Autor Wątek: Info: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście  (Przeczytany 895 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 87
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 63
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Dziękuję ;)
  • Distance Travelled: 1975km
  • Trains Routed: 554
Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« dnia: 27 Czerwiec 2017, 18:20:31 »
Przedstawiam Wam stację Bystrzyca Kłodzka Przedmieście.

Bystrzyca Kłodzka Przedmieście to stacja, położona na jednotorowej, zelektryfikowanej linii kolejowej 276, która zaczyna się we Wrocławiu Głównym a jej Polska część kończy w Międzylesiu. Na scenerii znajdziemy także przystanek Bystrzyca Kłodzka. W planach było zrobienie stacji Długopole Zdrój, ale nie było jak poprawnie i sensownie zrobić tunelu, więc stacja ta została pominięta. Stacja obsługiwana jest z nastawni BKP, oraz BKP1, posiada sygnalizację świetlną na której w rzeczywistości nie ma możliwości podania manewru, dlatego też w naszym Tedeku manewry na stacji odbywają się tylko i wyłącznie na zasadzie komend "Do mnie" i "Ode mnie".

ZABRANIAM MODYFIKOWANIE SCENERII BEZ WIEDZY I MOJEJ ZGODY

Prędkości drogowe:
- Szlak Gn - 80km/h,
- Szlak Dm - 80km/h.

Mamy świadomość, że sceneria nie jest w 100% realna, ale staraliśmy się zrobić ją na tyle realną na ile pozwalał TD2.

Osoby które przyczyniły się do powstania scenerii:
+ hulek -> wspaniale wykonane otoczenie
+ trichlor -> słupki hektometrowe, sieć trakcyjna, pulpit SCS, semafory i wskaźniki (większość)
+ Ryszard -> wstępne otoczenie, izolacje i układ torowy
+ Neodokuran -> drobne poprawki
Wielkie podziękowania dla was wszystkich :D
Jeśli o kimś zapomniałem, gorąco przepraszam ;)








Screeny wykonali Neodokuran i hulek.

Sceneria dostępna na autoryzację. W tej sprawie proszę pisać do mnie.

Życzę miłego dyżurowania ;)
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec 2017, 10:00:32 wysłana przez Ryszard »

Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 121
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Marcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowy
  • PKP Cargo S.A.
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1452km
  • Trains Routed: 24
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Czerwiec 2017, 21:14:13 »
Już sądziłem, że nie polubię ten scenerii bo nie będę miał się do czego doczepić bo screeny naprawdę rewelacja, ale widzę, że solidnie zadbaliście oto, abym się nie nudził. ;D

Od szlaku Dm:
- W13 nie odnoszący się do niczego,
- brak W8 do W27a ( 8 ),
- sekcjonowania podłużne - krzyżują się przewody między wysięgnikami "ok(x)",
- brak W8 do W9 (most),
- tarcza D6 (7) nie odnosząca się do niczego, brak W14,
- odwrotnie W9 (most) od strony stacji,
- lewitujące lub zbyt nisko (na wysięgniku) wskaźniki We2a i We3b
- brak We3a,
- brak We1,
- ToH do sem. H droga ham. 737m,
- rezonator SHP przy sem. H (wjazdowym),
- zbędne W6,
- odwrotnie W9 (wiadukt za semaforem H),
- obie tarcze D6 (4) przy wiadukcie nie odnoszące się do niczego, brak W14,
- oba wskaźniki W27a przy wiadukcie i oba z prędkością 80km/h, po co? Jeszcze na początku szlaku "Dm" jest W27a z ( 8 ), więc w stacji powtórzenie bez sensu,
- za rozjazdem 18, kolejny W27a ( 8 ) w kierunku szlaku,
- nie poprawne wysięgniki,
- przerwy w ciągłości przewodów,
- brak W17,
- W4 po lewej (w kierunku sem. E i F),
- sekcjonowania podłużne - każde z bez prądową, po cholerę?
- lewitujące "naprężacze" sieci trakc.,
- za rozjazdem 1, klasycznie znowu W27a,
- rezonator SHP przy sem. A,
- ToA do sem. A droga ham. 1500m!,
- peron na p.o. Bystrzyca Kłodzka, który ma w rzeczywistości 290m tutaj ma 674m!
- rezonator SHP w środku peronu,
- W16 do W4 droga ham. 1420m! (w kierunku szlaku),
- W16 do W4 droga ham. 1120m! (w kierunku stacji),
- od szlaku Gn brak W8 do W27a ( 8 ),
- ogólny bałagan z W13,

No Panowie.. Co jest?! Pierdyliard W27 totalnie bez sensu, bez zmian prędkości, D6 cholera wie po co i do czego, od razu informuję, że jest różnica pomiędzy W8, a D6. Odwrócone W9, ale najlepsze to te odległości na końcu, no kogoś poniosła fantazja. Rany boskie. I co to za głupia moda, że każde sekcjonowanie sieci jest z obowiązkiem jazdy bez prądowej? Gdyby w rzeczywistości takie coś było, to by szło wylewu dostać.
Znowu się powtórzę, otoczenie jest dodatkiem, to nie jest najważniejsza rzecz. Otoczenie naprawdę wyszło super, jestem pod wrażeniem. Niestety czar pryska, jak ja widzę co się dzieje na torach.
Ehh..
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwiec 2017, 00:00:09 wysłana przez Marcin S »
- Ty świeżak! Czytałeś instrukcje?!
- Instrukcje, co to znaczy?
- No jesteś gitem, czy frajerem?

Offline Kacu

  • Artist
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 207
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 20
  • Kacu dróżnik przejazdowyKacu dróżnik przejazdowyKacu dróżnik przejazdowyKacu dróżnik przejazdowy
  • "Kaj hajer paczy dziynnie śmierci w łoczy..."
  • Distance Travelled: 292km
  • Trains Routed: 82
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Czerwiec 2017, 22:25:14 »
Co do sekcjonowań - najlepiej zaraz na wyjazdach z magicznego lasku zmiana podstacji (bezprądowa), potem bezprądowa obowiązkowo na granicy elektrycznej stacji z obu stron. Na szlaku pomiędzy można zrobić bez obowiązku bp.. Jeśli jest tak (nie pobierałem i nie oglądałem scenerii):

[M. LASEK] -<bp.>-----<bp.>-[STACJA]-<bp.>-----<bp.>-[M. LASEK]

to siłą rzeczy wszędzie będą bezprądowe (bp.). Przepisy. Ale jeśli granicę stacji zrobi się z głową (i przepisami) to przy ruchu prawostronnym maszyniści nie będą kląć na W8.
"Jestem śląskie dziecko i Ślązakiem zginę. Kocham śląską ziemię i śląską krainę..."

Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 121
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Marcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowy
  • PKP Cargo S.A.
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1452km
  • Trains Routed: 24
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Czerwiec 2017, 13:26:03 »
No to już przynajmniej wiadomo, kto się tak popisał z "poprawnym" osygnalizowaniem.
- Ty świeżak! Czytałeś instrukcje?!
- Instrukcje, co to znaczy?
- No jesteś gitem, czy frajerem?

Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 121
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Marcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowyMarcin S dróżnik przejazdowy
  • PKP Cargo S.A.
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1452km
  • Trains Routed: 24
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Lipiec 2017, 03:21:12 »
No.. no.. otrzymałem świeżą paczuszkę z poprawkami i teraz to ja rozumiem.  :)

Od szlaku Dm:
- W13 nie odnoszący się do niczego,
- brak W8 do W27a ( 8 ),
- sekcjonowania podłużne - krzyżują się przewody między wysięgnikami "ok(x)",
- brak W8 do W9 (most),
- tarcza D6 (7) nie odnosząca się do niczego, brak W14,
- odwrotnie W9 (most) od strony stacji,
- lewitujące lub zbyt nisko (na wysięgniku) wskaźniki We2a i We3b
- brak We3a,
- brak We1,
- ToH do sem. H droga ham. 737m,
- rezonator SHP przy sem. H (wjazdowym),
- zbędne W6,
- odwrotnie W9 (wiadukt za semaforem H),
- obie tarcze D6 (4) przy wiadukcie nie odnoszące się do niczego, brak W14,
- oba wskaźniki W27a przy wiadukcie i oba z prędkością 80km/h, po co? Jeszcze na początku szlaku "Dm" jest W27a z ( 8 ), więc w stacji powtórzenie bez sensu,
- za rozjazdem 18, kolejny W27a ( 8 ) w kierunku szlaku,
- nie poprawne wysięgniki,
- przerwy w ciągłości przewodów,
- brak W17,
- W4 po lewej (w kierunku sem. E i F),
- sekcjonowania podłużne - każde z bez prądową, po cholerę?
- lewitujące "naprężacze" sieci trakc.,
- za rozjazdem 1, klasycznie znowu W27a,
- rezonator SHP przy sem. A,
- ToA do sem. A droga ham. 1500m!,
- peron na p.o. Bystrzyca Kłodzka, który ma w rzeczywistości 290m tutaj ma 674m!
- rezonator SHP w środku peronu,
- W16 do W4 droga ham. 1420m! (w kierunku szlaku),
- W16 do W4 droga ham. 1120m! (w kierunku stacji),
- od szlaku Gn brak W8 do W27a ( 8 ),
- ogólny bałagan z W13,

Zostały jedynie braki W17, oraz kilka uwag odnośnie sieci trakcyjnej:
- na wysokości rozjazdu 4, na torze głównym zasadniczym wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,
- przy rozjeździe 18, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,
- przy rozjeździe 17, wysięgnik dla toru głównego zasadniczego wchodzi w skrajnię dla toru 2,
- przy rozjeździe 17, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,
- przy rozjeździe 16, wysięgnik wyciągnąć bardziej do zewnątrz (między roz. 16, a 17 sieć "wychodzi" poza obszar pracy ze ślizgaczem pantografu),
- naprężacze proponuję ustawić pod tym samym kątem co przewody od niego odchodzące, aby nie było efektu "łamania" przewodów.

Jeszcze to poprawić i nie mam więcej zastrzeżeń.
- Ty świeżak! Czytałeś instrukcje?!
- Instrukcje, co to znaczy?
- No jesteś gitem, czy frajerem?

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 94
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • Generalnie to piszę książki, teraz o Panu Buku.
  • Distance Travelled: 147km
  • Trains Routed: 1015
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Lipiec 2017, 17:16:53 »
Zostały jedynie braki W17, oraz kilka uwag odnośnie sieci trakcyjnej:
- na wysokości rozjazdu 4, na torze głównym zasadniczym wysięgnik z niepoprawnym odciągiem, poprawny
- przy rozjeździe 18, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,tu się zgadzam, zmieniłem
- przy rozjeździe 17, wysięgnik dla toru głównego zasadniczego wchodzi w skrajnię dla toru 2, zmieniony na 3dk (nad zwrotnicą 17
- przy rozjeździe 17, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem, jeśli chodziło o wysięgnik na jeden przewód jezdny to zmieniłem z krótkiego na długi
- przy rozjeździe 16, wysięgnik wyciągnąć bardziej do zewnątrz (między roz. 16, a 17 sieć "wychodzi" poza obszar pracy ze ślizgaczem pantografu), poprawione
- naprężacze proponuję ustawić pod tym samym kątem co przewody od niego odchodzące, aby nie było efektu "łamania" przewodów. poprawione

dodatkowo za radą UAZa wszelkie wskaźniki oddalone są od osi torów na odległość 3 m zamiast standardowo 2,5 m.


W imieniu redakcji,

Judyta
nie ma takiego Panu Buku, który wyprowadzi mnie z równowagi

Offline KolejeKlodzkie

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 4
  • KolejeKlodzkie pracownik torowy
  • Distance Travelled: 305km
  • Trains Routed: 11
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Lipiec 2017, 21:03:57 »
Ładna mapa, ale mieszkam w Bystrzycy Kłodzkiej i mało podobna jest do oryginału. Gdybym umiał robić mapy na pewno zastosowałbym tu wiele poprawek, ale ogólnie bardzo ładna mapa  ;D

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 18
  • hulek zwrotniczyhulek zwrotniczyhulek zwrotniczy
  • Mistrz edytora :D, mediator, realista.
  • Distance Travelled: 1055km
  • Trains Routed: 162
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Lipiec 2017, 21:52:57 »
Ładna mapa, ale mieszkam w Bystrzycy Kłodzkiej i mało podobna jest do oryginału. Gdybym umiał robić mapy na pewno zastosowałbym tu wiele poprawek, ale ogólnie bardzo ładna mapa  ;D
Niestety drogi panie czytac trzeba bo jest napisane w pierwszym poscie
Cytuj
Mamy świadomość, że sceneria nie jest w 100% realna, ale staraliśmy się zrobić ją na tyle realną na ile pozwalał TD2.
Mińsk Mazowiecki-30%[wstrzymane]           LCS Łowicz Główny-40%(wstrzymane)Odważni są zawsze uparci.  ~ Paulo Coelho

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 679
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 156
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 6612km
  • Trains Routed: 2621
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Lipiec 2017, 08:52:34 »
Pytanie: Było robione na podkładach z geoportalu?
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline KolejeKlodzkie

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 4
  • KolejeKlodzkie pracownik torowy
  • Distance Travelled: 305km
  • Trains Routed: 11
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Lipiec 2017, 11:10:50 »
Czytałem, ale wyraziłem tylko swoją opinię  ;D

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 18
  • hulek zwrotniczyhulek zwrotniczyhulek zwrotniczy
  • Mistrz edytora :D, mediator, realista.
  • Distance Travelled: 1055km
  • Trains Routed: 162
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Lipiec 2017, 11:33:36 »
Pytanie: Było robione na podkładach z geoportalu?
Nie wiem pytac sie Ryszarda. Ja jak robilem otoczenie nie bylo podkladow do tego, lecz otoczenie staralem sie robic na podstawie geoportalu bez podkladow, ale nie oszukujmy sie niektore miejsca z geoportalu sa niewyrazne  :-\
Mińsk Mazowiecki-30%[wstrzymane]           LCS Łowicz Główny-40%(wstrzymane)Odważni są zawsze uparci.  ~ Paulo Coelho