Autor Wątek: Idea/Pomysł: Edytor scenerii w trybie multplayer  (Przeczytany 4270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline panmrherobrine

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Siła reputacji: 9
  • panmrherobrine pracownik torowy
    • Kanał Youtube
  • Distance Travelled: 527km
  • Trains Routed: 185
Odp: Edytor scenerii w trybie multplayer
« Odpowiedź #30 dnia: 20 Październik 2017, 18:16:25 »
Może i technicznie do zrobienia, ale bez sensu. Co będzie jak ktoś będzie chciał wstawić np domek, a 2-ga osoba w tym czasie wstawi tam drzewko?.
Jak już to prędzej bym podszedł do tego, że plik *.sc byłby umieszczony np na serwerze i osoby z grona tworzącego łączyły by się z nim online (max 1 osoba na raz). Odpada przesyłanie plików no i zawsze była by kopia (więc nie groźne przypadkowe skasowanie itp.)

No ale różnica czasowa kilka ms jest

Czegoś takiego nie będzie to td2 pójdzie w błoto
« Ostatnia zmiana: 20 Listopad 2017, 20:55:49 wysłana przez panmrherobrine »
Robię pulpity SCS do stacji dobrze wykonanych

Wielokrotniki Główne - 100% - WYSŁANE DO SPRAWDZENIA

Offline insider1975

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 25
  • insider1975 nastawniczyinsider1975 nastawniczyinsider1975 nastawniczyinsider1975 nastawniczyinsider1975 nastawniczy
  • Distance Travelled: 731km
  • Trains Routed: 221
Odp: Edytor scenerii w trybie multplayer
« Odpowiedź #31 dnia: 20 Październik 2017, 18:20:48 »
Bardzo przydatna była by opcja budowy scenerii razem  ;D

Offline Sabyryn

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Siła reputacji: 47
  • Sabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytor
  • Awatar, lata 60, źródło: FB
  • Distance Travelled: 5381km
  • Trains Routed: 363
Odp: Edytor scenerii w trybie multplayer
« Odpowiedź #32 dnia: 20 Październik 2017, 20:35:56 »
Wystarczy zrobić układ torowy, profil pionowy i podzielić się scenerią, jeden robi jeden szlak, drugi robi drugi szlak, a potem przekopiować obiekty otoczenia z jednego .sc do drugiego i macie w 2 osoby zrobioną jedną scenerię, jedna osoba to wykończy ładnie i tyle, nie potrzeba żadnego specjalnego trybu, bo i tak nie sądzę by ktoś z tego korzystał na tyle na ile się o tym trąbi że to potrzebne.
Naterki, Kcynia, Hel.

Offline skorakora

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 199
  • Siła reputacji: 24
  • skorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowy
  • Jak skończę robić pulpit to kontrolka się zapali.
    • nieudana strona...
  • Distance Travelled: 901km
  • Trains Routed: 282
Odp: Edytor scenerii w trybie multplayer
« Odpowiedź #33 dnia: 06 Styczeń 2018, 00:55:07 »
Wystarczy zrobić układ torowy, profil pionowy i podzielić się scenerią, jeden robi jeden szlak, drugi robi drugi szlak, a potem przekopiować obiekty otoczenia z jednego .sc do drugiego i macie w 2 osoby zrobioną jedną scenerię, jedna osoba to wykończy ładnie i tyle, nie potrzeba żadnego specjalnego trybu, bo i tak nie sądzę by ktoś z tego korzystał na tyle na ile się o tym trąbi że to potrzebne.
Wiem jak to wygląda jak się samemu robi a zupełnie inaczej wygląda jak przy tobie siedzi ktoś inny i pomaga
Wtedy przynajmniej cały czas się pracuje nad scenerią a nie odkłada na "ostatnią chwilę"
Fizyka rigidbody - tworzenie skryptów/testy    Łódź Fabryczna - 0% (tworzenie modeli) Projekt ŁKA 2.5%
jeśli mamy gotową część systemu, która jest sprawdzona i w pełni funkcjonalna, nie ma sensu pisać wszystkiego od zera tracąc swój czas