Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Kornica v.2.0  (Przeczytany 501 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nowackik

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 1
  • nowackik pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1027km
  • Trains Routed: 14
Kornica v.2.0
« dnia: 07 Sierpień 2017, 22:34:51 »
Witam
Przedstawiam ulepszoną wersję scenerii Kornica. Stacja jest posterunkiem czołowym. Jedynym szlakiem jest szlak OH z Vmax = 70 km/h. Stacja posiada semafory kształtowe. Na stacji są trzy spawny elektryczne.
Stan Prac:
Sieć trakcyjna : 100 %
Semafory 100 %
Otoczenie 100 %
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpień 2017, 15:35:19 wysłana przez nowackik »
Everything I've ever done, Everything I ever do
Every place I've ever been,Everywhere I'm going to
It's a sin

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1582km
  • Trains Routed: 170
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Sierpień 2017, 23:31:11 »
Coś do pobrania będziesz dawał? Czy jeszcze coś robisz tam?
Starzyny - WSTRZYMANE,  Czarnca - ANULOWANA,  LCS Okrzeszyn - 1%,  Łabędzie - WYDANA,  Miechowice - WSTRZYMANE.

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Siła reputacji: 55
  • stasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektorstasiu29011 dyrektor
  • Distance Travelled: 3020km
  • Trains Routed: 602
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Sierpień 2017, 23:37:04 »
Ciekawie się zapowiada

Ogólnie sieć trakcyjna do poprawy, ale bez schematu ciężko więcej powiedzieć.
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1582km
  • Trains Routed: 170
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Sierpień 2017, 00:04:42 »
- Tarcze zaporowe świetlne nie nazywa się "Tz"
- Na ostatnim screenie Tzka na prawym torze, stoi po lewej stronie, nie powinna.
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2017, 00:06:33 wysłana przez LisiczekPL »
Starzyny - WSTRZYMANE,  Czarnca - ANULOWANA,  LCS Okrzeszyn - 1%,  Łabędzie - WYDANA,  Miechowice - WSTRZYMANE.

Offline skyy2

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Siła reputacji: 50
  • skyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnikskyy2 naczelnik
  • "Dyżurny od siedmiu boleści" ~Matz32 o mnie
  • Distance Travelled: 3097km
  • Trains Routed: 658
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Sierpień 2017, 02:05:51 »
@up, tarcze zaporowe mają odpowiednie nazwy - zalecam udać się do okulisty :)
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2017, 02:11:59 wysłana przez skyy2 »
Poznań Wola - 40%

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 767
  • Siła reputacji: 209
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 8919km
  • Trains Routed: 3067
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Sierpień 2017, 06:29:30 »
Czepiać o Tz się możecie jeśli stacja wygląda na modernizowaną niedawno. Przy kształtach i starej sygnalizacji montowano Tz, a dopiero stosunkowo niedawno wszedł trend na wywalanie Tz i zastępowanie semaforem w układzie: Czerwone, Białe. A na koniec cytat z Ie-4: "Urządzenia zabudowane przed zmianą instrukcji do czasu wymiany mogą być wykorzystywane według przepisów według, których je pobudowano."
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline nowackik

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 1
  • nowackik pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1027km
  • Trains Routed: 14
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Sierpień 2017, 09:18:11 »
- Tarcze zaporowe świetlne nie nazywa się "Tz"
- Na ostatnim screenie Tzka na prawym torze, stoi po lewej stronie, nie powinna.
Obok Tzki po prawej znajduje się znacznik W15
Nazwy już poprawiłem.
Załączam plik .sc
Everything I've ever done, Everything I ever do
Every place I've ever been,Everywhere I'm going to
It's a sin

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1582km
  • Trains Routed: 170
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Sierpień 2017, 09:39:10 »
Ale ježeli nie ma konkretnego powodu ustawienia semafora po lewej to W15 nie usprawiedliwia
Starzyny - WSTRZYMANE,  Czarnca - ANULOWANA,  LCS Okrzeszyn - 1%,  Łabędzie - WYDANA,  Miechowice - WSTRZYMANE.

Offline nowackik

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 1
  • nowackik pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1027km
  • Trains Routed: 14
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Sierpień 2017, 09:43:01 »
Jest - Semafor musiałby być w peronie
Everything I've ever done, Everything I ever do
Every place I've ever been,Everywhere I'm going to
It's a sin

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 17
  • LisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczyLisiczekPL zwrotniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1582km
  • Trains Routed: 170
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Sierpień 2017, 09:46:11 »
Nie ma takiego uzasadnienia, spokojnie słup może stac na peronie.

Edit: screen: http://img.td2.info.pl/image/8Dlvm
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2017, 09:48:09 wysłana przez LisiczekPL »
Starzyny - WSTRZYMANE,  Czarnca - ANULOWANA,  LCS Okrzeszyn - 1%,  Łabędzie - WYDANA,  Miechowice - WSTRZYMANE.

Offline nowackik

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 1
  • nowackik pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1027km
  • Trains Routed: 14
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Sierpień 2017, 09:48:31 »
ok - poprawię to
Everything I've ever done, Everything I ever do
Every place I've ever been,Everywhere I'm going to
It's a sin

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Siła reputacji: 94
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 3001km
  • Trains Routed: 746
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Sierpień 2017, 10:26:53 »
To nie lepiej by wyglądały te pordzewiałe bramki? Niż te słupy betpnowe przy tak wąskich peronach?
Projekt Wejherowo -> WiP

Offline Zuger_Polska

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 41
  • Zuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1944km
  • Trains Routed: 89
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Sierpień 2017, 10:38:59 »
@up, tarcze zaporowe mają odpowiednie nazwy - zalecam udać się do okulisty :)
Czepiać o Tz się możecie jeśli stacja wygląda na modernizowaną niedawno. Przy kształtach i starej sygnalizacji montowano Tz, a dopiero stosunkowo niedawno wszedł trend na wywalanie Tz i zastępowanie semaforem w układzie: Czerwone, Białe. A na koniec cytat z Ie-4: "Urządzenia zabudowane przed zmianą instrukcji do czasu wymiany mogą być wykorzystywane według przepisów według, których je pobudowano."

Nawet jeśli stacja nie jest zmodernizowana niedawno (mimo, że tak wygląda), to oznaczenie tarczy zaporowej świetlnej było zazwyczaj zmieniane na literkę. Miało to miejsce m. in. w Wolsztynie, gdzie ze względu na ustawienie takiej tarczy nadano jej nazwę I, mimo tego, że stała od razu obok semafora J, czego tym bardziej nie powinno się stosować. Poza tym przykładem, jak należy oznaczać tarcze zaporowe jest chociażby stacja Bydgoszcz Główna.
LCS Koziegłowy (Linia kolejowa 395): 2%
Umultowo: 80%

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 391
  • Siła reputacji: 142
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2183km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Sierpień 2017, 12:00:26 »
Nawet jeśli stacja nie jest zmodernizowana niedawno (mimo, że tak wygląda), to oznaczenie tarczy zaporowej świetlnej było zazwyczaj zmieniane na literkę. Miało to miejsce m. in. w Wolsztynie, gdzie ze względu na ustawienie takiej tarczy nadano jej nazwę I, mimo tego, że stała od razu obok semafora J, czego tym bardziej nie powinno się stosować. Poza tym przykładem, jak należy oznaczać tarcze zaporowe jest chociażby stacja Bydgoszcz Główna.

To, że tak zrobiono w Wolsztynie to nie znaczy, że tak jest wszędzie. Pierwsze z brzegu przykłady - Skwierzyna, Strzelce Krajeńskie Wschód. Nie zaklinaj rzeczywistości :P

Pierwsze, co mi się karygodnie rzuciło w oczy - nie wiem, po kiego grzyba semafor wjazdowy stoi po lewej stronie. Ani sensu, ani widoczności.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline nowackik

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 1
  • nowackik pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1027km
  • Trains Routed: 14
Odp: Kornica v.2.0
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Sierpień 2017, 23:04:27 »
update w pierwszym poście
Everything I've ever done, Everything I ever do
Every place I've ever been,Everywhere I'm going to
It's a sin