Autor Wątek: Nowe pociągi dla POLREGIO  (Przeczytany 784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KomandosKamil

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 16
  • KomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczy
  • Hej Kappa Hej
  • Distance Travelled: 1863km
  • Trains Routed: 203
Nowe pociągi dla POLREGIO
« dnia: 07 Kwiecień 2017, 12:03:10 »
Hej :) dziś byłem w bazie PR (POLREGIO) Z oddziałem w Gdyni :) Dużo się dowiedziałem np nowe pociągi  na Hel I do Chojnic :)




Macie małą grafikę co myślicie o nich?

PS : Dodam nowe pociągi już niedługo!

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 685
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 156
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 6612km
  • Trains Routed: 2621
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Kwiecień 2017, 12:06:18 »
Pesa... Więcej mówić nie trzeba.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 64
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 1975km
  • Trains Routed: 554
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Kwiecień 2017, 12:32:11 »
Awaryjność samego taboru zależy także od właściciela i odstępów czasowych między danymi przeglądami/naprawami, a to że przykładowo Gamy są awaryjne to kwestia podejrzewam zastosowania złych rozwiązań, tak samo jak było dawniej z SP47. Nie żebym był jakimś wielkim wielbicielem Pesy, ale tu aż się prosiło napisać coś.

Samo malowanie do tego Linka wg mnie pasuje idealnie :D
« Ostatnia zmiana: 07 Kwiecień 2017, 15:31:08 wysłana przez Ryszard »
Wiosną przyjechałem do Ustki, a na peronie były pustki...

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 37
  • gravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrz
  • Distance Travelled: 3086km
  • Trains Routed: 363
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Kwiecień 2017, 13:19:52 »
W KW eksploatujemy aktualnie 3 SA139, i niestety ale ten tabor mimo, że ładnie wygląda i jest wygodny dla pasażerów awaryjnością i jakością wykonania leży i kwiczy. Przykładowo wczoraj usterka wysuwanego stopnia przy drzwiach opóźniła pociąg o 30 minut. A to tylko drobnostka, bo zdarzały się takie jaja jak wycieki oleju z głowic silnika, co groziło pożarem, ciągle powtarzające się usterki braku komunikacji w trakcji wielokrotnej, awarie płytek sterowania systemu LOKEL dzięki czemu pojazd siadał i zimny stał na szlaku i trzeba było go ściągać lokomotywą na szopę, samoczynne resety, braki sterowania z kabin, np. link pojechał do wolsztyna kabiną A, tam zmiana czoła i z kabiny B już wóz nie jedzie bo nie... i wiele wiele więcej, generalnie swoją opinię na temat tych pesoszrotów już mam. Mówta se co chceta, ale dla mnie PESA to aktualnie najgorszy jakościowo producent taboru. Proszę zapytać ludzi w IC co myśla na temat dartów.. jak pół roku po odbiorach w trakcie jazdy wszystko w suficie trzeszczy i stuka.
KW Poznań

Offline slimson

  • Developer
  • Tester
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 10
  • slimson dróżnik obchodowyslimson dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 559km
  • Trains Routed: 100
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Kwiecień 2017, 14:07:06 »
Tylko mogę dodać, że w kwestii taboru tramwajowego z wiadomej firmy nic nie odbiega jakością od większych kolejowych braci. :/

Online MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 164
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 29
  • MaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczy
  • STACHU!!!! NIE MACIEK!!!!!!!!!
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 3513km
  • Trains Routed: 126
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Kwiecień 2017, 15:41:13 »
Najdziwniejsze jest to że Szynobusy SA136 w województwie Zach. Praktycznie są nieawaryjne. I to mnie dziwi...
LCS Ożarów Mazowiecki- budejta /Potrzebny SCS (tzn Ulfrig plz)
"fizolofia" ~ Matz32 2017 "wyponosażony" ~ Ulfrig 2017

Offline MeGusta

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 92
  • MeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezes
  • A ninja is seen, only when he wants to be seen.
    • Mój Kanał na Youtube.
  • Distance Travelled: 2662km
  • Trains Routed: 660
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Kwiecień 2017, 17:52:04 »
Najdziwniejsze jest to że Szynobusy SA136 w województwie Zach. Praktycznie są nieawaryjne. I to mnie dziwi...

Nie tylko praktycznie ni awaryjne ale także lepiej wykonane. Są wygodniejsze, cichsze oraz mniej w nich trzęsie. Te wózki są także wyposażone w hamowanie dynamiczne i nie piszczą jak reszta. Ostatnio miałem przyjemność jechać w kabinie jednego z nich i była to jazda którą porównuje do jazdy w kabinie impulsa, jedyne co nie pasowało to to że w impulsach nie ma silnika spalinowego.
Pozdrawiam serdecznie
Karol K. (Meguś) ;)

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 37
  • gravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrz
  • Distance Travelled: 3086km
  • Trains Routed: 363
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Kwiecień 2017, 18:04:17 »
Najdziwniejsze jest to że Szynobusy SA136 w województwie Zach. Praktycznie są nieawaryjne. I to mnie dziwi...

Nie tylko praktycznie ni awaryjne ale także lepiej wykonane. Są wygodniejsze, cichsze oraz mniej w nich trzęsie. Te wózki są także wyposażone w hamowanie dynamiczne i nie piszczą jak reszta. Ostatnio miałem przyjemność jechać w kabinie jednego z nich i była to jazda którą porównuje do jazdy w kabinie impulsa, jedyne co nie pasowało to to że w impulsach nie ma silnika spalinowego.

Hamowanie dynamiczne w tym SZT polega na zastosowaniu retardera w power packu, który podczas hamowania działa mniej więcej na zasadzie hamowania silnikami w EZT. Power pack połaczony jest z przekładnią osiową zamontowaną na osi zestawu kołowego za pomocą wału.
KW Poznań

Online MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 164
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 29
  • MaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczyMaciejakS nastawniczy
  • STACHU!!!! NIE MACIEK!!!!!!!!!
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 3513km
  • Trains Routed: 126
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Kwiecień 2017, 20:05:05 »
Najdziwniejsze jest to że Szynobusy SA136 w województwie Zach. Praktycznie są nieawaryjne. I to mnie dziwi...

Nie tylko praktycznie ni awaryjne ale także lepiej wykonane. Są wygodniejsze, cichsze oraz mniej w nich trzęsie. Te wózki są także wyposażone w hamowanie dynamiczne i nie piszczą jak reszta. Ostatnio miałem przyjemność jechać w kabinie jednego z nich i była to jazda którą porównuje do jazdy w kabinie impulsa, jedyne co nie pasowało to to że w impulsach nie ma silnika spalinowego.
Hamowanie dynamiczne w tym SZT polega na zastosowaniu retardera w power packu, który podczas hamowania działa mniej więcej na zasadzie hamowania silnikami w EZT. Power pack połaczony jest z przekładnią osiową zamontowaną na osi zestawu kołowego za pomocą wału.
I płyniesz po torach :) ...... I prędkość maksymalna na 120, też przyzwoita, I tu po za tym może jak ise postaram zrobię lepszy model :)
« Ostatnia zmiana: 07 Kwiecień 2017, 20:07:08 wysłana przez MaciejakS »
LCS Ożarów Mazowiecki- budejta /Potrzebny SCS (tzn Ulfrig plz)
"fizolofia" ~ Matz32 2017 "wyponosażony" ~ Ulfrig 2017

Offline KomandosKamil

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 16
  • KomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczy
  • Hej Kappa Hej
  • Distance Travelled: 1863km
  • Trains Routed: 203

Offline Retrato1989

  • Community Manager
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 267
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 21
  • Retrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowyRetrato1989 dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2431km
  • Trains Routed: 689
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Kwiecień 2017, 13:25:10 »
Z wyglądu przypomina mi troche Predatora.
Czy dobrze zrozumiałem, że chodzi o przekazanie 1-go (słownie: jednego) szynobusu?
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień 2017, 13:32:09 wysłana przez Retrato1989 »
NON VEXA ME ZBISCO! TU ALIQUANDO QUALES DENTES LUCIUM HABERE VIDISTI?! CEPIT ET MANUS SECATUR!

Offline KomandosKamil

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 16
  • KomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczyKomandosKamil zwrotniczy
  • Hej Kappa Hej
  • Distance Travelled: 1863km
  • Trains Routed: 203
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Kwiecień 2017, 15:20:27 »
Z wyglądu przypomina mi troche Predatora.
Czy dobrze zrozumiałem, że chodzi o przekazanie 1-go (słownie: jednego) szynobusu?

ich jest 4 z 1 z nich dziś był prezentowany reszta przyjedzie sobota-niedziela

Offline Ryszard-san

  • Global Moderator
  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 355
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 167
  • Ryszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezes
  • Distance Travelled: 10175km
  • Trains Routed: 1265
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Kwiecień 2017, 15:33:23 »
W szynobusach z masz normalnie ED z wytracaniem energi w oporze na dachu. Niezly z niego odkurzacz ;)
EU06-18;gags;gags;120a;120a;609a

Offline Radmorek

  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 62
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Radmorek dróżnik przejazdowyRadmorek dróżnik przejazdowyRadmorek dróżnik przejazdowyRadmorek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 507km
  • Trains Routed: 249
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Kwiecień 2017, 15:48:35 »
Z tego co się orientuję, to linki jak i większość pesozłomów ma przekładnię hydrauliczną.

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 37
  • gravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrzgravition toromistrz
  • Distance Travelled: 3086km
  • Trains Routed: 363
Odp: Nowe pociągi dla POLREGIO
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Kwiecień 2017, 16:22:22 »
Tak. Hamowanie dynamiczne polega na wytracaniu energii w tzw. retarderze.
KW Poznań