Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: Podkłady geo  (Przeczytany 108 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 155
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 2940km
  • Trains Routed: 1369
Podkłady geo
« dnia: 23 Lipiec 2017, 07:52:00 »
Ehhhh... Pomocy, robię podkłady według UAZownikowego uBase, podkład duży, 500px/km, a nic nie widać... co robię źle?
« Ostatnia zmiana: 23 Lipiec 2017, 13:40:42 wysłana przez Ulfrig »
Bździno ----> 35% (Układ torowy-100%, Otoczenie-5%, Pulpit-0%)

Online Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 160
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 382
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 4773km
  • Trains Routed: 4612
Odp: Podkłady geo
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipiec 2017, 08:19:09 »
Podklady musza byc 4000x. Miejscami sa takiej jakosci ale da sie  pracowac ale Legionowo  bo ma dobra jakosc podkladow   :D
Wiesz co ja ci to zrobie bedzie szybciej ino obgadamy se to PW. W zalaczniku jak wyglada Legionowo i miejsca gdzie masz obecnie spawny.

WORK IN PROGRESS: LCS Mrozy - 44%
Tory 97% Siec Trakcyjna 85% Otoczenie 16%
LCS Pyry 5% Koszecin 40% Kalety 5% Pszczyna 16%