Autor Wątek: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]  (Przeczytany 4332 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sabyryn

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Siła reputacji: 45
  • Sabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytor
  • Tekst osobisty, jak widać.
  • Distance Travelled: 4769km
  • Trains Routed: 363
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Marzec 2017, 11:01:56 »
Wstawiona domyślnie (na ziemi) lokomotywownia lata ;)

Z tego co pamiętam to latała jeszcze w 8.3 :P
Naterki, Kcynia, Hel.

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 189
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5327km
  • Trains Routed: 1498
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Marzec 2017, 11:27:49 »
Darmowe sloty są pomniejszone? bo dziś jest 3 darmowych maszynistow i wbić nie można

Darmowe sloty sa naprawione. Na poprzedniej wersji bylo free-for-all ...

Offline mistersix

  • Artist
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Siła reputacji: 24
  • mistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowy
  • Czary-mary chleb i tost nie rób wstydu usuń post
  • Distance Travelled: 1713km
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Marzec 2017, 11:37:36 »
Mam nadzieję że następne do wprowadzenia są lokomotywy moje i patryka ;)
Stacja Białobrzeg-100%

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 189
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5327km
  • Trains Routed: 1498
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Marzec 2017, 11:42:03 »
Dyrektor bedzie szykowal system w ktorym zmieniane sa tylko teksturki dla loka aby nie dodawac do gry xxx nowych lokomotyw. Jak to zostanie ogarniete, to twoje skorki wejda pierwsze ;)

Online heyden

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 72
  • heyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezes
  • Distance Travelled: 1849km
  • Trains Routed: 839
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Marzec 2017, 11:51:24 »
W obecnej wersji nie wyświetla się tekstura wskaźnika W13. W poprzedniej było ok.

Offline Pitek

  • Pioneer
  • *
  • Moderowany
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 362
  • Siła reputacji: 78
  • Pitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezesPitek prezes
  • Distance Travelled: 5006km
  • Trains Routed: 1665
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #20 dnia: 11 Marzec 2017, 12:10:14 »
Tekstura YB w malowanie ICC będzie dostępna dla wszystkich, tak samo jak pozostałe malowania - na życzenie autora.

Miniaturki poprawione.
Lokomotywownia będzie wstawiać się poprawnie względem ziemi (w przyszłości wymaga się poprawienia tych, które już macie wstawione na mapie).
W13 też już dostało poprawkę.

Offline KomandosKamil

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Siła reputacji: 19
  • KomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczy
  • Hej Kappa Hej
  • Distance Travelled: 1969km
  • Trains Routed: 241
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #21 dnia: 11 Marzec 2017, 12:45:12 »
Darmowe sloty są pomniejszone? bo dziś jest 3 darmowych maszynistow i wbić nie można

Darmowe sloty sa naprawione. Na poprzedniej wersji bylo free-for-all ...

to darmowi gracze jak teraz mają grać? bo troche nie kumam czekam od 9:30 i cały czas piszę że zablokowane

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1170
  • Siła reputacji: 9
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #22 dnia: 11 Marzec 2017, 13:14:04 »
Miniaturki są dalej błędne, bo wagony YB mają wysoki dach, a miniaturki mają niski.
Proszę o zdjęcie wagonu As (w grze), cobym mógł go narysować.

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline uetam

  • Administrator
  • Pioneer
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 400
  • Siła reputacji: 38
  • uetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrz
  • Administrator Techniczny
  • Distance Travelled: 1589km
  • Trains Routed: 924
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #23 dnia: 11 Marzec 2017, 13:25:16 »
Miniaturki są dalej błędne, bo wagony YB mają wysoki dach, a miniaturki mają niski.
Proszę o zdjęcie wagonu As (w grze), cobym mógł go narysować.
Dodaj sobie to do składu W trybie off-line.
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.
Kiedy czekasz na nowego SWDR... https://goo.gl/2t4N4y

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 145
  • Siła reputacji: 173
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 3563km
  • Trains Routed: 1477
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #24 dnia: 11 Marzec 2017, 13:45:07 »
Zamrożenie programu, ale totalne xD log i screen, kiedy td zżera 4 gb ramu
Bździno ----> 47% (Układ torowy-100%, Otoczenie-10%, Elektryfikacja-78%, Pulpit-0%)

Offline MikolajMK

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Siła reputacji: 0
  • MikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZ
  • Nigdy chyba nie zostanę moderatorem x(
  • Distance Travelled: 346km
  • Trains Routed: 131
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #25 dnia: 11 Marzec 2017, 14:11:25 »
Zamrożenie programu, ale totalne xD log i screen, kiedy td zżera 4 gb ramu

Miałem tak samo.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Siła reputacji: 87
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 2673km
  • Trains Routed: 687
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #26 dnia: 11 Marzec 2017, 15:13:14 »
Odkryłem, że nowych wagonów (156a,YB itd.) nie można spawnować w trybie DR.
Projekt Wejherowo -> WiP

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1170
  • Siła reputacji: 9
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #27 dnia: 11 Marzec 2017, 15:33:31 »
Miniaturki są dalej błędne, bo wagony YB mają wysoki dach, a miniaturki mają niski.
Proszę o zdjęcie wagonu As (w grze), cobym mógł go narysować.
Dodaj sobie to do składu W trybie off-line.
Rysunek wagonu As za chwilę znajdzie się w wątku Rysunki pociągów.
Znalazłem 2 błędy:
1. Scenariusze offline nie działają. Log:
Spoiler: pokaż

Initialize engine version: 5.5.2f1 (3829d7f588f3)
GfxDevice: creating device client; threaded=1
Direct3D:
    Version:  Direct3D 11.0 [level 11.0]
    Renderer: ATI Mobility Radeon HD 5650 (ID=0x68c1)
    Vendor:   ATI
    VRAM:     1014 MB
    Driver:   8.723.2.0
Begin MonoManager ReloadAssembly
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp-firstpass.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp-firstpass.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.UI.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.UI.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.Networking.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.Networking.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.PlaymodeTestsRunner.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.PlaymodeTestsRunner.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\C5.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\C5.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\gzip.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\gzip.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Newtonsoft.Json.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Newtonsoft.Json.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Photon3Unity3D.dll (this message is harmless)
Loading C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Photon3Unity3D.dll into Unity Child Domain
- Completed reload, in  0.587 seconds
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\System.Core.dll (this message is harmless)
Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\System.dll (this message is harmless)
OnLevelWasLoaded was found on T3dLoader
This message has been deprecated and will be removed in a later version of Unity.
Add a delegate to SceneManager.sceneLoaded instead to get notifications after scene loading has completed
 
(Filename:  Line: 382)

OnLevelWasLoaded was found on PhotonHandler
This message has been deprecated and will be removed in a later version of Unity.
Add a delegate to SceneManager.sceneLoaded instead to get notifications after scene loading has completed
 
(Filename:  Line: 382)

OnLevelWasLoaded was found on Globals
This message has been deprecated and will be removed in a later version of Unity.
Add a delegate to SceneManager.sceneLoaded instead to get notifications after scene loading has completed
 
(Filename:  Line: 382)

desktop: 1366x768 60Hz; virtual: 1366x768 at 0,0
<RI> Initializing input.

<RI> Input initialized.

<RI> Initialized touch support.

UnloadTime: 89.234329 ms
Setting up 1 worker threads for Enlighten.
  Thread -> id: 40b0 -> priority: 1
Serialization depth limit 7 exceeded at 'LDS::Element.inputs'. There may be an object composition cycle in one or more of your serialized classes.

Serialization hierarchy:
8: LDS::Element.inputs
7: LDS::Element.inputs
6: LDS::Element.inputs
5: LDS::Element.inputs
4: LDS::Element.inputs
3: LDS::Element.inputs
2: LDS::Element.inputs
1: IOGroup.elements
0: LDS::Prog.ioGroups

 
(Filename:  Line: 84)

Platform assembly: C:\Program Files (x86)\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\System.Xml.dll (this message is harmless)
PhotonNetwork.room is null. You don't have to call LeaveRoom() when you're not in one. State: PeerCreated
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Not sending leave operation. State is not 'Joined': PeerCreated
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Sceneries cleaned with current.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)
UnloadTime: 51.443752 ms

Unloading 19 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 226964.
Total: 328.639862 ms (FindLiveObjects: 35.873035 ms CreateObjectMapping: 61.239620 ms MarkObjects: 213.802078 ms  DeleteObjects: 17.723099 ms)

Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)

Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 226964.
Total: 321.333466 ms (FindLiveObjects: 35.742882 ms CreateObjectMapping: 61.134930 ms MarkObjects: 223.385742 ms  DeleteObjects: 1.068309 ms)

Cant find vehicle YB_B10nou_CD
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
  at Consist.ParseConsist (System.String consistString, Boolean carriagesOnly) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PresetManager.ParseConsist (System.String consistString, Boolean carriagesOnly) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at ScenarioMenu.Launch () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.Events.InvokableCall.Invoke (System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.Events.InvokableCallList.Invoke (System.Object[] parameters) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.Events.UnityEventBase.Invoke (System.Object[] parameters) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.Events.UnityEvent.Invoke () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.UI.Button.Press () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.UI.Button.OnPointerClick (UnityEngine.EventSystems.PointerEventData eventData) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.EventSystems.ExecuteEvents.Execute (IPointerClickHandler handler, UnityEngine.EventSystems.BaseEventData eventData) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at UnityEngine.EventSystems.ExecuteEvents.Execute[IPointerClickHandler] (UnityEngine.GameObject target, UnityEngine.EventSystems.BaseEventData eventData, UnityEngine.EventSystems.EventFunction`1 functor) [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
UnityEngine.EventSystems.ExecuteEvents:Execute(GameObject, BaseEventData, EventFunction`1)
UnityEngine.EventSystems.StandaloneInputModule:ProcessMousePress(MouseButtonEventData)
UnityEngine.EventSystems.StandaloneInputModule:ProcessMouseEvent(Int32)
UnityEngine.EventSystems.StandaloneInputModule:ProcessMouseEvent()
UnityEngine.EventSystems.StandaloneInputModule:Process()
UnityEngine.EventSystems.EventSystem:Update()
 
(Filename:  Line: -1)


*Proszę was, dodajcie przycisk do folderu gdzie jest log a nie do otwierania jego samego!!!

2. W spisie składów są 2 wagony YB_B10nou, które wyglądają inaczej, ale mają te same wpisy.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2017, 15:39:55 wysłana przez jakubg1 »

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline greg86

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 985
  • Siła reputacji: 67
  • greg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezes
  • SJZ
  • Distance Travelled: 2196km
  • Trains Routed: 297
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #28 dnia: 11 Marzec 2017, 15:42:07 »
Podczas prac nad dostosowaniem scenerii Mikołów wpadłem na brakujące kotwienie.

Cant find compound element kotwa-1x1
Projekt LCS Jastrzębie - 20%
Poprawki w toku...

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 189
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5327km
  • Trains Routed: 1498
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #29 dnia: 11 Marzec 2017, 15:56:21 »
Zamrożenie programu, ale totalne xD log i screen, kiedy td zżera 4 gb ramu

Ostatni nierozwiązany problem z zamrażaniem jaki został dotyczy physx nvidii.
Spróboj przełączyć na CPU

http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2700/~/disabling-nvidia-physx-gpu-acceleration