Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Wielki Mak  (Przeczytany 1917 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 2776km
  • Trains Routed: 57
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #45 dnia: 13 Lipiec 2017, 15:19:10 »
Aktualizacja (link na początku)
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Online Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 174
  • Siła reputacji: 72
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1768km
  • Trains Routed: 216
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Lipiec 2017, 16:17:52 »
Jak grochem o ścianę..

- W8/W27 droga ham. 1660m!
- w kierunku szlaków nie wiadomo jaka jest prędkość, brak W27,
- W8 do W9 droga ham. - 534m (w kierunku stacji),
- pozostawione dziury w ciągłości przewodów sieci trak.,
- brakuje w niektórych miejscach W17, a niektóre, które są nie trzymają 3,5m,
- sem. M i N droga ham. do ToM i ToN - 894m,
- W11a do ToM i ToN - 112m, 206m, 312m,
- sem. wyjazdowy C, D, E klasycznie po lewej,
-słupy trakcyjne w skrajni,
- nie poprawne nazwanie semaforów (kolejność),
- sem. B i A droga ham. do ToB i ToA - 885m,
- W8/W27 droga ham. 1228m
- rezonatory SHP do ToB i ToA - 117m,
- rezonatory SHP do sem. B i A - 19m,
- rezonator SHP do sem. G - 26m,
- rezonator SHP do sem. F - 31m,
- rezonator SHP do sem. E - 39m,
- rezonator SHP do sem. D - 20m,
- rezonator SHP do sem. C - 28m,
- rezonator SHP do sem. H - 19m,
- rezonator SHP do sem. I - 20m (litery I nie używa się),
- rezonator SHP do sem. J - 26m,
- rezonator SHP do sem. K - 24m,
- rezonator SHP do sem. L - 23m,
- rezonatory SHP do sem. M i N - 25m,
- rezonatory SHP do ToM i ToN - 125m,

"Górnej" linii nawet nie sprawdzam.
Dobra robimy tak, jeżeli kolejna aktualizacja będzie zawierać znowu te same błędy, to wątek zamykam i ląduje do kosza. Szkoda czasu i nerwów.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 2776km
  • Trains Routed: 57
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #47 dnia: 13 Lipiec 2017, 16:47:11 »
Jeśli chodzi o drogę hamowania mam je wyrównać?
SHP przed tarczami i wjazdowymi mają być 200m, a na stacji zaraz przed semaforem?
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 207
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3366km
  • Trains Routed: 363
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #48 dnia: 13 Lipiec 2017, 16:54:30 »
http://td2.info.pl/index.php/topic,2377.0.html

wydaje mi się że w sumie te poradniki, instrukcje, wytyczne to można wywalić, bo i tak nikt z tego nie korzysta, kazdy ma to w dupie i buduje swoją radosną twórczość, a nazwę symulatora zmienić na makieta kolejowa dla gimnazjalistów albo gra w pociągi i cześć
KW Poznań

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1582km
  • Trains Routed: 170
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #49 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:00:58 »
koper zobacz inne scenerie jak wyglądają, jakie są odległosci między W11 itp.

http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz2.htm zejdż na 6. OGÓLNE ZASADY ROZMIESZCZANIA SYGNALIZATORÓW i tam punkt numer 4 - drogi hamowania.
Starzyny - WSTRZYMANE,  Czarnca - ANULOWANA,  LCS Okrzeszyn - 1%,  Łabędzie - WYDANA,  Miechowice - WSTRZYMANE.

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 2776km
  • Trains Routed: 57
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #50 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:09:24 »
W11 co ja wiem to są nawet 120m
Np. posterunek Szymocice (linia 140) między tarczami ToC i ToD a W11
« Ostatnia zmiana: 13 Lipiec 2017, 17:15:13 wysłana przez kopergg »
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1582km
  • Trains Routed: 170
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #51 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:23:08 »
A to nie wiem. W każdym razie standardowo jest 100 metrów, ale nie 300 panie.
Starzyny - WSTRZYMANE,  Czarnca - ANULOWANA,  LCS Okrzeszyn - 1%,  Łabędzie - WYDANA,  Miechowice - WSTRZYMANE.

Offline kopergg

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 6
  • kopergg pracownik torowy
  • San Escobar
  • Distance Travelled: 2776km
  • Trains Routed: 57
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #52 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:33:13 »
Przecież odstępy powinny być co ok 100 metrów
Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili,
pokaż, że się mylili - Magik

Online Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 174
  • Siła reputacji: 72
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1768km
  • Trains Routed: 216
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #53 dnia: 13 Lipiec 2017, 17:46:09 »
Wiódł ślepy kulawego..

Lisiczek, jak masz podawać jakieś linki z informacjami, to postaraj się chociaż, aby te informacje były aktualne.
To jest najświeższa WTB-E10: http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Wytyczne_techniczne_budowy_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym_Ie-4.pdf

Wskaźniki W11a i W11b ustawia się po tej samej stronie toru, patrząc w kierunku jazdy, po której umieszczona jest tarcza ostrzegawcza lub semafor, wymagające zastosowania tych wskaźników.
Tablice wskaźników przed tarczą ostrzegawczą ustawia się w odległości co 100m w takiej kolejności, aby maszynista pojazdu trakcyjnego, zbliżającego się do tarczy ostrzegawczej, widział pierwszą napotkaną tablicę z trzema, drugą - z dwoma i ostatnią - z jednym pasem czarnym; w przypadkach wyjątkowych, uzasadnionych miejscowymi warunkami, podane odległości mogą być zmniejszone najwyżej do 60m między sąsiednimi tablicami, przy czym należy zachować jednakowe odległości między wszystkimi tablicami.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Zuger_Polska

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 41
  • Zuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1944km
  • Trains Routed: 89
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #54 dnia: 13 Lipiec 2017, 23:40:25 »
- rezonator SHP do sem. I - 20m (litery I nie używa się),

Czy aby na pewno? ;) Przykład prosto z mojego miasta, Wolsztyna: do momentu, kiedy TPWP nie ustawiło zabytkowej Tarczy Zaporowej nr 1 na stacji przy peronie 2, dawniej znajdował się tu semafor świetlny dwukomorowy (czerwone + białe) i był oznaczony literą I, do tego stojąc obok semafora J.
LCS Koziegłowy (Linia kolejowa 395): 2%
Umultowo: 80%

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Siła reputacji: 114
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • tryb obserwatora
  • Distance Travelled: 293km
  • Trains Routed: 1169
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Lipiec 2017, 09:56:42 »
- rezonator SHP do sem. I - 20m (litery I nie używa się),

Czy aby na pewno? ;) Przykład prosto z mojego miasta, Wolsztyna: do momentu, kiedy TPWP nie ustawiło zabytkowej Tarczy Zaporowej nr 1 na stacji przy peronie 2, dawniej znajdował się tu semafor świetlny dwukomorowy (czerwone + białe) i był oznaczony literą I, do tego stojąc obok semafora J.

Cały czas mi się wydawało, że budujemy scenerie w oparciu o aktualne przepisy. Jeśli jednak nie, to można dopuszczać scenerie wykonane bez jakichkolwiek standardów. Zawsze znajdzie się konktprzykład z rzeczywistości że coś tak jest. Pytanie tylko czy podnosimy jakość TD czy robimy groch z kapustą i jeszcze na to zasmażka.

W imieniu redakcji,

Judyta
tryb obserwatora

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 767
  • Siła reputacji: 209
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 8919km
  • Trains Routed: 3067
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Lipiec 2017, 10:20:42 »
Proponuje to uściślić:
Jeżeli sceneria budowana jest według starych przepisów to musi odzwierciedlać to otoczenie i ewentualnie nazwa (jeżeli w tamtym okresie mogła być inna np zniemczona).
Jeśli natomiast jest to fikcyjna, a otocznie jest ciut mówiąc nowoczesne to niestety aktualne przepisy lub stare dostosowane do nowych.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Siła reputacji: 142
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2183km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Wielki Mak
« Odpowiedź #57 dnia: 15 Lipiec 2017, 09:56:57 »
Czy aby na pewno? ;) Przykład prosto z mojego miasta, Wolsztyna: do momentu, kiedy TPWP nie ustawiło zabytkowej Tarczy Zaporowej nr 1 na stacji przy peronie 2, dawniej znajdował się tu semafor świetlny dwukomorowy (czerwone + białe) i był oznaczony literą I, do tego stojąc obok semafora J.

TPWP nie stawiało żadnej tarczy zaporowej, nie siej dezinformacji. Została ona wstawiona w związku z modernizacją 357.

Gdy w latach 80-tych stawiany był ten semafor zaporowy, po prostu majstry jak widać nazwali go I po najmniejszej linii oporu. Po to się zostawia rezerwy w nazewnictwie, by takich głupot uniknąć - tu rezerwy nie było.

„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.