Autor Wątek: WiP/Prace w toku: LCS Wielichowo  (Przeczytany 2211 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3777km
  • Trains Routed: 397
LCS Wielichowo
« dnia: 08 Sierpień 2017, 12:38:30 »
LCS Wielichowo

W skład LCS'u wchodzi Wielichowo oraz Wielichowo Wieś. Zaleca się przed dyżurką zapoznać się z stacja w edytorze. Stacja dla doświadczonych dyżurnych min.[200 wypr] .

Spawny

Każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Szlaki
[Sj]--[2630m]--[70 km/h]-Wielichowo-[100 km/h]--[1900m]--Wielichowo Wieś--[1770m]--[Rk]

Nie pozwalam na edytowanie mapy bez mojej zgody
Aktualny numer: 7d244db5.sc











Podziękowania dla trichlor'a oraz Ulfrig'a za wykonanie SCS'a.
« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2017, 10:56:32 wysłana przez Aseru »
Smutny los otoczeniowca

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Sierpień 2017, 16:05:34 »
Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7),
- brak W27 w stronę magicznego lasku,
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę?
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca,
- wysięgnik przy roz. 7,
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6,
- wysięgnik za sem. H6,
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt,
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki,
- wysięgnik przy Tm25,
- wysięgnik przy roz. 40,
- W17 przy roz. 44, 58, 56,  powyżej 3,5m między osiami torów,
- wysięgniki przy roz. 57
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny,
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę,
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś,
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś,
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś,
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17,
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m,
- brak W27 w stronę magicznego lasku,
- brak W8 przed W27 (10),
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3777km
  • Trains Routed: 397
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Sierpień 2017, 11:20:56 »

Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7), (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co jeśli jest przed sem B ?) ponownie powtarzać prędkość drogową, ma to sens ?
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę? (poprawione i w jedną i drugą dodany w27)
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 7, (poprawione)
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6, (poprawione)
- wysięgnik za sem. H6, (poprawione)
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51 (poprawione)
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt, (do zrobienia)
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki, (do zrobienia)
- wysięgnik przy Tm25, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 40, (poprawione)
- W17 przy roz. 44, 58, 56,  powyżej 3,5m między osiami torów, (poprawione)
- wysięgniki przy roz. 57 (poprawione)
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny, (do poprawy)
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę, (po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?)
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17, (poprawione)
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m, (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)
- brak W8 przed W27 (10), (poprawione)


Smutny los otoczeniowca

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 92
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Snape na torach
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 281
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Sierpień 2017, 11:40:38 »
po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)

No to teraz szybka lekcja. Co to jest wskaźnik W27, a dokładniej W27a i po kiego się go ustawia.

Wskaźnik W27a "Wskaźnik zmiany prędkości"
Kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach km/h.
Oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą dozwoloną prędkość drogową dla danej linii kolejowej.
Wskaźnik W27a (wskaźnik dwustronny, stosownie do prędkości dozwolonej za tym wskaźnikiem patrząc w kierunku jazdy pociągu)...

Prosta rachuba i jakie wnioski?
Jeśli wstawiamy wskaźnik W27a, że za tym wskaźnikiem następuje zmiana prędkości drogowej no to analogicznie w drugą stronę również musi być taki wskaźnik, dla przeciwnego kierunku jazdy.
Natomiast, jeśli nie ma zmian prędkości, to takiego wskaźnika się nie ustawia.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 826
  • Siła reputacji: 250
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 10176km
  • Trains Routed: 3389
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sierpień 2017, 12:21:58 »
 na stacjach czołowych w celu poinformowania drużyny trakcyjnej o prędkości na linii to chyba też się W27a ustawia ;) z ta uwagą, że jednostronny,czy się mylę?
Wypadkowa TD2.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3777km
  • Trains Routed: 397
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Sierpień 2017, 12:33:57 »
po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)

No to teraz szybka lekcja. Co to jest wskaźnik W27, a dokładniej W27a i po kiego się go ustawia.

Wskaźnik W27a "Wskaźnik zmiany prędkości"
Kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach km/h.
Oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą dozwoloną prędkość drogową dla danej linii kolejowej.
Wskaźnik W27a (wskaźnik dwustronny, stosownie do prędkości dozwolonej za tym wskaźnikiem patrząc w kierunku jazdy pociągu)...

Prosta rachuba i jakie wnioski?
Jeśli wstawiamy wskaźnik W27a, że za tym wskaźnikiem następuje zmiana prędkości drogowej no to analogicznie w drugą stronę również musi być taki wskaźnik, dla przeciwnego kierunku jazdy.
Natomiast, jeśli nie ma zmian prędkości, to takiego wskaźnika się nie ustawia.

Dziękuję za odpowiedź, ale jak na realia symulatora i dynamiczne łączenie scenerii mam dublować w27 przed magicznym laskiem do prędkości, która już obowiązuje na danym odcinku ? Wg. mnie jest to nie logiczne. 
Smutny los otoczeniowca

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 221
  • Siła reputacji: 216
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 4339km
  • Trains Routed: 1739
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Sierpień 2017, 13:51:45 »
Utworzyłem taką małą ściągawkę, wytypowałem kilka torów do spawnowania przez DR, przed rozgrywką zawsze można sobie zerknąć ;)
Bździno ---->68% (Układ torowy-100%, Otoczenie-11%, Elektryfikacja-70%, Pulpit-100%)


Offline Akano

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 80
  • Akano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezes
  • Stażysta
  • Distance Travelled: 1777km
  • Trains Routed: 649
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Sierpień 2017, 15:41:27 »
Tor tam gdzie jest Tm105 nie ma kozła oporowego
PKP Cargo. Zakład Centralny. Warszawa Odolany Manewrowy, ZNTK Żyrardów

Ecco Rail/1

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3777km
  • Trains Routed: 397
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Sierpień 2017, 16:41:56 »
Tor tam gdzie jest Tm105 nie ma kozła oporowego

Jest tylko źle wstawiony, w nowej wersji będzie to poprawione ;)

Dodano: 29 Sierpień 2017, 16:14:51


Nowa wersja.

- drobne poprawki
- min. 200 wyprawionych dla dyż.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpień 2017, 16:14:51 wysłana przez Aseru »
Smutny los otoczeniowca

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Siła reputacji: 274
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 7500km
  • Trains Routed: 2773
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Październik 2017, 10:59:50 »
Ponieważ wątek tyczy się scenerii, dlatego postanowiłem to napisać właśnie tutaj.
Proszę o zgodę na edycję SCS w celu przystosowania do służby na monitorach, obsługujących większą rozdzielczość.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Siła reputacji: 614
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5000km
  • Trains Routed: 6171
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Październik 2017, 12:17:06 »
Ja to czekam na kilometraz,oraz wypisanie zwolnien na scenerii.
Buduje sie :  Mrozy/Matzowo/Sosnowo i inne takie
Jak liczy Administracja  20+15+10 rowna sie 60
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Offline TowarowyPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Siła reputacji: 97
  • TowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezes
  • Distance Travelled: 1273km
  • Trains Routed: 833
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Październik 2017, 12:27:37 »
Skoro już o scs , niech będą 2 wersje obecna na mniejsze a druga na większe :)

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Siła reputacji: 323
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 10564km
  • Trains Routed: 3436
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Październik 2017, 22:34:21 »
Schody do przejścia podziemnego lewitują

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3777km
  • Trains Routed: 397
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Październik 2017, 23:05:43 »
Schody do przejścia podziemnego lewitują


Toć to wg. standardów Ewropejskich  ;D

Dzięki do poprawy w nowej wersji  ::)
Smutny los otoczeniowca

Offline Wojtas

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Siła reputacji: 105
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
  • Distance Travelled: 2599km
  • Trains Routed: 770
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Listopad 2017, 00:30:50 »
Dziś na Wielichowie miała miejsce taka oto sytuacja. Dyżurny patrykpkp doprowadził do zakorkowania stacji i kazał "cofać" pomimo iż dookoła miał pełno wolnych torów. Potem zażądał wyjścia "co najmniej dwóch osób" bo ma korek. Słowa cytuję "dobra stójcie tak całe życie". Następnie zamiast dowiedzieć się o szlaki chodził po innych kanałach.

Proponuję wprowadzić na stacji czarną listę oraz wymagania do dyżurowania bo fajna sceneria ale nie dla osób mało doświadczonych.