Autor Wątek: WiP/Prace w toku: LCS Wielichowo  (Przeczytany 231 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Aseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowy
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 2305km
  • Trains Routed: 300
LCS Wielichowo
« dnia: 08 Sierpień 2017, 12:38:30 »
LCS Wielichowo

W skład LCS'u wchodzi Wielichowo oraz Wielichowo Wieś. Zaleca się przed dyżurką zapoznać się z stacja w edytorze. Stacja dla doświadczonych dyżurnych.

Spawny

Każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Szlaki
[Sj]--[2630m]--[70 km/h]-Wielichowo-[100 km/h]--[1900m]--Wielichowo Wieś--[1770m]--[Rk]

Nie pozwalam na edytowanie mapy bez mojej zgody
Aktualny numer: d650382a.sc











Podziękowania dla trichlor'a oraz Ulfrig'a za wykonanie SCS'a.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień 2017, 17:59:45 wysłana przez Aseru »

Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 115
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 26
  • Marcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczy
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1472km
  • Trains Routed: 24
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Sierpień 2017, 16:05:34 »
Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7),
- brak W27 w stronę magicznego lasku,
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę?
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca,
- wysięgnik przy roz. 7,
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6,
- wysięgnik za sem. H6,
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt,
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki,
- wysięgnik przy Tm25,
- wysięgnik przy roz. 40,
- W17 przy roz. 44, 58, 56,  powyżej 3,5m między osiami torów,
- wysięgniki przy roz. 57
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny,
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę,
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś,
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś,
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś,
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17,
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m,
- brak W27 w stronę magicznego lasku,
- brak W8 przed W27 (10),
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Aseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowy
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 2305km
  • Trains Routed: 300
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Sierpień 2017, 11:20:56 »

Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7), (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co jeśli jest przed sem B ?) ponownie powtarzać prędkość drogową, ma to sens ?
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę? (poprawione i w jedną i drugą dodany w27)
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 7, (poprawione)
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6, (poprawione)
- wysięgnik za sem. H6, (poprawione)
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51 (poprawione)
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt, (do zrobienia)
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki, (do zrobienia)
- wysięgnik przy Tm25, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 40, (poprawione)
- W17 przy roz. 44, 58, 56,  powyżej 3,5m między osiami torów, (poprawione)
- wysięgniki przy roz. 57 (poprawione)
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny, (do poprawy)
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę, (po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?)
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17, (poprawione)
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m, (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)
- brak W8 przed W27 (10), (poprawione)



Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 115
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 26
  • Marcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczy
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1472km
  • Trains Routed: 24
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Sierpień 2017, 11:40:38 »
po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)

No to teraz szybka lekcja. Co to jest wskaźnik W27, a dokładniej W27a i po kiego się go ustawia.

Wskaźnik W27a "Wskaźnik zmiany prędkości"
Kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach km/h.
Oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą dozwoloną prędkość drogową dla danej linii kolejowej.
Wskaźnik W27a (wskaźnik dwustronny, stosownie do prędkości dozwolonej za tym wskaźnikiem patrząc w kierunku jazdy pociągu)...

Prosta rachuba i jakie wnioski?
Jeśli wstawiamy wskaźnik W27a, że za tym wskaźnikiem następuje zmiana prędkości drogowej no to analogicznie w drugą stronę również musi być taki wskaźnik, dla przeciwnego kierunku jazdy.
Natomiast, jeśli nie ma zmian prędkości, to takiego wskaźnika się nie ustawia.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 645
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 190
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 7234km
  • Trains Routed: 2941
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sierpień 2017, 12:21:58 »
 na stacjach czołowych w celu poinformowania drużyny trakcyjnej o prędkości na linii to chyba też się W27a ustawia ;) z ta uwagą, że jednostronny,czy się mylę?
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 24
  • Aseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowyAseru dróżnik przejazdowy
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 2305km
  • Trains Routed: 300
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Sierpień 2017, 12:33:57 »
po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)

No to teraz szybka lekcja. Co to jest wskaźnik W27, a dokładniej W27a i po kiego się go ustawia.

Wskaźnik W27a "Wskaźnik zmiany prędkości"
Kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach km/h.
Oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą dozwoloną prędkość drogową dla danej linii kolejowej.
Wskaźnik W27a (wskaźnik dwustronny, stosownie do prędkości dozwolonej za tym wskaźnikiem patrząc w kierunku jazdy pociągu)...

Prosta rachuba i jakie wnioski?
Jeśli wstawiamy wskaźnik W27a, że za tym wskaźnikiem następuje zmiana prędkości drogowej no to analogicznie w drugą stronę również musi być taki wskaźnik, dla przeciwnego kierunku jazdy.
Natomiast, jeśli nie ma zmian prędkości, to takiego wskaźnika się nie ustawia.

Dziękuję za odpowiedź, ale jak na realia symulatora i dynamiczne łączenie scenerii mam dublować w27 przed magicznym laskiem do prędkości, która już obowiązuje na danym odcinku ? Wg. mnie jest to nie logiczne.