Autor Wątek: Sz i komunikat o rail contact  (Przeczytany 239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sebalorek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 31
  • sebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 6804km
  • Trains Routed: 319
Sz i komunikat o rail contact
« dnia: 17 Kwiecień 2017, 22:18:31 »
Jakiś czas temu dodałem do semaforów kształtowych wjazdowych możliwość wyświetlenia Sz. Wygenerowałem też sobie Sz z toru niewłaściwego (Szn) z obu stron stacji. Zrobiłem do tego scs i działa w porządku. Na schemacie zaznaczyłem to w zielone kółka.

Jednak chcę też dodać Sz (tak jak to jest w rzeczywistości) przy semaforach wyjazdowych B i E, chociaż jako atrapy, tzn. bez dodania ich do scs, bo są w sumie nieużywane (na schemacie w czerwonym kółku). Generuję sobie je, nazywam i ok. Tylko po wejściu na nastawnię na żółto wyświetla mi się taki komunikat: "D 2/4 has no rail contact!"

Tylko wtedy ten komunikat się pojawia, jak dołożę do tych semaforów B i E sygnalizator Sz.
Do wjazdowych jak dodawałem (A i F) nie było tego problemu.

Pomoże ktoś? Dlaczego dodanie Sz przy jednym z tych dwóch semaforów powoduje taki komunikat?

Online UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 104
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 1734km
  • Trains Routed: 783
Odp: Sz i komunikat o rail contact
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Kwiecień 2017, 23:37:59 »
Wstaw je na osobnym torze, obniżonym pod poziom gruntu - problemy powinny zniknąć.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline sebalorek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 31
  • sebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 6804km
  • Trains Routed: 319
Odp: Sz i komunikat o rail contact
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Kwiecień 2017, 00:21:55 »
No tak, przy B mi się udało, bo wstawiłem sygnalizator na tor 6 (który nie posiada semaforów). Przesunąłem go potem po wygenerowaniu na B i błąd nie wywala. Gorzej będzie na E. A wstawianie toru dodatkowego wolałbym w dalekiej ostateczności... :)

EDIT: Z semaforem E o dziwo udało się też bez tego ukrytego toru. Postawiłem sygnalizator na torze nr 1 - tym samym co semafor E i o dziwo nie wywala nic.
Wcześniej wstawiałem na torze nr 2.

Dzięki za radę, nie wykorzystałem, ale dzięki niej zrozumiałem powód ;)
« Ostatnia zmiana: 18 Kwiecień 2017, 00:34:47 wysłana przez sebalorek »

Offline Kacper9

  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 692
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 125
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 5968km
  • Trains Routed: 2284
Odp: Sz i komunikat o rail contact
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Kwiecień 2017, 06:59:19 »
Jeszcze powiedz, że to dynamic_rs, bo jak tak to będziesz się musiał użerać z: "Co jaki stój? Podany był panie dyżurny co tu się dzieje?" albo: "Przejechałem stój? Alt + F4". Zdecydowanie lepiej wstawić to jako dynamic_ss.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpitów. NIE KUPIE SUPPORTERA. Wypadkowa TD2.

Offline sebalorek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 31
  • sebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchusebalorek dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 6804km
  • Trains Routed: 319
Odp: Sz i komunikat o rail contact
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Kwiecień 2017, 13:00:44 »
A no fakt, nie pomyślałem o tym, dzięki za uwagę.