Ankieta

Jak w przyszłości ustawić szlaki przy gen. RJ

Towary, Pośpieszne, Osobowe i inne
20 (41.7%)
Towary, Osobowe i inne
5 (10.4%)
Towary i inne
4 (8.3%)
Wszystko
19 (39.6%)

Głosów w sumie: 48

Głosowanie skończone: 16 Październik 2017, 20:38:56

Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Dankowice Lk93  (Przeczytany 1639 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Dankowice Lk93
« dnia: 17 Maj 2017, 21:52:02 »
Witajcie
Po ostatniej burzy na forum potrzeba trochę świeżości: I dlatego wydaję ten Pierwszy w Tdku realny posterunek odstępowy działający jako PBL (Półsamoczynna blokada liniowa).
Posterunek znajduje się w WiP, ponieważ muszę dokończyć tam jeszcze otoczenie, a wszystko wraz z Infrastrukturą działa poprawnie.
Szlaki:
BJW - Dwutor, max 30 kph (WOS - zły stan torów) ~ Brzeszcze Jawiszowice
CD - Dwutor, max 30 kph (WOS - zły stan torów) ~ Czechowice Dziedzice [Możliwe łączenie szlaków Dne-CD]
SCS będzie ten sam, a SC będzie się czasowo zmieniać.
Aktualny numer: error 401
Oto screeny.
« Ostatnia zmiana: 09 Październik 2017, 20:45:33 wysłana przez MaciejakS »
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Maj 2017, 10:46:10 »
No to lecimy z kolejnym tematem. Sprawdzenie scenerii pod kątem sygnalizacji, infrastruktury w tym sieci trakcyjnej. Zaczynając od szlaku "CD":
- brak W8 przed wskaźnikiem W27a,
- wskaźniki W11a do ToC i ToB - 100m - 217m - brak,
- semafory C i B do ToC i ToB - droga hamowania 800m,
- na torze prostym słupy trakcyjne co 45m,
- wskaźniki W16 od strony CD do miejsca prawdopodobnego ustawienia W4 (koniec peronu) - 739m
- braki wskaźników W4,
- brak rezonatorów SHP,
- tablice z nazwą przystanku osobowego, proponuję wstawić równolegle do osi toru,
- wskaźniki W16 od strony BJW do miejsca prawdopodobnego ustawienia W4 (koniec peronu) - 1012m
- braki wskaźników W6a patrząc od BJW w kierunku szlaku CD,
- semafory D i A do ToD i ToA - droga hamowania 894m,
- wskaźniki W11a do ToD i ToA - brak,
- brak W27a od strony szlaku BJW,
- niedokończone przęsła naprężenia przy sekcjonowaniu podłużnym.

No i teraz główny smaczek. Przez całą scenerię zwolnienie do 30km/h powołując się na WOS, a tym czasem do oznaczenia tego zwolnienia są wskaźniki doraźne W14 i tarcze D6. O drogach hamowania między tarczami D6 a wskaźnikami W14 nie będę już nawet wspominał.
Również dość krótkie są łuki przy zbliżaniu i oddalaniu się torów od siebie. Proponuje ustawić na całej scenerii odległość 5m między torami.
« Ostatnia zmiana: 18 Maj 2017, 11:13:02 wysłana przez Marcin S »
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Ulfrig

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Siła reputacji: 471
  • Ulfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezes
  • In nomine patris et filii et spiritus sancti.
  • Distance Travelled: 2627km
  • Trains Routed: 3556
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Maj 2017, 10:57:36 »
Nazwy semaforów są akurat poprawne :D
« Ostatnia zmiana: 18 Maj 2017, 11:41:12 wysłana przez Ulfrig »
~Maciej T. (Ulfrig)

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Maj 2017, 10:58:51 »
Słupy trakcyjne są bardzo blisko peronów, tak jak w rzeczywistości
Reszta jest do poprawienia, aczkolwiek o we zaznaczyłem w poście
Poprawię tam łuk na zgodne z prędkością 100 kph, a stacja jest realna, wejdź sobie na semaforek.
A linka nie dałem, dam po południu
P.S. tablice nazwy przystanku także w ten sposób występują
« Ostatnia zmiana: 18 Maj 2017, 11:16:43 wysłana przez MaciejakS »
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Maj 2017, 11:12:43 »
Sprawdziłem, dlatego nie czepiam się o nazwy semaforów, choć muszę przyznać, dziwnie są ponazywane.
Co to jest we?
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Maj 2017, 11:15:59 »
Może nie jasno napisałem ;)
Chodzi o wskaźniki dla pojazdów elektrycznych/zmiana podstacji, co było ujęte nawet obowiązkowo
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline Paweł

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Special Guest
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 7
  • Paweł pracownik torowy
  • Distance Travelled: 2km
  • Trains Routed: 3
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Maj 2017, 11:17:38 »
Hm, skądś znam te widoki ;) Dziwne oznaczenia semaforów wynikają prawdopodobnie z dobudowania semaforów C, D później. Jednak raczej bym nie powiedział, że posterunek będzie działał w symulatorze jako półsamoczynna blokada liniowa - obecnie nie ma takiej blokady w TD2 ani w SCS, pozostaje telefoniczne zapowiadanie lub pomocnicze systemy w stylu SWDR (TD2). Pulpit SCS posterunku można poprawić, przesuwając znaczniki końca przebiegów za koniec odcinków, aby były sygnały były od nich uzależnione.

Offline Ulfrig

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Siła reputacji: 471
  • Ulfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezes
  • In nomine patris et filii et spiritus sancti.
  • Distance Travelled: 2627km
  • Trains Routed: 3556
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Maj 2017, 11:38:58 »
Żeby mój wkład też był, wrzucam poprawionego SCS, trochę upiększony itp itd :D
~Maciej T. (Ulfrig)

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Maj 2017, 11:44:49 »
Piękny pulpit, oczywiście do użytkowania dostępne są dwa pulpity ;P
Wieczorem postaram się o aktualizację

Dodano: 18 Maj 2017, 16:07:28


Zaraz zaraz... Czy przypadkiem minimalna droga hamowania to nie było conajmniej 700? tu jest 800, więc pociągi nawet na setce mogłyby spokojnie wyhamować. Ale z Wiedzy o wykazie ostrzeżeń stałych to i tak nie będzie tekstu że semafora nie było widać  ;D
W27a się pozbędę, albo wstawię trzydziestkę jako 30, ponieważ w rzeczywistości od Czechowic do Brzeszcza Kopalnia obowiązuje to ograniczenie związane ze stanem torów...

Dodano: 19 Maj 2017, 20:35:11


19.05.2017 Udało mi się poprawić braki:
- brak W8 przed wskaźnikiem W27a, Pyk, ustawione jako 30 z wykorzystaniem W27a
- wskaźniki W11a do ToC i ToB - 100m - 217m - brak, Pyk
- semafory C i B do ToC i ToB - droga hamowania 800m, Droga według przepisów jest poprawna na 100 kph
- na torze prostym słupy trakcyjne co 45m, Pyk
- wskaźniki W16 od strony CD do miejsca prawdopodobnego ustawienia W4 (koniec peronu) - 739m Pyk, tak samo sprawdzone
- braki wskaźników W4, Pyk
- brak rezonatorów SHP, Pyk
- tablice z nazwą przystanku osobowego, proponuję wstawić równolegle do osi toru, Tak jest w rzeczywistości, nie wchodzą w skrajnię toru
- wskaźniki W16 od strony BJW do miejsca prawdopodobnego ustawienia W4 (koniec peronu) - 1012m Pyk tak samo droga correct
- braki wskaźników W6a patrząc od BJW w kierunku szlaku CD,Pyk
- semafory D i A do ToD i ToA - droga hamowania 894m, Pyk, też droga
- wskaźniki W11a do ToD i ToA - brak, Pyk
- brak W27a od strony szlaku BJW, Pyk
- niedokończone przęsła naprężenia przy sekcjonowaniu podłużnym. Nie da się ustawić tego w edytorze, ponieważ szlak z magicznego lasku nie da zrobić kotwienie na końcu. Natomiast jeśli chodziło o coś innego, to napisz

Cytuj
No i teraz główny smaczek. Przez całą scenerię zwolnienie do 30km/h powołując się na WOS, a tym czasem do oznaczenia tego zwolnienia są wskaźniki doraźne W14 i tarcze D6. O drogach hamowania między tarczami D6 a wskaźnikami W14 nie będę już nawet wspominał.
Przestawione i sprawdzone.
Cytuj
Również dość krótkie są łuki przy zbliżaniu i oddalaniu się torów od siebie. Proponuje ustawić na całej scenerii odległość 5m między torami.
W rzeczywistości stacja ma ten łuk, jest to widoczne na zdjęciu na dole, na szczęście łuk rzeczywiście był zbyt ostry, przesunąłem obiekty i teraz mieści się to w logice jazdy z prędkością 100 km/h, ale z powodów złego stanu torów ograniczono to na całym odcinku z BJW do Czechowic do 30 km/h. Dlatego daję też ankietę na temat przejazdu tam pociągów osobowych.
« Ostatnia zmiana: 19 Maj 2017, 21:15:31 wysłana przez MaciejakS »
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Maj 2017, 21:59:12 »
No już ciepło, ciepło..

- W11a do ToD i ToA - 100m - 200m - 258m,
- od strony BJW - W16 - W4 droga hamowania 994m,
- od strony CD - W16 - W4 droga hamowania 790m,
- odległość od miejsca ustawienia tarczy bądź semafora, a rezonatora SHP 50m,
- dla toru lewego W4 po prawej stronie,

Cytuj
- semafory C i B do ToC i ToB - droga hamowania 800m, Droga według przepisów jest poprawna na 100 kph
Nie. Ehh.. jaka jest droga hamowania dla prędkości drogowej do 100km/h?
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Maj 2017, 08:21:43 »
No już ciepło, ciepło..

- W11a do ToD i ToA - 100m - 200m - 258m,
- od strony BJW - W16 - W4 droga hamowania 994m,
- od strony CD - W16 - W4 droga hamowania 790m,
- odległość od miejsca ustawienia tarczy bądź semafora, a rezonatora SHP 50m,
- dla toru lewego W4 po prawej stronie,

Cytuj
- semafory C i B do ToC i ToB - droga hamowania 800m, Droga według przepisów jest poprawna na 100 kph
Nie. Ehh.. jaka jest droga hamowania dla prędkości drogowej do 100km/h?
Wdłg. Wypisu przysyłanego kilka razy na forum od 700 do 1000. W rzeczywistości tarcze są nawet bliżej niż te 800 metrów, a skorokoro na chlastawce przy siedemdziesięciu (?) Jest chyba 600/500 drogi hamowania. Jak tu od kilkunastu lat jak pociągi 30stką jadą, są tu także po prostu przeloty. Zawsze można dać skróconą drogę hamowania, ale na Post. odstęowym to nie ma sensu.
EDIT: nawet mam dowód na to, aczkolwiek spróbuję poszukać to w Ie1
A wiadomo jaka jest odległość na 100 przy SHP? czy to także określona odległość?
I jeszcze jedno: nie ma tam żadnych W4 stacyjnych przy semaforach odstępowych. (!)
Dowód na screenie na dole:
« Ostatnia zmiana: 20 Maj 2017, 09:10:26 wysłana przez MaciejakS »
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 826
  • Siła reputacji: 250
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 10176km
  • Trains Routed: 3389
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Maj 2017, 08:54:04 »
Marcin jest poprawna ;). Wg Ie-4 paragraf 5 ust. 5 droga hamowania dla prędkosci: 61-100 wynosi 700m, a dla 101-140 1000m.

PS: Strona transportszynowy.pl nie jest obowiązującą instrukcja PKP PLK S.A.
« Ostatnia zmiana: 20 Maj 2017, 11:44:35 wysłana przez Kacper9 »
Wypadkowa TD2.

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Maj 2017, 09:39:41 »
Daję sc z poprawionym błędami
- W11a do ToD i ToA - 100m - 200m - już 300m,
- od strony BJW - W16 - W4 droga hamowania 800m,
- od strony CD - W16 - W4 droga hamowania 800m, jak coś ci będzie się nie zgadzało, to jbc przesunąłem peron 2 do 10 metrów jeszcze na BJW
- odległość od miejsca ustawienia tarczy bądź semafora, a rezonatora SHP - poprawione do 100m,
- dla toru lewego W4 po prawej stronie, ustawione, choć tylko jak zauważyłem, to przystanek z powodu semaforów Odstępowych nie posiada W4 do Czechowic, natomiast jest tylko w 16 po torze właściwym.
Jeżeli wszystko będzie poprawne, publikujemy z oznaczonym numerem, i zacznę poważniej się brać za sielankowe otoczenie, bo amatorsko poobstawiałem drzewa po stronie BJW :P
P.S. UWAGA ZAPOMNIAŁEM USUNĄĆ W DRZEWACH TORU, więc tylko do testu xD
« Ostatnia zmiana: 20 Maj 2017, 09:53:20 wysłana przez MaciejakS »
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Maj 2017, 09:50:55 »
Odległość rezonatorów SHP od tarcz ostrzegawczych semaforowych, tarcz ostrzegawczych przejazdowych, semaforów wjazdowych, semaforów odstępowych to 200m.

Wg Ie-1 paragraf 5 ust. 5
jesteś pewny, że E1? Bo z tego co wiem to §5 E1 mówi o sygnałach na tarczach ostrzegawczych semaforowych. Nic tu nie ma o drogach hamowania.

§6 pkt 5 instrukcji WTB-E10 z dnia 14 stycznia 2014r.:
Na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przyjmuje się następujące drogi hamowania:
1) 1300m - dla prędkości na danym odcinku linii 141-160km/h;
2) 1000m - dla prędkości na danym odcinku linii 101-140km/h;
3) 700m - dla prędkości na danym odcinku linii 61-100km/h;
4) 500m - dla prędkości na danym odcinku linii 41-60km/h;
5) 250m - dla prędkości na danym odcinku linii do 40km/h.

Coś się uparł na te 800m?
Pokaż mi gdzie są "widełki" w długościach drogi hamowania. Jedyne widełki jakie są to przy samych prędkościach. Jak ktoś mi strzeli z jakimś "co najmniej" to niech przeczyta jeszcze raz §6 pkt 1.

Wywal w taki razie W4, a zostaw je od drugiej strony przy drugim krańcu peronu gdzie nie ma semaforów.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 44
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4607km
  • Trains Routed: 150
Odp: Dankowice Lk93
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Maj 2017, 09:59:35 »
Specjalnie uparłem się na te 800, bo mieści się to w normie, a następne przestawianie semaforów, wskaźników W11a, W16, będzie skutkowało jednocześnie tym, że tarcze będą w lasku, co według mnie jest prawie niedopuszczalne. Dlatego napisane 700 -1000 nie oznacza w 100% "co najmniej", bo wiem że w takim przypadku to strzelenie gafy. Mieści się w przepisach - mieści.
Nie zawsze semafory czy tarcze muszą być ustawione 700 metrów albo 1000 metrów na styk. Musi się mieścić w tych granicach, więc ja postawiłem na 800. W4 i tak usunę, ale tarcz nie tykam.
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...