Autor Wątek: Saper 2 - bombowa zabawka logiczna  (Przeczytany 333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 8
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Nie mam co wpisać :D
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Saper 2 - bombowa zabawka logiczna
« dnia: 21 Luty 2017, 18:20:25 »
No i czas na kolejną pierdołę z dobrze już wam znanej serii "Nikt tego nie pobierze".
Tym razem jest to Saper, a konkretnie Saper 2. Dlaczego 2? Ano już Saper 1 jest z nami, w wątku "Paczka różnych lepszych aplikacji". Tym razem jednak skupiłem się na:
- wywaleniu zbędnych rzeczy,
- zwiększeniu planszy (w zależności od wielkości planszy),
- ulepszeniu grafiki (zielona),
- ulepszeniu silnika (teraz plansza generuje się ∞ razy szybciej).
Obecna wersja to 2.0.0pre2.
Changelog:
Wersja 2.0.0pre1 418kB r0:
r0: Pierwsza wydana wersja.
Wersja 2.0.0pre2 420kB r3:
r1: Nowe tło
r2: Informacja o pozostałych bombach
r3: Dodano niedziałający przycisk arcade (wkrótce pojawią się reguły tego trybu gry)
Instrukcja w paczce. Zacytuję tylko to co najważniejsze:
Cytuj
Do zrobienia:
- Czasomierz
- Menu główne (obecnie robione na szybko)
- Kilka innych rzeczy
I uwaga, w tej grze są... CHEATY! Tak, a będzie ich więcej! Wszystko w instrukcji.
Jeszcze tylko "skrinszut" für likers "No pics, no clicks":
Spoiler: pokaż



Indżoj! :D

Jakieś błędy, sugestie, pomysły, komentarze?
EDIT:
WAŻNA INFORMACJA!
Poszukuję osoby która mogłaby zaprezentować design menu głównego! Szczegóły w odpowiedzi numer 2.
« Ostatnia zmiana: 22 Luty 2017, 17:30:03 wysłana przez jakubg1 »

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Od 24.05.17 rano do 26.05.17 popołudnie (wycieczka) oraz od 27.05.17 rano do 29.05.17 wieczór. Wtedy mnie nie ma!

Offline Torti

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 2
  • Torti pracownik torowy
  • I <3 Elfy
    • Youtube
  • Distance Travelled: 372km
  • Trains Routed: 7
Odp: Saper 2 - bombowa zabawka logiczna
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Luty 2017, 19:06:15 »
Super! Pobrałem Sobie... Po grałem :P Można się przy tym dobrze bawić , ale jeśli damy za duże Wymiary Mamy Crash Gry ;)  Więc Polecam tak gdzieś 100 itp. :) Gratuluje ci ! Naprawdę Super  ;D pozdrawiam!
Jeśli jesteś dyżurnym to czasami trzeba pomóc tym nowym :) wtedy będziesz mieć prawdopodobnie dobrą reputacje :)

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 8
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Nie mam co wpisać :D
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Saper 2 - bombowa zabawka logiczna
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Luty 2017, 17:33:34 »
Wyszła kolejna wersja - 2.0.0pre2. [pierwszy post]
WAŻNA INFORMACJA!
Poszukuję osoby która zaprojektowałaby design menu głównego gry. Prosiłbym o przesyłanie wszelkich propozycji, opisowych bądź obrazków, a także propozycji grafiki tła i lepszego loga. Propozycje zgłaszamy do odwołania, a najlepsza pojawi się w wersji oficjalnej - 2.0.0.

Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
« Ostatnia zmiana: 22 Luty 2017, 18:51:54 wysłana przez jakubg1 »

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Od 24.05.17 rano do 26.05.17 popołudnie (wycieczka) oraz od 27.05.17 rano do 29.05.17 wieczór. Wtedy mnie nie ma!

Offline gooder

  • User
  • Wiadomości: 0
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 1
  • gooder pracownik torowy
    • http://hemoroidy-zewnetrzne.pl/od-czego-robia-sie-hemoroidy-przyczyny/
Odp: Saper 2 - bombowa zabawka logiczna
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Luty 2017, 11:50:31 »
Świetna zabawa :D Jak mi się naprawdę nudzi to włączam sobie i pykam cały dzień haha.
Pozdrawiam!

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 8
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Nie mam co wpisać :D
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Saper 2 - bombowa zabawka logiczna
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Marzec 2017, 07:02:53 »
Czas na podanie regułów trybu arcade.

1. Startujemy z pięcioma życiami.
2. Na początku mamy bardzo proste do przejścia plansze - z każdym kolejnym poziomem stopień trudności wzrasta. Plansze są począwszy od 6x4 do 16x10.
3. Automatyczne zaznaczanie bomb jest włączone.
4. Jeśli trafimy bombę przed "zaflagowaniem" dowolnej kratki, nie oznacza to przegranej.
5. Jeśli trafimy bombę, tracimy jedno życie a poziom jest resetowany.
6. Jeśli stracimy wszystkie życia, gra jest skończona.
7. Dodatkowe życie pojawia się co 4 poziomy.
8. Zasady punktacji:
 - odkrycie pustego pola - 3 punkty,
 - odkrycie pola z liczbą - 5 punktów razy cyfra na kratce (przykładowo jeśli odkryjemy kratkę z cyfrą 3, to zyskamy 15 punktów),
 - zaflagowanie bomby - 15 punktów.

Jeśli ktoś ma pomysł co zmienić w tych regułach, jestem otwarty na propozycje.
No i na koniec mała informacja - następna wersja - 2.0.0pre3 - pojawi się już jutro, a w niej więcej cheatów i licznik czasu.

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Od 24.05.17 rano do 26.05.17 popołudnie (wycieczka) oraz od 27.05.17 rano do 29.05.17 wieczór. Wtedy mnie nie ma!