Autor Wątek: Info: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście  (Przeczytany 1840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 119
  • Siła reputacji: 84
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 2672km
  • Trains Routed: 686
Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« dnia: 27 Czerwiec 2017, 18:20:31 »
Przedstawiam Wam stację Bystrzyca Kłodzka Przedmieście.

Bystrzyca Kłodzka Przedmieście to stacja, położona na jednotorowej, zelektryfikowanej linii kolejowej 276, która zaczyna się we Wrocławiu Głównym a jej Polska część kończy w Międzylesiu. Na scenerii znajdziemy także przystanek Bystrzyca Kłodzka. W planach było zrobienie stacji Długopole Zdrój, ale nie było jak poprawnie i sensownie zrobić tunelu, więc stacja ta została pominięta, przez co sceneria kończy się nieco szybciej. Stacja obsługiwana jest z nastawni BKP, oraz BKP1, posiada sygnalizację świetlną na której w rzeczywistości nie ma możliwości podania manewru, dlatego też w naszym Tedeku manewry na stacji odbywają się tylko i wyłącznie na zasadzie komend "Do mnie" i "Ode mnie".

ZABRONIONE JEST MODYFIKOWANIE SCENERII BEZ WIEDZY I ZGODY AUTORÓW.

Prędkości drogowe:
- Szlak Gn - 80km/h,
- Szlak Dm - 80km/h.

Mamy świadomość, że sceneria nie jest w 100% realna, ale staraliśmy się zrobić ją na tyle realną na ile pozwalał TD2.

Osoby które przyczyniły się do powstania scenerii:
+ hulek -> wspaniale wykonane otoczenie
+ trichlor -> słupki hektometrowe, sieć trakcyjna, pulpit SCS, semafory i wskaźniki
+ Ryszard -> wstępne otoczenie, izolacje, układ torowy i poprawa otoczenia
+ Neodokuran -> drobne poprawki
Wielkie podziękowania dla was wszystkich :D








Screeny wykonali Neodokuran i hulek.

Link do pobrania:
https://drive.google.com/file/d/0B-523rG9UsRkZlZQSmJiUVQzcHM/view?usp=sharing
W paczce znajduje się plik SCS i sceneria.

Czarna lista:
-
-

Życzę miłego dyżurowania ;)
« Ostatnia zmiana: 05 Wrzesień 2017, 08:16:26 wysłana przez Ryszard »
Projekt Wejherowo -> WiP

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 61
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1703km
  • Trains Routed: 169
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Czerwiec 2017, 21:14:13 »
Już sądziłem, że nie polubię ten scenerii bo nie będę miał się do czego doczepić bo screeny naprawdę rewelacja, ale widzę, że solidnie zadbaliście oto, abym się nie nudził. ;D

Od szlaku Dm:
- W13 nie odnoszący się do niczego,
- brak W8 do W27a ( 8 ),
- sekcjonowania podłużne - krzyżują się przewody między wysięgnikami "ok(x)",
- brak W8 do W9 (most),
- tarcza D6 (7) nie odnosząca się do niczego, brak W14,
- odwrotnie W9 (most) od strony stacji,
- lewitujące lub zbyt nisko (na wysięgniku) wskaźniki We2a i We3b
- brak We3a,
- brak We1,
- ToH do sem. H droga ham. 737m,
- rezonator SHP przy sem. H (wjazdowym),
- zbędne W6,
- odwrotnie W9 (wiadukt za semaforem H),
- obie tarcze D6 (4) przy wiadukcie nie odnoszące się do niczego, brak W14,
- oba wskaźniki W27a przy wiadukcie i oba z prędkością 80km/h, po co? Jeszcze na początku szlaku "Dm" jest W27a z ( 8 ), więc w stacji powtórzenie bez sensu,
- za rozjazdem 18, kolejny W27a ( 8 ) w kierunku szlaku,
- nie poprawne wysięgniki,
- przerwy w ciągłości przewodów,
- brak W17,
- W4 po lewej (w kierunku sem. E i F),
- sekcjonowania podłużne - każde z bez prądową, po cholerę?
- lewitujące "naprężacze" sieci trakc.,
- za rozjazdem 1, klasycznie znowu W27a,
- rezonator SHP przy sem. A,
- ToA do sem. A droga ham. 1500m!,
- peron na p.o. Bystrzyca Kłodzka, który ma w rzeczywistości 290m tutaj ma 674m!
- rezonator SHP w środku peronu,
- W16 do W4 droga ham. 1420m! (w kierunku szlaku),
- W16 do W4 droga ham. 1120m! (w kierunku stacji),
- od szlaku Gn brak W8 do W27a ( 8 ),
- ogólny bałagan z W13,

No Panowie.. Co jest?! Pierdyliard W27 totalnie bez sensu, bez zmian prędkości, D6 cholera wie po co i do czego, od razu informuję, że jest różnica pomiędzy W8, a D6. Odwrócone W9, ale najlepsze to te odległości na końcu, no kogoś poniosła fantazja. Rany boskie. I co to za głupia moda, że każde sekcjonowanie sieci jest z obowiązkiem jazdy bez prądowej? Gdyby w rzeczywistości takie coś było, to by szło wylewu dostać.
Znowu się powtórzę, otoczenie jest dodatkiem, to nie jest najważniejsza rzecz. Otoczenie naprawdę wyszło super, jestem pod wrażeniem. Niestety czar pryska, jak ja widzę co się dzieje na torach.
Ehh..
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwiec 2017, 00:00:09 wysłana przez Marcin S »
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Kacu

  • Artist
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 23
  • Kacu dróżnik przejazdowyKacu dróżnik przejazdowyKacu dróżnik przejazdowyKacu dróżnik przejazdowy
  • "Kaj hajer paczy dziynnie śmierci w łoczy..."
  • Distance Travelled: 292km
  • Trains Routed: 82
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Czerwiec 2017, 22:25:14 »
Co do sekcjonowań - najlepiej zaraz na wyjazdach z magicznego lasku zmiana podstacji (bezprądowa), potem bezprądowa obowiązkowo na granicy elektrycznej stacji z obu stron. Na szlaku pomiędzy można zrobić bez obowiązku bp.. Jeśli jest tak (nie pobierałem i nie oglądałem scenerii):

[M. LASEK] -<bp.>-----<bp.>-[STACJA]-<bp.>-----<bp.>-[M. LASEK]

to siłą rzeczy wszędzie będą bezprądowe (bp.). Przepisy. Ale jeśli granicę stacji zrobi się z głową (i przepisami) to przy ruchu prawostronnym maszyniści nie będą kląć na W8.
"Jestem śląskie dziecko i Ślązakiem zginę. Kocham śląską ziemię i śląską krainę..."

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 61
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1703km
  • Trains Routed: 169
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Czerwiec 2017, 13:26:03 »
No to już przynajmniej wiadomo, kto się tak popisał z "poprawnym" osygnalizowaniem.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 167
  • Siła reputacji: 61
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1703km
  • Trains Routed: 169
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Lipiec 2017, 03:21:12 »
No.. no.. otrzymałem świeżą paczuszkę z poprawkami i teraz to ja rozumiem.  :)

Od szlaku Dm:
- W13 nie odnoszący się do niczego,
- brak W8 do W27a ( 8 ),
- sekcjonowania podłużne - krzyżują się przewody między wysięgnikami "ok(x)",
- brak W8 do W9 (most),
- tarcza D6 (7) nie odnosząca się do niczego, brak W14,
- odwrotnie W9 (most) od strony stacji,
- lewitujące lub zbyt nisko (na wysięgniku) wskaźniki We2a i We3b
- brak We3a,
- brak We1,
- ToH do sem. H droga ham. 737m,
- rezonator SHP przy sem. H (wjazdowym),
- zbędne W6,
- odwrotnie W9 (wiadukt za semaforem H),
- obie tarcze D6 (4) przy wiadukcie nie odnoszące się do niczego, brak W14,
- oba wskaźniki W27a przy wiadukcie i oba z prędkością 80km/h, po co? Jeszcze na początku szlaku "Dm" jest W27a z ( 8 ), więc w stacji powtórzenie bez sensu,
- za rozjazdem 18, kolejny W27a ( 8 ) w kierunku szlaku,
- nie poprawne wysięgniki,
- przerwy w ciągłości przewodów,
- brak W17,
- W4 po lewej (w kierunku sem. E i F),
- sekcjonowania podłużne - każde z bez prądową, po cholerę?
- lewitujące "naprężacze" sieci trakc.,
- za rozjazdem 1, klasycznie znowu W27a,
- rezonator SHP przy sem. A,
- ToA do sem. A droga ham. 1500m!,
- peron na p.o. Bystrzyca Kłodzka, który ma w rzeczywistości 290m tutaj ma 674m!
- rezonator SHP w środku peronu,
- W16 do W4 droga ham. 1420m! (w kierunku szlaku),
- W16 do W4 droga ham. 1120m! (w kierunku stacji),
- od szlaku Gn brak W8 do W27a ( 8 ),
- ogólny bałagan z W13,

Zostały jedynie braki W17, oraz kilka uwag odnośnie sieci trakcyjnej:
- na wysokości rozjazdu 4, na torze głównym zasadniczym wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,
- przy rozjeździe 18, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,
- przy rozjeździe 17, wysięgnik dla toru głównego zasadniczego wchodzi w skrajnię dla toru 2,
- przy rozjeździe 17, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,
- przy rozjeździe 16, wysięgnik wyciągnąć bardziej do zewnątrz (między roz. 16, a 17 sieć "wychodzi" poza obszar pracy ze ślizgaczem pantografu),
- naprężacze proponuję ustawić pod tym samym kątem co przewody od niego odchodzące, aby nie było efektu "łamania" przewodów.

Jeszcze to poprawić i nie mam więcej zastrzeżeń.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Siła reputacji: 114
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • Generalnie to piszę książki, teraz o Panu Buku.
  • Distance Travelled: 293km
  • Trains Routed: 1169
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Lipiec 2017, 17:16:53 »
Zostały jedynie braki W17, oraz kilka uwag odnośnie sieci trakcyjnej:
- na wysokości rozjazdu 4, na torze głównym zasadniczym wysięgnik z niepoprawnym odciągiem, poprawny
- przy rozjeździe 18, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem,tu się zgadzam, zmieniłem
- przy rozjeździe 17, wysięgnik dla toru głównego zasadniczego wchodzi w skrajnię dla toru 2, zmieniony na 3dk (nad zwrotnicą 17
- przy rozjeździe 17, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem, jeśli chodziło o wysięgnik na jeden przewód jezdny to zmieniłem z krótkiego na długi
- przy rozjeździe 16, wysięgnik wyciągnąć bardziej do zewnątrz (między roz. 16, a 17 sieć "wychodzi" poza obszar pracy ze ślizgaczem pantografu), poprawione
- naprężacze proponuję ustawić pod tym samym kątem co przewody od niego odchodzące, aby nie było efektu "łamania" przewodów. poprawione

dodatkowo za radą UAZa wszelkie wskaźniki oddalone są od osi torów na odległość 3 m zamiast standardowo 2,5 m.


W imieniu redakcji,

Judyta
nie ma takiego Panu Buku, który wyprowadzi mnie z równowagi

Offline KolejeKlodzkie

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 4
  • KolejeKlodzkie pracownik torowy
  • Distance Travelled: 307km
  • Trains Routed: 11
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Lipiec 2017, 21:03:57 »
Ładna mapa, ale mieszkam w Bystrzycy Kłodzkiej i mało podobna jest do oryginału. Gdybym umiał robić mapy na pewno zastosowałbym tu wiele poprawek, ale ogólnie bardzo ładna mapa  ;D

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Siła reputacji: 18
  • hulek zwrotniczyhulek zwrotniczyhulek zwrotniczy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1291km
  • Trains Routed: 207
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Lipiec 2017, 21:52:57 »
Ładna mapa, ale mieszkam w Bystrzycy Kłodzkiej i mało podobna jest do oryginału. Gdybym umiał robić mapy na pewno zastosowałbym tu wiele poprawek, ale ogólnie bardzo ładna mapa  ;D
Niestety drogi panie czytac trzeba bo jest napisane w pierwszym poscie
Cytuj
Mamy świadomość, że sceneria nie jest w 100% realna, ale staraliśmy się zrobić ją na tyle realną na ile pozwalał TD2.
PROJEKTY: Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 755
  • Siła reputacji: 199
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 8037km
  • Trains Routed: 3018
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Lipiec 2017, 08:52:34 »
Pytanie: Było robione na podkładach z geoportalu?
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline KolejeKlodzkie

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 4
  • KolejeKlodzkie pracownik torowy
  • Distance Travelled: 307km
  • Trains Routed: 11
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Lipiec 2017, 11:10:50 »
Czytałem, ale wyraziłem tylko swoją opinię  ;D

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Siła reputacji: 18
  • hulek zwrotniczyhulek zwrotniczyhulek zwrotniczy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1291km
  • Trains Routed: 207
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Lipiec 2017, 11:33:36 »
Pytanie: Było robione na podkładach z geoportalu?
Nie wiem pytac sie Ryszarda. Ja jak robilem otoczenie nie bylo podkladow do tego, lecz otoczenie staralem sie robic na podstawie geoportalu bez podkladow, ale nie oszukujmy sie niektore miejsca z geoportalu sa niewyrazne  :-\
PROJEKTY: Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 119
  • Siła reputacji: 84
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 2672km
  • Trains Routed: 686
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Wrzesień 2017, 13:37:22 »
W związku z pewnymi wydarzeniami zmianie uległ sposób udostępniania scenerii. W najbliższym czasie pojawi się link do najnowszej wersji z 02-09-2017r. Sceneria nie będzie już rozwijana. Pomimo tego nadal zabronione będzie edytowanie scenerii bez zgody i wiedzy autorów scenerii. Na scenerii zostało usunięte/przesunięte/wstawione również kilka obiektów, różnice powinni zauważyć dyżurni, którzy mieli okazję już dyżurować na BKP wcześniej.
« Ostatnia zmiana: 02 Wrzesień 2017, 14:59:10 wysłana przez Ryszard »
Projekt Wejherowo -> WiP

Online Akano

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Siła reputacji: 67
  • Akano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezes
  • Stażysta
  • Distance Travelled: 1524km
  • Trains Routed: 555
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Wrzesień 2017, 16:16:28 »
mogłeś zostawić tak jak było :)
PKP Cargo. Zakład Centralny. Warszawa Odolany Manewrowy, ZNTK Żyrardów

Żerakowice-USRK - 95%            Żyraków - 60%

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 119
  • Siła reputacji: 84
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 2672km
  • Trains Routed: 686
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Wrzesień 2017, 14:46:39 »
Przy okazji wydania ostatniego update'a BKP postanowiłem poprawić w niektórych miejscach otoczenie :D Zmianie uległ najbardziej przystanek Bystrzyca Kłodzka. W obrębie stacji Bystrzyca Kłodzka Przedmieście otoczenie zmienione zostało w kilku miejscach, nie mniej jednak jest to widoczny zabieg. Zapodaję kilka screenów na zachętę



Projekt Wejherowo -> WiP

Offline pt4765

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Siła reputacji: 36
  • pt4765 toromistrzpt4765 toromistrzpt4765 toromistrzpt4765 toromistrzpt4765 toromistrzpt4765 toromistrzpt4765 toromistrz
  • Distance Travelled: 3878km
  • Trains Routed: 358
Odp: Bystrzyca Kłodzka Przedmieście
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Wrzesień 2017, 15:41:12 »
Mam pytanie bo nie widzę skąd można pobrać pliki do stacji aby móc dyżurować, pozdrawiam.