Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Wielki Mak  (Przeczytany 2399 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 3364km
  • Trains Routed: 59
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #45 dnia: 13 Lipiec 2017, 15:19:10 »
Aktualizacja (link na początku)
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Lipiec 2017, 16:17:52 »
Jak grochem o ścianę..

- W8/W27 droga ham. 1660m!
- w kierunku szlaków nie wiadomo jaka jest prędkość, brak W27,
- W8 do W9 droga ham. - 534m (w kierunku stacji),
- pozostawione dziury w ciągłości przewodów sieci trak.,
- brakuje w niektórych miejscach W17, a niektóre, które są nie trzymają 3,5m,
- sem. M i N droga ham. do ToM i ToN - 894m,
- W11a do ToM i ToN - 112m, 206m, 312m,
- sem. wyjazdowy C, D, E klasycznie po lewej,
-słupy trakcyjne w skrajni,
- nie poprawne nazwanie semaforów (kolejność),
- sem. B i A droga ham. do ToB i ToA - 885m,
- W8/W27 droga ham. 1228m
- rezonatory SHP do ToB i ToA - 117m,
- rezonatory SHP do sem. B i A - 19m,
- rezonator SHP do sem. G - 26m,
- rezonator SHP do sem. F - 31m,
- rezonator SHP do sem. E - 39m,
- rezonator SHP do sem. D - 20m,
- rezonator SHP do sem. C - 28m,
- rezonator SHP do sem. H - 19m,
- rezonator SHP do sem. I - 20m (litery I nie używa się),
- rezonator SHP do sem. J - 26m,
- rezonator SHP do sem. K - 24m,
- rezonator SHP do sem. L - 23m,
- rezonatory SHP do sem. M i N - 25m,
- rezonatory SHP do ToM i ToN - 125m,

"Górnej" linii nawet nie sprawdzam.
Dobra robimy tak, jeżeli kolejna aktualizacja będzie zawierać znowu te same błędy, to wątek zamykam i ląduje do kosza. Szkoda czasu i nerwów.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 3364km
  • Trains Routed: 59
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #47 dnia: 13 Lipiec 2017, 16:47:11 »
Jeśli chodzi o drogę hamowania mam je wyrównać?
SHP przed tarczami i wjazdowymi mają być 200m, a na stacji zaraz przed semaforem?
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3401km
  • Trains Routed: 363
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #48 dnia: 13 Lipiec 2017, 16:54:30 »
http://td2.info.pl/index.php/topic,2377.0.html

wydaje mi się że w sumie te poradniki, instrukcje, wytyczne to można wywalić, bo i tak nikt z tego nie korzysta, kazdy ma to w dupie i buduje swoją radosną twórczość, a nazwę symulatora zmienić na makieta kolejowa dla gimnazjalistów albo gra w pociągi i cześć
KW Poznań

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 151
  • Siła reputacji: 26
  • LisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1694km
  • Trains Routed: 177
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #49 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:00:58 »
koper zobacz inne scenerie jak wyglądają, jakie są odległosci między W11 itp.

http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz2.htm zejdż na 6. OGÓLNE ZASADY ROZMIESZCZANIA SYGNALIZATORÓW i tam punkt numer 4 - drogi hamowania.
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 3364km
  • Trains Routed: 59
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #50 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:09:24 »
W11 co ja wiem to są nawet 120m
Np. posterunek Szymocice (linia 140) między tarczami ToC i ToD a W11
« Ostatnia zmiana: 13 Lipiec 2017, 17:15:13 wysłana przez kopergg »
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 151
  • Siła reputacji: 26
  • LisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1694km
  • Trains Routed: 177
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #51 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:23:08 »
A to nie wiem. W każdym razie standardowo jest 100 metrów, ale nie 300 panie.
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 3364km
  • Trains Routed: 59
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #52 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:33:13 »
Przecież odstępy powinny być co ok 100 metrów
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #53 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:46:09 »
Wiódł ślepy kulawego..

Lisiczek, jak masz podawać jakieś linki z informacjami, to postaraj się chociaż, aby te informacje były aktualne.
To jest najświeższa WTB-E10: http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Wytyczne_techniczne_budowy_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym_Ie-4.pdf

Wskaźniki W11a i W11b ustawia się po tej samej stronie toru, patrząc w kierunku jazdy, po której umieszczona jest tarcza ostrzegawcza lub semafor, wymagające zastosowania tych wskaźników.
Tablice wskaźników przed tarczą ostrzegawczą ustawia się w odległości co 100m w takiej kolejności, aby maszynista pojazdu trakcyjnego, zbliżającego się do tarczy ostrzegawczej, widział pierwszą napotkaną tablicę z trzema, drugą - z dwoma i ostatnią - z jednym pasem czarnym; w przypadkach wyjątkowych, uzasadnionych miejscowymi warunkami, podane odległości mogą być zmniejszone najwyżej do 60m między sąsiednimi tablicami, przy czym należy zachować jednakowe odległości między wszystkimi tablicami.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Zuger_Polska

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 41
  • Zuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1944km
  • Trains Routed: 89
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #54 dnia: 13 Lipiec 2017, 23:40:25 »
- rezonator SHP do sem. I - 20m (litery I nie używa się),

Czy aby na pewno? ;) Przykład prosto z mojego miasta, Wolsztyna: do momentu, kiedy TPWP nie ustawiło zabytkowej Tarczy Zaporowej nr 1 na stacji przy peronie 2, dawniej znajdował się tu semafor świetlny dwukomorowy (czerwone + białe) i był oznaczony literą I, do tego stojąc obok semafora J.
LCS Koziegłowy (Linia kolejowa 395): 2%
Umultowo: 80%

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Siła reputacji: 114
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • tryb obserwatora
  • Distance Travelled: 293km
  • Trains Routed: 1169
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Lipiec 2017, 09:56:42 »
- rezonator SHP do sem. I - 20m (litery I nie używa się),

Czy aby na pewno? ;) Przykład prosto z mojego miasta, Wolsztyna: do momentu, kiedy TPWP nie ustawiło zabytkowej Tarczy Zaporowej nr 1 na stacji przy peronie 2, dawniej znajdował się tu semafor świetlny dwukomorowy (czerwone + białe) i był oznaczony literą I, do tego stojąc obok semafora J.

Cały czas mi się wydawało, że budujemy scenerie w oparciu o aktualne przepisy. Jeśli jednak nie, to można dopuszczać scenerie wykonane bez jakichkolwiek standardów. Zawsze znajdzie się konktprzykład z rzeczywistości że coś tak jest. Pytanie tylko czy podnosimy jakość TD czy robimy groch z kapustą i jeszcze na to zasmażka.

W imieniu redakcji,

Judyta
tryb obserwatora

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 826
  • Siła reputacji: 250
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 10229km
  • Trains Routed: 3389
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Lipiec 2017, 10:20:42 »
Proponuje to uściślić:
Jeżeli sceneria budowana jest według starych przepisów to musi odzwierciedlać to otoczenie i ewentualnie nazwa (jeżeli w tamtym okresie mogła być inna np zniemczona).
Jeśli natomiast jest to fikcyjna, a otocznie jest ciut mówiąc nowoczesne to niestety aktualne przepisy lub stare dostosowane do nowych.
Wypadkowa TD2.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 152
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2348km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #57 dnia: 15 Lipiec 2017, 09:56:57 »
Czy aby na pewno? ;) Przykład prosto z mojego miasta, Wolsztyna: do momentu, kiedy TPWP nie ustawiło zabytkowej Tarczy Zaporowej nr 1 na stacji przy peronie 2, dawniej znajdował się tu semafor świetlny dwukomorowy (czerwone + białe) i był oznaczony literą I, do tego stojąc obok semafora J.

TPWP nie stawiało żadnej tarczy zaporowej, nie siej dezinformacji. Została ona wstawiona w związku z modernizacją 357.

Gdy w latach 80-tych stawiany był ten semafor zaporowy, po prostu majstry jak widać nazwali go I po najmniejszej linii oporu. Po to się zostawia rezerwy w nazewnictwie, by takich głupot uniknąć - tu rezerwy nie było.

„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.