Autor Wątek: Własne tekstury  (Przeczytany 341 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • Tylko LCS!!!!!
  • Distance Travelled: 1134km
  • Trains Routed: 107
Własne tekstury
« dnia: 22 Kwiecień 2017, 18:18:30 »
Cześć. Chciałbym sie zapytać, czy jest możliwość dodania do gry własnych tekstur loków? Zauważyłem dzisiaj screeny na forum, gdzie mikson udostępnił zdjęcia z impulsami w malowaniach Kolei Mazowieckich. Ktoś się wypowie?

Online UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 104
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 1734km
  • Trains Routed: 783
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Kwiecień 2017, 20:43:37 »
Jest taka możliwość - musisz tylko gotowe tektury podesłać developerom. Jeżeli będą spełniały wymagania jakościowe, dodanie ich do gry nie będzie problemem.

Nie ma możliwości dodania ich na własną rękę - pojawią się dopiero przy następnej wersji symulatora.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • Tylko LCS!!!!!
  • Distance Travelled: 1134km
  • Trains Routed: 107
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Kwiecień 2017, 20:56:27 »
Jest taka możliwość - musisz tylko gotowe tektury podesłać developerom. Jeżeli będą spełniały wymagania jakościowe, dodanie ich do gry nie będzie problemem.

Nie ma możliwości dodania ich na własną rękę - pojawią się dopiero przy następnej wersji symulatora.

Dziękuję za odpowiedź. Od razu pytanie, w jakim programie robić takie teksturki, zgrać je w jedną całość itp? Interesuje mnie to

Offline TowarowyPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 30
  • TowarowyPL dyżurny ruchuTowarowyPL dyżurny ruchuTowarowyPL dyżurny ruchuTowarowyPL dyżurny ruchuTowarowyPL dyżurny ruchuTowarowyPL dyżurny ruchu
  • 3152 EIC Tatry
  • Distance Travelled: 671km
  • Trains Routed: 257
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Kwiecień 2017, 21:54:20 »
Jest taka możliwość - musisz tylko gotowe tektury podesłać developerom. Jeżeli będą spełniały wymagania jakościowe, dodanie ich do gry nie będzie problemem.

Nie ma możliwości dodania ich na własną rękę - pojawią się dopiero przy następnej wersji symulatora.

Dziękuję za odpowiedź. Od razu pytanie, w jakim programie robić takie teksturki, zgrać je w jedną całość itp? Interesuje mnie to
Misterix wie.:V

Online MeGusta

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 67
  • MeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezesMeGusta prezes
  • A ninja is seen, only when he wants to be seen.
    • Mój Kanał na Youtube.
  • Distance Travelled: 1832km
  • Trains Routed: 487
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Kwiecień 2017, 22:30:47 »
Był nawet stworzony wątek gdzie można było wrzucać tekstury taboru.
Pozdrawiam serdecznie
Karol K. (Meguś) ;)

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1028
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 19
  • jakubg1 zwrotniczyjakubg1 zwrotniczyjakubg1 zwrotniczy
  • Nie mam co wpisać :D
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Kwiecień 2017, 08:35:13 »
Jest taka możliwość - musisz tylko gotowe tektury podesłać developerom. Jeżeli będą spełniały wymagania jakościowe, dodanie ich do gry nie będzie problemem.

Nie ma możliwości dodania ich na własną rękę - pojawią się dopiero przy następnej wersji symulatora.

Dziękuję za odpowiedź. Od razu pytanie, w jakim programie robić takie teksturki, zgrać je w jedną całość itp? Interesuje mnie to

Ogólnie można to podzielić na kroki:
1. Prosisz dewelopera o skórkę tej i tej lokomotywy której chcesz zrobić repaint.
2. Jak już ci przyjmie prośbę (nigdy nie odrzuca) i ci podeśle tą skórkę otwierasz ją w np. GIMP-ie.
3. Bierzesz sobie jakieś fototekstury taboru.
4. Sklejasz sobie z nich jeden bądź dwa boki - zależy od wymagań tekstury oraz zasobności paczki ze zdjęciami.
5. Nanosisz bok na teksturę.
6. Prostujesz zdjęcie czoła oraz usuwasz ornamenty usunięte na oryginalnej teksturze.
7. Nanosisz czoło na teksturę.
8. Ponieważ nie możesz podejrzeć jak wyszedł efekt finalny (nie dotyczy siódemek), tu kończy się twoja praca. Wysyłasz gotową teksturę deweloperowi.
9. Deweloper poprawia łączenia itd.
10. W następnej wersji twoja lokomotywa się pojawia albo deweloper pisze ci, że twoja praca nie spełnia warunków i poszła na marne lub musisz poprawić to i owo (dotyczy tylko siódemek).
A co gdy non - supporter zrobi teksturę dla supporterów? :rotfl:
« Ostatnia zmiana: 23 Kwiecień 2017, 08:42:51 wysłana przez jakubg1 »

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Od 24.05.17 rano do 26.05.17 popołudnie (wycieczka) oraz od 27.05.17 rano do 29.05.17 wieczór. Wtedy mnie nie ma!

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 108
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • Tylko LCS!!!!!
  • Distance Travelled: 1134km
  • Trains Routed: 107
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Kwiecień 2017, 09:09:52 »
Dziękuję :)

Dodano: 23 Kwiecień 2017, 09:10:49


Ps. Tekstury muszą być prawdziwe nie? Nie można robić fikcyjnych?

Offline mistersix

  • Artist
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 329
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 21
  • mistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowy
  • Czary-mary chleb i tost nie rób wstydu usuń post
  • Distance Travelled: 1713km
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Kwiecień 2017, 09:30:16 »
Nie ma sensu robić fikcyjnych bo bez painta sie nie obejdzie.
Stacja Białobrzeg-100%
PKP InterCity. Zakład centralny. 0. Olszynka Grochowska
Mechanik IC/10. Obszar realizacji i eksploatacji przewozów.

Offline Grands

  • User
  • Wiadomości: 1
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 1
  • Grands pracownik torowy
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Maj 2017, 20:32:57 »
Popierając pomysł, zapytam - Gdzie można znaleźć jakieś poradniki/wymagania dot. tworzenia tekstur w TD2?

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 238
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 57
  • Zdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektor
  • Distance Travelled: 2225km
  • Trains Routed: 327
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Maj 2017, 20:47:06 »
Popierając pomysł, zapytam - Gdzie można znaleźć jakieś poradniki/wymagania dot. tworzenia tekstur w TD2?

Ogolnie to tekstury zazwyczaj użytkownicy nakładają je w maszynie i wysyłają do administracji/developerów, więc pewnie na forum maszyny musisz szukać odpowiedzi, nie jest to trudne poprostu odszukujesz teksture jakiegoś loka i nakładasz na niego swoją podpisujesz do pliku i gotowe.
Węzeł Łazowski - 35%
PKP Intercity. Zakład Centralny. O. Olszynka Grochowska.
Mistrz BZK - IC/20 Zdebu, Obszar Eksploatacji i Realizacji Przewozów.

Offline mistersix

  • Artist
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 329
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 21
  • mistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowymistersix dróżnik przejazdowy
  • Czary-mary chleb i tost nie rób wstydu usuń post
  • Distance Travelled: 1713km
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Maj 2017, 21:11:32 »
Popierając pomysł, zapytam - Gdzie można znaleźć jakieś poradniki/wymagania dot. tworzenia tekstur w TD2?

Ogolnie to tekstury zazwyczaj użytkownicy nakładają je w maszynie i wysyłają do administracji/developerów, więc pewnie na forum maszyny musisz szukać odpowiedzi, nie jest to trudne poprostu odszukujesz teksture jakiegoś loka i nakładasz na niego swoją podpisujesz do pliku i gotowe.
I tu sie mylisz ;). Zeby nie wyszedł gniot to nie Jest takie hop siup.
Stacja Białobrzeg-100%
PKP InterCity. Zakład centralny. 0. Olszynka Grochowska
Mechanik IC/10. Obszar realizacji i eksploatacji przewozów.

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 238
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 57
  • Zdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektorZdebu dyrektor
  • Distance Travelled: 2225km
  • Trains Routed: 327
Odp: Własne tekstury
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Maj 2017, 21:33:16 »
Popierając pomysł, zapytam - Gdzie można znaleźć jakieś poradniki/wymagania dot. tworzenia tekstur w TD2?

Ogolnie to tekstury zazwyczaj użytkownicy nakładają je w maszynie i wysyłają do administracji/developerów, więc pewnie na forum maszyny musisz szukać odpowiedzi, nie jest to trudne poprostu odszukujesz teksture jakiegoś loka i nakładasz na niego swoją podpisujesz do pliku i gotowe.
I tu sie mylisz ;). Zeby nie wyszedł gniot to nie Jest takie hop siup.

Wiadomo, to tylko w skrocie opisane, ogolnie to robienie tekstur to metoda prób i błędów i wypracowanie techniki, ja trochę teksturowałem do ETS, może to jakieś małe doświadczenie ale zawsze.
Węzeł Łazowski - 35%
PKP Intercity. Zakład Centralny. O. Olszynka Grochowska.
Mistrz BZK - IC/20 Zdebu, Obszar Eksploatacji i Realizacji Przewozów.