Autor Wątek: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]  (Przeczytany 4319 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mentorious

  • Artist
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 171
  • Siła reputacji: 207
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2333km
  • Trains Routed: 1975
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #90 dnia: 15 Kwiecień 2017, 18:11:48 »
realizm gry zwiększył by się o dużo :)

a to ciekawe. jakies argumenty w jaki sposob dzien nocy ma zwiekszyc realizm?

Offline Dariuszek

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 336
  • Siła reputacji: 22
  • Dariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 961km
  • Trains Routed: 121
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #91 dnia: 15 Kwiecień 2017, 18:52:19 »
Ja sie zastanawiam co znaczy wznowić, skoro nikt nawet tego nigdy nie zaczął. Dodać to, to żaden problem, ale skoro są teraz  bugi, to nie ma sensu ładować się w nowe.

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 189
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5327km
  • Trains Routed: 1498
Odp: Dyskusja o wersji 0.9.1p2 [11.03.2017 r.]
« Odpowiedź #92 dnia: 16 Kwiecień 2017, 14:46:11 »
Pozatym mało kto sobie zdaje jaki to tak naprawde jest nakład pracy. Dodawanie źrodeł światła do wszystkich obiektów, okienek kominów ...
Grube symulatory dochodzą do nocnego oświetlenia HDR latami cięzkiej pracy zawodowych programistów.