Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Modrzew  (Przeczytany 150 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matfre96

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 76
  • Siła reputacji: 10
  • matfre96 dróżnik obchodowymatfre96 dróżnik obchodowy
  • PKP Intercity S.A.
  • Distance Travelled: 3268km
  • Trains Routed: 105
Modrzew
« dnia: 13 Lipiec 2017, 00:44:08 »
Witam. Chciałbym Szanownym Użytkownikom tego zacnego forum zaprezentować stację Modrzew. Jest to nieduża stacja przelotowa, z możliwością kończenia biegu dla EZT. Stacja jest ukończona w kwestii układu torowego, sieci trakcyjnej oraz sygnalizacji, ale jako że nie czuję się na siłach w budowie otoczenia zwracam się do Was z prośbą o zbudowanie otoczenia do wyżej wymienionej scenerii. Gdyby ktoś zabrał się do ozdobienia stacji, bardzo proszę o wiadomość priv :)
A tu gorzelnie właśnie widzieliśmy już zamkniętą niestety szkoda...

LCS Wołomin (Warszawa Wileńska - Tłuszcz) - 100% (w fazie testów)

Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 115
  • Siła reputacji: 26
  • Marcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczy
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1486km
  • Trains Routed: 24
Odp: Modrzew
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lipiec 2017, 11:12:17 »
Skoro sceneria jest w tracie prac to wywal tego .zip'a z .sc, a screeny załącz do tego wątku.

Stacja jest ukończona w kwestii układu torowego, sieci trakcyjnej oraz sygnalizacji
Z układem torowym mogę się na upartego zgodzić, choć tekstury torowiska wymieszane totalnie, ale sieć i sygnalizacja..
Sieć: wysięgniki nie poprawne, słupy w skrajni, naprężacze nie ustawione pod odpowiednim kątem.
Co do sygnalizacji.. ehh no tu już robi się ciekawiej, bo jak może być to ukończone jak na całej scenerii nie ma ani jednego wskaźnika? No dobra jest jeden typ, W24 na semaforach. Rozjazd 9 i 10 jest chroniony drogowskazami G i H, od drugiej strony semaforów już nie ma. Nie wykorzystana długość torów w stacji, semafory wyjazdowe zbyt daleko od głowic rozjazdowych. Rezonatorów SHP oczywiście brak. Kozły oporowe to polecam z poduszką ziemną.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline matfre96

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 76
  • Siła reputacji: 10
  • matfre96 dróżnik obchodowymatfre96 dróżnik obchodowy
  • PKP Intercity S.A.
  • Distance Travelled: 3268km
  • Trains Routed: 105
Odp: Modrzew
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Lipiec 2017, 12:59:33 »
W zasadzie poszukuję kogoś kto by chciał do tego zbudować otoczenie, dlatego zostawiłem tory pomieszane oraz kozły byle jakie "aby były". Nie rozumiem co w wysięgnikach jest niepoprawnego, robiłem za radą poradnika Sabyryna. Naprężacze zostały równolegle do toru ponieważ odciągi są wtedy prostopadle do słupa. Rozjazdy 9 oraz 10 nie mają od drugiej strony semaforów ponieważ nie są tam potrzebne, te rozjazdy osłania semafor wjazdowy N oraz O.
A tu gorzelnie właśnie widzieliśmy już zamkniętą niestety szkoda...

LCS Wołomin (Warszawa Wileńska - Tłuszcz) - 100% (w fazie testów)