Autor Wątek: Edytor i edycja terenu  (Przeczytany 197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline guzik32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 6
  • guzik32 pracownik torowy
  • "Nie ważne kim jesteś tylko jaki jesteś."
  • Distance Travelled: 765km
  • Trains Routed: 11
Edytor i edycja terenu
« dnia: 18 Maj 2017, 13:53:52 »
Postanowiłem wrzucić tutaj ten filmik, żeby osoby zajmujące się całym edytorem mogły podpatrzeć jakieś dobre rozwiązania do tedekowego edytora. Filmik ten pokazuje jak łatwo i przyjemnie można tworzyć ciekawą siatkę terenu z teksturami oraz używanie pędzli do tekstur czy obiektów. Ile ja bym dał za taki edytor to sobie nawet sprawy nie zdajecie :D A samo tworzenie stacji można dzięki temu skrócić z 2-3 tygodni w moim przypadku do paru dni. https://www.youtube.com/watch?v=vqv-eBug02g

Także ten materiał leci na propozycję rozwoju, może i nierealną ale zawsze spróbować warto.
Pozdrawiam

Offline trainfun09

  • User
  • Wiadomości: 85
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 6
  • trainfun09 pracownik torowy
  • Obecny projekt: LCS Suchacz
  • Distance Travelled: 1492km
  • Trains Routed: 32
Odp: Edytor i edycja terenu
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Maj 2017, 14:56:40 »
Ja mam lepszy pomysł: moduł w edytorze Td2, który generuję siatkę z Terrain Pointów o określonym przez użytkownika polu jednego kwadratu. Więc na przykład, jeśli ktoś chce zrobić górę, podnosi tylko TP. Też jest łatwo.


Online gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 33
  • gravition dyżurny ruchugravition dyżurny ruchugravition dyżurny ruchugravition dyżurny ruchugravition dyżurny ruchugravition dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3010km
  • Trains Routed: 363
Odp: Edytor i edycja terenu
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Maj 2017, 14:58:09 »
Możesz sobie taką siatkę wygenerować za pomocą excela, ja tak robiłem i działało to bardzo sprawnie.
KW Poznań

Offline Zuger_Polska

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 70
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 39
  • Zuger_Polska toromistrzZuger_Polska toromistrzZuger_Polska toromistrzZuger_Polska toromistrzZuger_Polska toromistrzZuger_Polska toromistrzZuger_Polska toromistrz
  • Distance Travelled: 1744km
  • Trains Routed: 46
Odp: Edytor i edycja terenu
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Maj 2017, 14:38:52 »
Możesz sobie taką siatkę wygenerować za pomocą excela, ja tak robiłem i działało to bardzo sprawnie.
Mógłbyś opisać jak?
LCS Koziegłowy (Linia kolejowa 395): 2%
Umultowo: 80%

Offline guzik32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 6
  • guzik32 pracownik torowy
  • "Nie ważne kim jesteś tylko jaki jesteś."
  • Distance Travelled: 765km
  • Trains Routed: 11
Odp: Edytor i edycja terenu
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Maj 2017, 15:38:38 »
I jeszcze jeden przykład. Ktoś wczoraj wrzucił na SB link do tego filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=Qa2wEURJFTE&feature=youtu.be&t=4m55s
To jest na Unreal Engine 4 i też wgniata w fotel. Szczenę można zbierać z podłogi. Ehhh się rozmarzyłem :D Od 4:53 jest efekt końcowy pokazany. Przejazd przez takie coś na pewno został by w pamięci.