Autor Wątek: Funkcja allow spawning  (Przeczytany 273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Exe

• Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Siła reputacji: 3
  • Exe pracownik torowy
  • Distance Travelled: 789km
  • Trains Routed: 67
Funkcja allow spawning
« dnia: 11 Czerwiec 2017, 13:40:33 »
Witam. Piszę ten temat dość na żywo, ze względu na zaistniałe sytuacje z którymi mam do czynienia od dłuższego czasu. Konkretnie chodzi o funkcje allow spawning. Siedzę aktualnie od 2 godzin i próbuję "Wyprosić" żeby któryś z dyżurnych łaskawie otworzył spawn mimo tego że ma na stacji 15 slotów a zajęty jest 1 max 2. Rozumiem stacje gdzie są dwa tory główne i max dwa dodatkowe, ale nie wielkie stacje typu Tomaszów Mazowiecki etc. Nie znam się na programowaniu, aczkolwiek myślę, że wprowadzenie funkcji automatycznego zamykania spawnu po pewnej określonej liczbie użytkowników jest możliwe. Post jest czysto opiniowy, chciałbym poznać też opinie innych użytkowników na ten temat.
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwiec 2017, 13:51:03 wysłana przez Exe »

Offline greg86

• Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Siła reputacji: 65
  • greg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezes
  • SJZ
  • Distance Travelled: 2196km
  • Trains Routed: 297
Odp: Funkcja allow spawning
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Czerwiec 2017, 15:59:36 »
Niby racja. Jednak sa dyżurni, którzy ogarna tych 5-6 czy nawet 10 pociągów, a sa tacy co dwoma zablokują stację. Poza tym z doświadczenia znam cierpliwość mechaników, a raczej jej brak,  i już widzę jak cieszyłbyś się na ten spam typu "za ile dostane rozkład" albo "za ile wyjazd". Ponadto bez SWDR ciężko o płynność rozgrywki, więc nie dziwię się, że dyżurni ograniczają nowe połączenia.
Projekt LCS Jastrzębie - 20%
Poprawki w toku...

Offline Neodokuran

• Supporter
  • *
  • Siła reputacji: 158