Autor Wątek: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną  (Przeczytany 347 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pixel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 2
  • Pixel pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1407km
  • Trains Routed: 8
Cześć,

Mam mały problem przy elektryfikacji swojej scenerii, otóż chciałem się wspomóc stroną http://www.trakcja.rail.pl/readarticle.php?article_id=1 lecz przestała działać.
Gdzieś w odmętach forum (z pomocą jakże strasznej - jak na każdym forum :D - wyszukiwarki) ustaliłem małe co nieco o trakcji lecz bardzo chciałbym wiedzieć, jakie różnice są w zastosowaniuu dynamic wire 2 a dynamic wire 3, które gdzie stosować.
Jakie podwieszenia stosować w peronach, a jakie na szlakach i wreszcie koronne, jak wyłączyć zyg-zak, bo odptaszkowanie go w oknie edytora jakoś słabo skutkuje. Po postawieniu słupa z trakcją wybór zyg-zak'a jest znów zaptaszkowany (a na kolejnym słupie zmienia się podwieszenie sieci) Proszę o pomoc ;)

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 665
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 130
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 6034km
  • Trains Routed: 2325
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Marzec 2017, 13:00:04 »
dynamic-wire 3 stosuje sie na szlakach i torach głównych zasadniczych, a dynamic-wire 2 na pozostałych torach w stacji.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 8
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Nie mam co wpisać :D
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Marzec 2017, 15:14:50 »
Teoretycznie na szlakach gdzie można jechać więcej niż 120 kilometrów na godzinę powinno się stosować dynamic_wires4. W sensie że są 2 druty jezdne i 2 pomocnicze (te u góry) - zamiast jednego.
Oczywiście nie ma czegoś takiego jeszcze wprowadzonego.

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Od 24.05.17 rano do 26.05.17 popołudnie (wycieczka) oraz od 27.05.17 rano do 29.05.17 wieczór. Wtedy mnie nie ma!

Offline uetam

  • Administrator
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 530
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 35
  • uetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrz
  • Administrator Techniczny
  • Distance Travelled: 1571km
  • Trains Routed: 916
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Marzec 2017, 16:22:21 »
Teoretycznie na szlakach gdzie można jechać więcej niż 120 kilometrów na godzinę powinno się stosować dynamic_wires4. W sensie że są 2 druty jezdne i 2 pomocnicze (te u góry) - zamiast jednego.
Oczywiście nie ma czegoś takiego jeszcze wprowadzonego.
Oczywiście znów wypisujesz bzdury.
Na sieci PLK jest parę typów sieci które pomimo tylko jednej linii nośnej posiadają dopuszczenie do jazdy z prędkością 160 km/h.
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline Retrato1989

  • Community Manager
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 21
  • Retrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2431km
  • Trains Routed: 689
NON VEXA ME ZBISCO! TU ALIQUANDO QUALES DENTES LUCIUM HABERE VIDISTI?! CEPIT ET MANUS SECATUR!

Offline Pixel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 2
  • Pixel pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1407km
  • Trains Routed: 8
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Marzec 2017, 18:07:29 »
A jakieś wskazówki dotyczące stosowania podwieszeń sieci. Możliwości wyboru jest sporo i nie chciałbym popełniać błędów w ustawianiu.
Wracam jeszcze do nieszczęsnego zyg-zak'a który u mnie pozostaje włączony, czy Wy też macie taki problem? (testowane na wersji stabilnej i developerskiej)

Offline Aderian94

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 65
  • Aderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezes
  • Heaven Of System
    • Heaven Of System
  • Distance Travelled: 3056km
  • Trains Routed: 1039
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Marzec 2017, 18:09:38 »
Też u mnie się zygzak nie wyłącza na wersji stable.
Heaven Of System

Offline Retrato1989

  • Community Manager
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 21
  • Retrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2431km
  • Trains Routed: 689
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Marzec 2017, 18:20:08 »
Troszkę offtopic, ale przyłączę się do pytań. Co jaki odcinek należy stosować kotwienie, oraz jak wyglada trakcja na rozjazdach?
NON VEXA ME ZBISCO! TU ALIQUANDO QUALES DENTES LUCIUM HABERE VIDISTI?! CEPIT ET MANUS SECATUR!

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 235
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 36
  • gravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrz
  • Distance Travelled: 3038km
  • Trains Routed: 363
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Marzec 2017, 18:26:51 »
Troszkę offtopic, ale przyłączę się do pytań. Co jaki odcinek należy stosować kotwienie, oraz jak wyglada trakcja na rozjazdach?
Poszukaj na forum, wszystko o co zapytałeś już jest ładnie opisane w nawet podpiętych tematach.
KW Poznań

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 109
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 1826km
  • Trains Routed: 783
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 8
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Nie mam co wpisać :D
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Niedający się wyłączyć zyg-zak i ogólne pytanie o siecią trakcyjną
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Marzec 2017, 13:05:00 »
Teoretycznie na szlakach gdzie można jechać więcej niż 120 kilometrów na godzinę powinno się stosować dynamic_wires4. W sensie że są 2 druty jezdne i 2 pomocnicze (te u góry) - zamiast jednego.
Oczywiście nie ma czegoś takiego jeszcze wprowadzonego.
Oczywiście znów wypisujesz bzdury.
Na sieci PLK jest parę typów sieci które pomimo tylko jednej linii nośnej posiadają dopuszczenie do jazdy z prędkością 160 km/h.
Byłem pewien, ale cóż, człowiek uczy się na błędach :)

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Od 24.05.17 rano do 26.05.17 popołudnie (wycieczka) oraz od 27.05.17 rano do 29.05.17 wieczór. Wtedy mnie nie ma!