Ankieta

Wskaźniki W5 na wyjeździe w kierunku Rybnika

Przesunąć?
12 (80%)
Zostawić jak są?
3 (20%)

Głosów w sumie: 15

Głosowanie skończone: 24 Marca 2016, 12:14:38

Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Żory/odg Kleszczów/odg Ciepłownia/podg Suszec Rudziczka/Suszec LK148/159/874/878  (Przeczytany 39950 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline shafter

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 546
  • Siła reputacji: 221
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
i zaden nie wjedzie....zapomnieli o problemach z dugimi skladami  i crasham bo dlugo przelacza ?i u mnie na LCs wjazdy maja z 1km na polaczenie  i tak zostaje co maksymalnie zwiekstza wykorzystanie rozpietosci mapy.

Co ma długość szlaku generowanego do połaczenia? Musi być tylko bity tor od wjazdu na mapę do semafora ten 1km.

A moim zdaniem nawet te dojazdy do semafora mozna robic dluzsze po 1.5-2km zeby nie bylo tak, ze goscia laczy od razu pod To.
I wtedy odcinek autogen 100m zadziala i nic nie bedzie crashiwac

Sceneria w budowie. Przenoszę na: "W tracie prac" //Marcin S
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2017, 22:55:28 wysłana przez Marcin S »

Offline greg86

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 994
  • Siła reputacji: 71
  • greg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezes
  • SJZ
Do czasu zakonczenia prac usuwam załączniki scenerii. Termin udostępnienia nowej wersji pozostaje nieznany.