km
  • Trains Routed: 674
Skarga na Algiertik
« dnia: 12 Grudzień 2016, 14:38:10 »
Data: 12.12.2016, Ruda Talubska
Świadkowie: -
Opis: Dzisiaj czyli poniedziałek dyżurny ruchu Ruda Talubska (Algiertik) użył 2 razy radio stopu jeszcze twierdził że mam mijać semafory czerwone twierdził że są zepsute to oczywiście rozumiem często jest taka sytuacja.Cóż nie znam się tak dobrze na kolei i przepraszam  źle że minołem sygnał S1 on nie dał jakiegoś rozkazu pisemnego ani zastępczego.To on źle zrobił powiedział że pomylił się,to było 2 raz myślę że zrobił to specjalnie i że należy mu się kara.
Dowody: Screeny w załączniku

Skarga została przyjęta przez Administrację Forum.
Jeżeli chcesz przyłączyć się do skargi, to prosimy o napisanie wiadomości, przedstawiającej sytuację, w której użytkownik dopuścił się złamania Regulaminu Forum, bądź Regulaminu Symulatora, najlepiej uzupełnioną o jakiś dowód zaistniałej sytuacji (zrzut ekranu, film, etc.).
Użytkownik Algiertik został poinformowany o skardze. Mamy nadzieję, że zajmie stanowisko w sprawie.
O dalszym rozwoju sprawy informować będziemy na bieżąco w tym wątku.
« Ostatnia zmiana: 12 Grudzień 2016, 22:10:46 wysłana przez mikson »
W mojej okolicy jest linia 117 łącząca Bielsko Biała-Kalwarie Zebrzydowską.Stąd pochodzę :)

Offline mikson

• Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Moderowany
  • Siła reputacji: 65
  • mikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezes
  • Distance Travelled: 2207km
  • Trains Routed: 1556
Re: Skarga na Algiertik