Autor Wątek: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja  (Przeczytany 6000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZnaQu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Siła reputacji: 116
  • ZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezes
  • Distance Travelled: 2593km
  • Trains Routed: 911
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #120 dnia: 01 Marzec 2017, 07:51:00 »
Ja mogę podać błąd, że jak odpaliłem stację TM to po wbiciu ok 6 pociągów, naglę węglarką wypaliła z prędkością 9999km/h na szlak, tak sama z siebie. Podobno nie tylko na Tomaszowie to było.

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Siła reputacji: 216
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 4339km
  • Trains Routed: 1739
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #121 dnia: 01 Marzec 2017, 09:50:57 »
Crash edytora. Ni z gruchy, ni z pietruchy, a tylko słup trakcyjny chciałem poprawić XD
Pojawiły się tylko takie kłosy trawy wszedzie.
« Ostatnia zmiana: 01 Marzec 2017, 10:31:56 wysłana przez Neodokuran »
Bździno ---->68% (Układ torowy-100%, Otoczenie-11%, Elektryfikacja-70%, Pulpit-100%)


Offline Tomaszek_Lodz

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Siła reputacji: 19
  • Tomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczy
  • Distance Travelled: 18007km
  • Trains Routed: 37
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #122 dnia: 01 Marzec 2017, 13:02:33 »
Dzisiejsza próba zespawnowanie składami EZT. W efekcie wywalenie do windowsa. Sprawa dotyczy tylko kibelków, pozostałe składy działaja prawidłowo. Przedwczoraj kible tez śmigały. W załączniku log.

Wjazd do Dąbia-crash. Sceneria wgrała się prawidłowo (log nr 2).
EDIT: @uetam, niestety po wrzuceniu folderu z bindami od ciebie, nadal działa mi tylko F11. Rozumiem, że folder wrzucamy w TD/stable?
          Zauważyłem po otwarciu notatnikiem, że do komend nie są przypisane żadne klawisze funkcyjne, czy taki powinien być format?
          "Przyjąłem
           Gotów do odjazdu


           /zew1
           /zew3
           /radiostop"
« Ostatnia zmiana: 01 Marzec 2017, 14:38:30 wysłana przez Tomaszek_Lodz »

Offline wiedenka

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Siła reputacji: 403
  • wiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezes
  • Twórca pulpitów SCS
  • Distance Travelled: 7200km
  • Trains Routed: 3428
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #123 dnia: 01 Marzec 2017, 16:43:16 »
@Tomaszek_Lodz u mnie jest taki układ i działa.
Projekty ukończone (2017): Żyrardów, Bździno, Biesal, Wrocław Główny [HD], Gomunice, Parzęczewo [HD]
SCS na warsztacie: Grudki 95% || Ożarów Mazowiecki 80%
Wstrzymane: LCS Grodzisk Mazowiecki 50%  || Radziwiłłów Mazowiecki 85%

Offline Tomaszek_Lodz

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Siła reputacji: 19
  • Tomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczy
  • Distance Travelled: 18007km
  • Trains Routed: 37
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #124 dnia: 01 Marzec 2017, 17:01:17 »
Pobrałem jeszcze raz, bindy nie aktualne. działają.

EDIT, następny krasz przy wyjeździe z Cis2, log poniżej. W ogóle jest sens zgłaszania takich błędów?

Błędów c.d. Na screenach kwiatki w Pruszczu. Leżące ekrany dźwiękochłonne i "coś" lewitującego przy zejściu podziemnym, ludzie brodzący po pachy w kostce brukowej.
« Ostatnia zmiana: 01 Marzec 2017, 19:30:46 wysłana przez Tomaszek_Lodz »

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3401km
  • Trains Routed: 363
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #125 dnia: 01 Marzec 2017, 20:58:34 »
Zrespił się ziomek z jakimś towarem... i tak jakoś wyszło :p
edit: wydaje mi się czy wylączenie spawnu przez dyżurnego powoduje jakiś bug przez który pojawia się komunikat
The dispatcher abandoned his post :( If the dispatcher left you without the ability to leave the station, you might need to restart your game.i wyrzuca ludzi z stacji po to, by potem blokowało ponowne dołączenie bo ktoś inny się respnął na moje miejsce
Disconnected due to player 31 locking signal Szy_Tm109_lbpJeszcze jeden ciekawy wyciąg z loga:
Spoiler: pokaż
InvalidCastException: Cannot cast from source type to destination type.
  at ElectricEngine.OnPhotonSerializeView (.PhotonStream stream, .PhotonMessageInfo info) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at (wrapper managed-to-native) System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke (object,object[],System.Exception&)
  at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
Rethrow as TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation.
  at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at System.Reflection.MethodBase.Invoke (System.Object obj, System.Object[] parameters) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PhotonView.ExecuteComponentOnSerialize (UnityEngine.Component component, .PhotonStream stream, .PhotonMessageInfo info) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PhotonView.DeserializeComponent (UnityEngine.Component component, .PhotonStream stream, .PhotonMessageInfo info) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PhotonView.DeserializeView (.PhotonStream stream, .PhotonMessageInfo info) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NetworkingPeer.OnSerializeRead (System.Object[] data, .PhotonPlayer sender, Int32 networkTime, Int16 correctPrefix) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NetworkingPeer.OnEvent (ExitGames.Client.Photon.EventData photonEvent) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at ExitGames.Client.Photon.PeerBase.DeserializeMessageAndCallback (System.Byte[] inBuff) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at ExitGames.Client.Photon.EnetPeer.DispatchIncomingCommands () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at ExitGames.Client.Photon.PhotonPeer.DispatchIncomingCommands () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PhotonHandler.Update () [0x00000] in <filename unknown>:0
« Ostatnia zmiana: 01 Marzec 2017, 21:11:15 wysłana przez gravition »
KW Poznań

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 423
  • Siła reputacji: 190
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5327km
  • Trains Routed: 1498
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #126 dnia: 01 Marzec 2017, 21:20:53 »

Błędów c.d. Na screenach kwiatki w Pruszczu. Leżące ekrany dźwiękochłonne i "coś" lewitującego przy zejściu podziemnym, ludzie brodzący po pachy w kostce brukowej.

To nie są błędy gry tylko scenerii ;)

Offline Tomaszek_Lodz

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Siła reputacji: 19
  • Tomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczy
  • Distance Travelled: 18007km
  • Trains Routed: 37
Odp: Wersja 0.9.0p1 - dyskusja
« Odpowiedź #127 dnia: 01 Marzec 2017, 21:35:54 »
@shafter, wiem wiem. Wrzuciłem tylko wszystko razem do jednego wpisu. W poprzedniej wersji tego błędu nie zauważyłem.