Autor Wątek: Talk/Rozmowa: SVVDR - dyskusja  (Przeczytany 4022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline misiu8761

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 3
  • misiu8761 pracownik torowy
  • Distance Travelled: 879km
  • Trains Routed: 10
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #45 dnia: 16 Czerwiec 2017, 15:50:13 »
Dlaczego gdy klikam ,,Pobierz Stację'' to mi nic nie wyskakuję i pisze authorization fail ?

Offline Q424

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 5
  • Q424 pracownik torowy
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #46 dnia: 19 Czerwiec 2017, 09:41:01 »
Nadzedl czas na nowa wersje qSVVDR otwierajaca wydanie 3. Nowa wersja bedzie oferowac wiele nowych mozliwosci, co sprawi ze zarzadzanie stacja przez dyzurnego stanie sie o wiele latwiejsze.
Do wdrozenia nadal pozostaje wiele funkcjonalnosci, ktore sprawia ze dyzurowanie na nastawni bedzie bardziej realne. Przejdzmy moze do listowania zmian :).

170615 - dodawanie rozkladu jazdy do tabeli rozkladow w bazie
170615 - dodanie panelu wprowadzania informacji o pociagu w zakladce TTGen
170615 - sprawdzanie czy uzytkownik nie korzysta z domyslnej nazwy uzytkownika (Q424) w trybie niezalogowanym i jesli tak to okienko z prosba o zmiane
170616 - dodanie panelu administratora
170616 - sprawdzanie czy uzytkownik posiada bezpieczna wersje programu (NIE SPRAWDZA GDY ADMIN)
170616 - wczytywanie rozkladow do tabeli SEPE
170617 - mozliwosc konfiguracji szerokosci kolumn w SEPE w zaleznosci od trybu okna
170617 - dodano legende objasniajaca osnaczenia w tabeli SEPE
170617 - dodano panel informacji o zaznaczonym pociagu
170617 - dodano usuwanie pociagow z SEPE
170617 - zmieniono maksymalna ilosc torow szlakowych w zakladce ST++
170617 - dodano pole wprowadzania nazwy stacji objetej przez dyzurnego
170618 - dziala juz wstawianie sasiednich posterunkow w kolumny 'z kierunku post.' 'w kierunku post.'
170618 - wykryto i usunieto bug pobierania szlakow gdy w bazie jest wiecej scenerii z ta sama nazwa (nitro)
170618 - opcja pokazywania RJ dla wszystkich stacji (admin)

Instrukcja oblugi zostanie spisana wkrotce :), a na ten czas zapraszam do pobierania, testowania i zglaszania bledow - formularz w zakladce BUG REPORT.

https://api.q.td2.info.pl/qswdr3/index.php

UPRASZA SIE O NIEKORZYTSTANIE Z R2, stacje wpisane w R2 nie beda dzialac w SEPE w R3
dodawanie stacji w R2 nie dodaje numeru stacji w kolumnie tabeli w bazie danych
« Ostatnia zmiana: 19 Czerwiec 2017, 10:35:29 wysłana przez Q424 »

Offline deletet

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 9
  • deletet pracownik torowy
  • Naczelnik BPP [IC/1]
  • Distance Travelled: 1739km
  • Trains Routed: 66
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #47 dnia: 19 Czerwiec 2017, 12:02:08 »
Pytanie zasadnicze: czy ów wersja nie wymaga już korzystania z arkuszów Ulfriga i Wiedenki, czy dalej jest to konieczne?
PKP Intercity. Zakład Centralny. O. Olszynka Grochowska.
Naczelnik Deletet, Biuro Dyspozytury i Realizacji Przewozów.

Offline Ulfrig

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 422
  • Ulfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezesUlfrig prezes
  • In nomine patris et filii et spiritus sancti.
  • Distance Travelled: 2059km
  • Trains Routed: 3253
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #48 dnia: 19 Czerwiec 2017, 12:27:13 »
Moim zdaniem, póki nie wszystko jest tu sprawne, należy korzystać z arkusza i testować ten program jednocześnie :)
~Maciej T. (Ulfrig)

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 146
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 4769km
  • Trains Routed: 1793
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #49 dnia: 19 Czerwiec 2017, 12:38:34 »
Już się cieszyłem, że będzie można zacząć dyżurować... No nic, czekam dalej i wracam do edytora.

Offline Ryszard-san

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 283
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 181
  • Ryszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezes
  • Distance Travelled: 11620km
  • Trains Routed: 1312
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #50 dnia: 19 Czerwiec 2017, 14:17:57 »
Arkusz nie gryzie :) 5 min i masz ogarniete
EU06-18;gags;gags;120a;120a;609a

Offline Mistrzu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 178
  • Mistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezes
  • Distance Travelled: 2611km
  • Trains Routed: 1181
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #51 dnia: 19 Czerwiec 2017, 15:11:08 »
Z wejściem tej wersji SVVDR która zawiera już praktycznie wszystkie funkcje arkusza, arkusz po prostu stanie się piątym kołem u wozu.
PKP Intercity. Zakład Centralny. O. Olszynka Grochowska.
Mistrz BZW IC/3, Obszar Eksploatacji i Realizacji Przewozów.

Offline uetam

  • Administrator
  • Pioneer
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 361
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 38
  • uetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrz
  • Administrator Techniczny
  • Distance Travelled: 1589km
  • Trains Routed: 924
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #52 dnia: 19 Czerwiec 2017, 19:03:44 »
Obecnie brakuje chyba tylko wyświetlania szlaku na który oraz z którego przyjedzie pociąg. Jeżeli znajdziecie jakieś błędy / macie propozycje to śmiało je tutaj wpisujcie.
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.
Kiedy czekasz na nowego SWDR... https://goo.gl/2t4N4y

Offline Husarz

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 227
  • Husarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezes
  • Distance Travelled: 1406km
  • Trains Routed: 3037
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #53 dnia: 19 Czerwiec 2017, 19:34:01 »
Z wejściem tej wersji SVVDR która zawiera już praktycznie wszystkie funkcje arkusza, arkusz po prostu stanie się piątym kołem u wozu.
Jeżeli wszystkie funkcje, o których mówisz będą działały prawidłowo, to owszem.

Offline wiedenka

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 207
  • wiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezeswiedenka prezes
  • Twórca pulpitów SCS
  • Distance Travelled: 3672km
  • Trains Routed: 2025
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #54 dnia: 22 Czerwiec 2017, 09:25:10 »
Na początek wielkie słowa uznania dla autora aplikacji, który w krótkim czasie opracował kod i wydał pierwsze wersje programu.
Co do zastrzeżeń i porad:
1. Brak szlaków przychodzących i wychodzących to póki co główny problem.
2. Co z połączeniem stacji? Jeżdżenie "na sztywno" tak jak ma to miejsce teraz ma oczywiście swoje plusy i minusy.
3. Statusy stacji, przy prowadzeniu arkusza widzę podstawowe problemy z jego obsługą choć jest napisana łopatologicznie instrukcja  (znam teraz odczucia MarcinaS)  ::). Są osoby chętne do udzielenia pomocy w obsłudze dokumentu. Wystarczy napisać do któregoś z instruktorów dyżurnych (lista opracowana przez UAZownika w innym wątku) jednak trzeba wykazać trochę chęci.
4. Brak możliwości minimalizacji aplikacji.
5. Brak sprzężenia programu z TD2 po wygenerowaniu rozkladu tj. trzeba nadal go wklejać w okno pełniąc dyżur.

To tyle na początek, pozdrawiam wytrwałych oraz tych, którzy mimo trudności (wiadomo co wydarzyło się 14 maja) dyżurują oraz prowadzą pojazdy trakcyjne.
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwiec 2017, 10:13:41 wysłana przez wiedenka »
Projekty ukończone (2017): Żyrardów
SCS na warsztacie: Grudki 95%  || Bździno 0% || Ożarów Mazowiecki 80%
Wstrzymane: LCS Grodzisk Mazowiecki 50%  || Radziwiłłów Mazowiecki 85%

Offline niemiec

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 41
  • niemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchuniemiec starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 2818km
  • Trains Routed: 280
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #55 dnia: 29 Czerwiec 2017, 13:00:46 »

Offline jas777_PL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 6
  • jas777_PL pracownik torowy
  • Distance Travelled: 73km
  • Trains Routed: 31
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #56 dnia: 30 Czerwiec 2017, 13:53:11 »
Szczerze? Według mnie stary SWDR był lepszy, prostszy w obsłudze, Z DZAIŁAJĄCĄ INSTRUKCJĄ, i nie trzeba było używać komend, np. do blokad.


Jest gdzieś dostępny stary DOBRY SWDRek? :/

Offline !Marcin

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 37
  • !Marcin toromistrz!Marcin toromistrz!Marcin toromistrz!Marcin toromistrz!Marcin toromistrz!Marcin toromistrz!Marcin toromistrz
  • ็็็็็็ ็็็็็็ ็็็็็็ ็็็็็็ ็็็็็็ ็็็็็็ ็็็็็็
  • Distance Travelled: 2013km
  • Trains Routed: 490
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #57 dnia: 30 Czerwiec 2017, 14:19:09 »
Szczerze? Według mnie stary SWDR był lepszy, prostszy w obsłudze, Z DZAIŁAJĄCĄ INSTRUKCJĄ, i nie trzeba było używać komend, np. do blokad.


Jest gdzieś dostępny stary DOBRY SWDRek? :/
"... Widzisz i nie grzmisz". Wszystko było dokładnie opisane, dlaczego wprowadzono nowy SWDR, a po drugie są to pierwsze wersje tego programu i trzeba mieć to na uwadze, że się on cały czas rozwija. Pozostaje tylko czekać, żeby potem być zdziwionym jak dobrze można odwzorować prawdziwy SWDR do symulatora.
Autor Scenerii: Samostrzel - "Bliżej jak dalej"% LCS Bolesławiec - "Coś z tego będzie?"% Wisła Głębce - Prace wstrzymane (Po płaskim nie pojedziesz, chyba?)
___________________________________________________________

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 146
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 4769km
  • Trains Routed: 1793
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #58 dnia: 30 Czerwiec 2017, 14:27:10 »
Na razie obserwuję odwrotną tendencję, tzn. odchodzenie od SVVDR do korzystania tylko i wyłącznie z arkusza i TS3. W sumie przy takim połączeniu stacji rzeczywiście program nie jest konieczny do prowadzenia ruchu.

Online MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 117
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 32
  • MaciejakS dyżurny ruchuMaciejakS dyżurny ruchuMaciejakS dyżurny ruchuMaciejakS dyżurny ruchuMaciejakS dyżurny ruchuMaciejakS dyżurny ruchu
  • STACHU!!!! NIE MACIEK!!!!!!!!!
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 3778km
  • Trains Routed: 126
Odp: SVVDR - dyskusja
« Odpowiedź #59 dnia: 30 Czerwiec 2017, 16:12:13 »
Na razie obserwuję odwrotną tendencję, tzn. odchodzenie od SVVDR do korzystania tylko i wyłącznie z arkusza i TS3. W sumie przy takim połączeniu stacji rzeczywiście program nie jest konieczny do prowadzenia ruchu.
Ale uwierz mi że za przypadkowe skasowanie linijki w arkuszu to ci się cały system może rozp...
A przy aplikacji jednocześnie nie laguje ci internet czy inne powiadomienia G-maili, i innych stronek.
Arkusz jest zrobiony świetnie, ale w żaden sposób nie odwzoruje dokładnie systemu blokad i części. Nawet stary SWDR nie był pisany w Excelu...
Prezes Partii NTŚiB (Narodowe Towarzystwo Śmieszków i Banów)
Poszukuję wykonawcy układu torowego -> Wysoka Kamieńska (mam podkłady)