Autor Wątek: Info: st. Dąbie  (Przeczytany 370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 88
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 234
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 5569km
  • Trains Routed: 3355
st. Dąbie
« dnia: 27 Kwiecień 2017, 15:30:10 »
  Dąbie to stacja fikcyjna, przerobiona z oryginalnego Dębu stąd podobna nazwa, ale dla część na początku myliła ze Szczecinem Dąbiem, jednak nie ma to nic wspólnego z tamtą stacją. Powstała w wyniku poprawiania przepustowości Dębu, a rozrosła się do obecnego formatu. Stacja jest w pełni na urządzeniach mechanicznych, sygnalizacja kształtowa.
  Posiada 4 szlaki, dwa dwutorowe A i B, dwa jednotorowe C i D, przy czym D jest dla trakcji spalinowej. Oprócz szlaków jest też łącznica, by z torów spawnowych, bez oblotów można było wyjechać na szlak A.
  Prędkości max na szlakach dwutorowych to 100km/h oprócz miejscowych ograniczeń, najniższe zwolnienie do 30km/h jest na szlaku B i to jedyne na tym szlaku ograniczenie, na szlaku A dwa ograniczenia do 60km/h i na moście nad linią dla trakcji spalinowej opuszczanie pantografów.
  Na jednotorowej linii C prędkość max 80km/h, ograniczenia na wyjeździe/wjeździe do stacji do 40km/h. Na jednotorowej spalinowej na całości 70km/h.
  Stacja posiada trzy głowice rozjazdowe, przeto w środku stacji są semafory drogowskazowe. W ostatnim okresie w stacji słupy trakcyjne zostały zamienione na bramki trakcyjne, głównie dla poprawienia widoczności sygnalizacji kształtowej. Jest jeden tor odstawczy, na który nie ma wjazdów i wyjazdów zorganizowanych.
  Sceneria jest stale zmieniana przeważnie dla uatrakcyjnienia wyglądu, jak również dla poprawienia widoczności wskaźników i sygnałów przy torach.
  Ostatnią zmianą jest ustawienie semaforów grupowcych, E1, E2, E3 w msc. nieczynnych w nowej wersji Td2 tarcz zaporowych.
  Aparat blokowy z ławą dźwigniową jak na screenach w załączeniu.
  Spawny na dwu torach uniwersalne dla wszelkiego typu pojazdów i poc. od długości 410 i 400m.
  Dalsze zmiany planowane, info o nich postaram się tu zamieszczać.
 

Offline Aderian94

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 65
  • Aderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezesAderian94 prezes
  • Heaven Of System
    • Heaven Of System
  • Distance Travelled: 3056km
  • Trains Routed: 1039
Odp: st. Dąbie
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Maj 2017, 12:55:42 »
Czy wskaźnik We2 nie powinien być 100 metrów przed początkiem odcinka, na którym należy przejechać z opuszczonymi pantografami? Tak samo We3a powinien chyba być 200 metrów za końcem odcinka, po którym należy przejechać z opuszczonymi pantografami.
« Ostatnia zmiana: 01 Maj 2017, 12:59:05 wysłana przez Aderian94 »
Heaven Of System

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 88
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 234
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
  • Distance Travelled: 5569km
  • Trains Routed: 3355
Odp: st. Dąbie
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Maj 2017, 18:16:11 »
Czy wskaźnik We2 nie powinien być 100 metrów przed początkiem odcinka, na którym należy przejechać z opuszczonymi pantografami? Tak samo We3a powinien chyba być 200 metrów za końcem odcinka, po którym należy przejechać z opuszczonymi pantografami.
Zgadza się, sprawdzę odległości na scenerii i poprawię, ale teraz jest tak, że contakty na scenerii działają na cały skład.

Dodano: 04 Maj 2017, 14:44:34


  Zostały przeniesione wskaźniki We1, We2a, We3a, We3b. Odległości zbliżone są teraz do wymaganych przepisami Ie-1. Został przeniesiony po za skrajnię obywatel ciemnoskóry, na p.o. Dąbie Zachodnie, bowiem mechanicy zwracali uwagę na jego złe położenie (na screenie to ten pierwszy z prawej)
  Został również zmieniony układ torowy, ale o tym następnym razem (na razie jest jeszcze dopracowywany).
« Ostatnia zmiana: 04 Maj 2017, 14:44:35 wysłana przez EN57-002 »