Autor Wątek: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora  (Przeczytany 308 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MikolajMK

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 0
  • MikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZ
  • Nigdy chyba nie zostanę moderatorem x(
  • Distance Travelled: 339km
  • Trains Routed: 126
Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« dnia: 12 Kwiecień 2017, 19:00:03 »
Witam mam pytanie jak mogę dodać swój dedykowany obiekt do edytora TD2 ?

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 685
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 156
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 6612km
  • Trains Routed: 2621
Odp: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Kwiecień 2017, 19:07:05 »
Wyślij go do Pitka ;), a tylko dla siebie możesz go wrzucić do custom.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline MikolajMK

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 0
  • MikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZ
  • Nigdy chyba nie zostanę moderatorem x(
  • Distance Travelled: 339km
  • Trains Routed: 126
Odp: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Kwiecień 2017, 19:19:49 »
Wyślij go do Pitka ;), a tylko dla siebie możesz go wrzucić do custom.

A jeśli wrzuć go do custom to Mechanicy będą widzieć ten obiekt ?

Offline trainfun09

  • User
  • Wiadomości: 76
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 12
  • trainfun09 dróżnik obchodowytrainfun09 dróżnik obchodowy
  • Obecny projekt: LCS Suchacz
  • Distance Travelled: 1761km
  • Trains Routed: 70
Odp: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Kwiecień 2017, 19:36:13 »
Nie.

Offline MikolajMK

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 0
  • MikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZMikolajMK miłośnik KKZ
  • Nigdy chyba nie zostanę moderatorem x(
  • Distance Travelled: 339km
  • Trains Routed: 126
Odp: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Kwiecień 2017, 21:41:21 »
Nie.

A szkoda czyli co pozostaje tylko do Pitka tak ?

Offline eM8Ka

  • User
  • Wiadomości: 15
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 11
  • eM8Ka dróżnik obchodowyeM8Ka dróżnik obchodowy
  • Do zobaczenia na szlaku!
  • Distance Travelled: 1119km
  • Trains Routed: 118
Odp: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Kwiecień 2017, 00:16:43 »
Musieliby sobie mechanicy ten obiekt też do "custom" u siebie wgrać.
Ja sobie pojeździłem w ten sposób na tle UBase-ów po mojej testowej scenerii. Online i jako dyżurny też działało.
Więcej nie napiszę, bo mój sposób zastosowany na szerszą skalę może grozić crashami.
« Ostatnia zmiana: 14 Kwiecień 2017, 00:22:31 wysłana przez eM8Ka »

Offline skorakora

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 187
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 22
  • skorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowy
  • Jak skończę robić pulpit to kontrolka się zapali.
    • nieudana strona...
  • Distance Travelled: 836km
  • Trains Routed: 282
Odp: Dodawanie dedekowanych obiektów do edytora
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Kwiecień 2017, 00:54:54 »
może grozić crashami.
nieee raczej nie...
Fizyka rigidbody - wstrzymany  Zgierz - 52% Łódź kaliska -12%    Łódź Widzew - 0%  Łódź Fabryczna - 3% Studzionki - 0% Projekt ŁKA 2.5%
Projekty idą... idą powoli ale idą (brak czasu)...