Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Przemęt  (Przeczytany 3691 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZnaQu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Siła reputacji: 116
  • ZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezes
  • Distance Travelled: 2593km
  • Trains Routed: 911
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #45 dnia: 02 Lipiec 2017, 10:40:04 »
Ludzik w powietrzu, do poprawy

Offline MikolajMK

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Siła reputacji: 0
  • MikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZ
  • Nigdy chyba nie zostanę moderatorem x(
  • Distance Travelled: 346km
  • Trains Routed: 131
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #46 dnia: 02 Lipiec 2017, 13:19:33 »
Ludzik w powietrzu, do poprawy

Potwierdzam mam dokładnie tak samo trzeba to naprawić.

Offline Goro

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 33
  • Goro dyżurny ruchuGoro dyżurny ruchuGoro dyżurny ruchuGoro dyżurny ruchuGoro dyżurny ruchuGoro dyżurny ruchu
    • Kanał na YouTube
  • Distance Travelled: 1937km
  • Trains Routed: 307
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #47 dnia: 02 Lipiec 2017, 21:05:02 »
A może on ma taki kaprys i woli sobie polatać  :D
Poznań

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 411
  • Siła reputacji: 148
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2237km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #48 dnia: 08 Lipiec 2017, 17:23:32 »
Rutynowe sprawdzanie z uwagi na nową weryfikację:

- W16 w Buczu od strony Przemętu 1075m od W4,
- drzewa BLB przy samych torach,
- rezonatorów SHP nie umieszcza się przed sygnalizatorami niespełniającymi funkcji tarczy ostrzegawczej (Bucz),
- zbyt duża rozpiętość pomiędzy słupami sieci trakcyjnej na łukach (łuk R1400m ~ 62m),
- W8 przed W9 na wiaduktach od strony Przemętu 1100m,
- brak przechyłek na łukach,
- sygnalizatory C i M zmieszczą się spokojnie po prawej stronie, międzytorze jest szerokie (odległość od osi torów 5m),
- ukresy zbyt daleko od zbliżeń toru,
- niektóre W6a zbyt blisko przejazdu (dla vmax=120 przedział od 720 do 960m,
- zbyt długie odległości między sekcjami naprężania (maksymalna długość jednego odcinka sieci to 1500m),
- brak kilometraża linii.

Jest dobrze - to w większości błędy kosmetyczne.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Siła reputacji: 39
  • Aseru toromistrzAseru toromistrzAseru toromistrzAseru toromistrzAseru toromistrzAseru toromistrzAseru toromistrz
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3479km
  • Trains Routed: 397
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #49 dnia: 08 Lipiec 2017, 19:14:31 »
Scenerią obecnie zajmuje się @husarz. Mam nadzieję, że zostanie poprawione wraz z wydaniem najnowszej wersji Przemętu.

Pozdrawiam @Aseru  8)

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 159
  • Siła reputacji: 148
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 4580km
  • Trains Routed: 1132
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #50 dnia: 15 Listopad 2017, 22:11:02 »
Przyszła pora odświeżyć temat. Z racji  tego, że zaczynały mnie już denerwować te alarmy wziąłem się w końcu i poprawiłem wszystkie błędy. Sama sceneria pozostała bez zmian.

http://img.td2.info.pl/images/2017/11/15/przemet_ryszard.png
Link do nowego pulpitu: https://up.td2.info.pl/f/f97010987491468884e7/?dl=1
Miłych i bezbłędnych (od teraz) dyżurów ;)
« Ostatnia zmiana: 15 Listopad 2017, 22:26:39 wysłana przez Ryszard »
Projekt Wejherowo -> WiP

Offline KacpErB

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 0
  • KacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZ
  • Hhhhhhhhhhhhh
  • Distance Travelled: 913km
  • Trains Routed: 294
Odp: Przemęt
« Odpowiedź #51 dnia: 15 Listopad 2017, 23:34:05 »
Trzeba było dopasować te niek. zwrotnice do jednego stylu. Lepiej to wygląda.
Robie Izolacje i pulpity. Nie trawie tego co robie.
Wasilków - Bliżej niż dalej
Antonin - Prace idą jak skończe to skończe.