Autor Wątek: Info: Q&A/FAQ czyli zbiór najczęstszych pytań/propozycji.  (Przeczytany 347 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Coyotek

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 360
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 32
  • Coyotek dyżurny ruchuCoyotek dyżurny ruchuCoyotek dyżurny ruchuCoyotek dyżurny ruchuCoyotek dyżurny ruchuCoyotek dyżurny ruchu
  • Mięso musiało latać ,jakby granat w chlew trafił
  • Distance Travelled: 1594km
  • Trains Routed: 452
Q&A/FAQ czyli zbiór najczęstszych pytań/propozycji.
« dnia: 25 Marzec 2017, 19:36:20 »
Q&A , czyli Question i Answer ( pytanie i odpowiedź ). Nieduży temat, zawierający najczęściej powtarzane pytania, nt. rozwoju naszego symulatora. Zanim je zadasz, zapoznaj się wpierw z tym wątkiem. Być może odpowiedź na nie padła już wcześniej. Jeżeli nie, utwórz odpowiedni temat. Powielanie pytań z tego wątku będzie karane ostrzeżeniem!

1. Czy w TD2 będzie opcja widocznych nicków nad maszynistami?
Odp: Być może w przyszłości zostanie to wprowadzone, aby początkujący gracze mogli rozróżnić, kto siedzi za sterami danego składu. Istniałaby możliwość wyłączenia tego dodatku, jeżeli ktoś ceni sobie realizm.

2. Czy w TD2 będzie możliwość wkomponowania własnych ( fikcyjnych ) tekstur lokomotyw?
Odp: Na chwilę obecną nie, być może w odległym czasie pojawi się jakiś model ekonomiczny, na razie nie będziemy nic grzebać w tym kierunku.

3. Czy będzie tryb pasażera?
Odp: W obecnej chwili jest możliwa jazda jako "pasażer" tylko na schodku eaosa i tylko do granic scenerii, gdyż maszynista jest na stałe "przytwierdzony" do swojego składu. Możliwe, że zostanie wprowadzona jazda na schodkach wagonów osobowych, jeżeli zostaną wyeliminowane błędy z "odpinaniem" gracza od innego składu.

4. Czy będą otwierane drzwi w wagonach?
Odp: Bardzo możliwe, jednak wymaga to przygotowania odpowiednich animacji.

5. Czy będzie można wejść do własnych wagonów?
Odp: Z uwagi na to, iż maszynista musi siedzieć za sterami lokomotywy, nie przewidujemy wprowadzenia tej opcji w obecnej chwili.

6. Wprowadzicie fabułę/nowe tryby do gry?
Odp: Nie, gdyż jest to symulator realnej jazdy.

7. Nowy lok?
Odp: Bez fizyki się nie obejdzie, a to trzeba zaprogramować. W miarę możliwości i czasu naszych programistów rozwijamy powoli fizykę nowych typów ( EMU, SZT, itp. ). Nie trzeba dodawać, iż stworzenie modelu zajmuje bardzo dużo czasu.

8. Czy planujecie wprowadzenie warunków atmosferycznych/czasu w TD2?
Odp: W obecnej fazie symulator opiera się o czas rzeczywisty. W tej chwili nie mamy jakiegoś sensownego rozwiązania na cykl dnia i nocy.

9. Czy jest możliwość, aby maszynista mógł stworzyć własny rozkład?
Odp: Nie, ta funkcja jest przeznaczona wyłącznie dla dyżurnego.

10. Więcej loków dla darmowych graczy (!)
Odp: Nie przewidujemy takiej opcji. Symulator opiera się na modelu dotacji, w zamian gracz otrzymuje dodatkowe przywileje i dodatki. Koszt serwera są zbyt duże, aby Administracja mogła sama to opłacać. W miarę możliwości oczywiście rozwijamy sprawiedliwie obie gałęzie o nowy tabor.

11. Łączenie dwóch EZT i przechodzenie między nimi.
Odp: Wymaga zaprogramowania. Obecnie każdy drugi pojazd, jest traktowany jak zwykły wagon i nie ma możliwości żadnej integracji z nim.

12. Dlaczego nie ma płatności SMS?
Odp: Koszty prowizji są zbyt duże, SMS musiałby kosztować około 50 złotych.

13. Czy zrobicie moją ulubioną stację/linię kolejową?
Odp:  Jest mała szansa, że ktoś zacznie budować konkretną stację specjalnie dla Ciebie, ale zawsze możesz wziąć sprawy w swoje ręce i spróbować zbudować ją samemu. To naprawdę nie jest trudne, prawie wszystkie dostępne obecnie scenerie zostały zbudowane przez graczy.

Temat w rozwinięciu.
« Ostatnia zmiana: 23 Maj 2017, 21:57:51 wysłana przez UAZownik »
The cake is a LIE!

Did somebody say MODERATOR?!

Naczelny Modulator. Bezbecja Forum. Pałuję warnami każdego, kto się opiera zasadom.

Banday, Kickday, Warnday, Timeoutday, Coyotday, Banturday i Spamday

Forumowy Wąchacz