Autor Wątek: WiP/Prace w toku: LCS Wielichowo  (Przeczytany 28513 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
LCS Wielichowo
« dnia: 08 Sierpnia 2017, 12:38:30 »
LCS Wielichowo

W skład LCS'u wchodzi Wielichowo oraz Wielichowo Wieś. Zaleca się przed dyżurką zapoznać się z stacja w edytorze. Stacja dla doświadczonych dyżurnych min.[200 wypr] .

Spawny

Każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Szlaki
[Sj]--[2630m]--[70 km/h]-Wielichowo-[100 km/h]--[1900m]--Wielichowo Wieś--[1770m]--[Rk]

Nie pozwalam na edytowanie mapy bez mojej zgody
Aktualny numer: 7d244db5.sc











Podziękowania dla trichlor'a oraz Ulfrig'a za wykonanie SCS'a.
« Ostatnia zmiana: 20 Października 2017, 10:56:32 wysłana przez Aseru »

Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Sierpnia 2017, 16:05:34 »
Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7),
- brak W27 w stronę magicznego lasku,
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę?
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca,
- wysięgnik przy roz. 7,
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6,
- wysięgnik za sem. H6,
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt,
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki,
- wysięgnik przy Tm25,
- wysięgnik przy roz. 40,
- W17 przy roz. 44, 58, 56,  powyżej 3,5m między osiami torów,
- wysięgniki przy roz. 57
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny,
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę,
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś,
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś,
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś,
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17,
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m,
- brak W27 w stronę magicznego lasku,
- brak W8 przed W27 (10),
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Sierpnia 2017, 11:20:56 »

Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7), (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co jeśli jest przed sem B ?) ponownie powtarzać prędkość drogową, ma to sens ?
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę? (poprawione i w jedną i drugą dodany w27)
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 7, (poprawione)
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6, (poprawione)
- wysięgnik za sem. H6, (poprawione)
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51 (poprawione)
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt, (do zrobienia)
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki, (do zrobienia)
- wysięgnik przy Tm25, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 40, (poprawione)
- W17 przy roz. 44, 58, 56,  powyżej 3,5m między osiami torów, (poprawione)
- wysięgniki przy roz. 57 (poprawione)
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny, (do poprawy)
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę, (po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?)
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17, (poprawione)
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m, (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)
- brak W8 przed W27 (10), (poprawione)



Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Sierpnia 2017, 11:40:38 »
po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)

No to teraz szybka lekcja. Co to jest wskaźnik W27, a dokładniej W27a i po kiego się go ustawia.

Wskaźnik W27a "Wskaźnik zmiany prędkości"
Kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach km/h.
Oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą dozwoloną prędkość drogową dla danej linii kolejowej.
Wskaźnik W27a (wskaźnik dwustronny, stosownie do prędkości dozwolonej za tym wskaźnikiem patrząc w kierunku jazdy pociągu)...

Prosta rachuba i jakie wnioski?
Jeśli wstawiamy wskaźnik W27a, że za tym wskaźnikiem następuje zmiana prędkości drogowej no to analogicznie w drugą stronę również musi być taki wskaźnik, dla przeciwnego kierunku jazdy.
Natomiast, jeśli nie ma zmian prędkości, to takiego wskaźnika się nie ustawia.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sierpnia 2017, 12:21:58 »
 na stacjach czołowych w celu poinformowania drużyny trakcyjnej o prędkości na linii to chyba też się W27a ustawia ;) z ta uwagą, że jednostronny,czy się mylę?
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Sierpnia 2017, 12:33:57 »
po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)

No to teraz szybka lekcja. Co to jest wskaźnik W27, a dokładniej W27a i po kiego się go ustawia.

Wskaźnik W27a "Wskaźnik zmiany prędkości"
Kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach km/h.
Oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą dozwoloną prędkość drogową dla danej linii kolejowej.
Wskaźnik W27a (wskaźnik dwustronny, stosownie do prędkości dozwolonej za tym wskaźnikiem patrząc w kierunku jazdy pociągu)...

Prosta rachuba i jakie wnioski?
Jeśli wstawiamy wskaźnik W27a, że za tym wskaźnikiem następuje zmiana prędkości drogowej no to analogicznie w drugą stronę również musi być taki wskaźnik, dla przeciwnego kierunku jazdy.
Natomiast, jeśli nie ma zmian prędkości, to takiego wskaźnika się nie ustawia.

Dziękuję za odpowiedź, ale jak na realia symulatora i dynamiczne łączenie scenerii mam dublować w27 przed magicznym laskiem do prędkości, która już obowiązuje na danym odcinku ? Wg. mnie jest to nie logiczne. 

Offline Akano

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 40
  • Siła reputacji: 111
  • Akano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezesAkano prezes
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Sierpnia 2017, 15:41:27 »
Tor tam gdzie jest Tm105 nie ma kozła oporowego
Technikum Kolejowe w Bydgoszczy - Technik Transportu Kolejowego.

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Sierpnia 2017, 16:41:56 »
Tor tam gdzie jest Tm105 nie ma kozła oporowego

Jest tylko źle wstawiony, w nowej wersji będzie to poprawione ;)

Dodano: 29 Sierpnia 2017, 16:14:51


Nowa wersja.

- drobne poprawki
- min. 200 wyprawionych dla dyż.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2017, 16:14:51 wysłana przez Aseru »

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Października 2017, 12:17:06 »
Ja to czekam na kilometraz,oraz wypisanie zwolnien na scenerii.
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline TowarowyPL

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 161
  • Siła reputacji: 501
  • TowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezes
  • Majster z kontenerów
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Października 2017, 12:27:37 »
Skoro już o scs , niech będą 2 wersje obecna na mniejsze a druga na większe :)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Drozda32

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 750
  • Siła reputacji: 777
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Ja nie szukam błędów tylko ONE MNIE ZNAJDUJĄ
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Października 2017, 22:34:21 »
Schody do przejścia podziemnego lewitują
Pozdrawiam

Offline Aseru

  • Weteran
  • Wiadomości: 73
  • Siła reputacji: 95
  • Aseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezesAseru prezes
  • Byle do Piątku
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Października 2017, 23:05:43 »
Schody do przejścia podziemnego lewitują


Toć to wg. standardów Ewropejskich  ;D

Dzięki do poprawy w nowej wersji  ::)

Offline Wojtas

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 134
  • Siła reputacji: 202
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Listopada 2017, 00:30:50 »
Dziś na Wielichowie miała miejsce taka oto sytuacja. Dyżurny patrykpkp doprowadził do zakorkowania stacji i kazał "cofać" pomimo iż dookoła miał pełno wolnych torów. Potem zażądał wyjścia "co najmniej dwóch osób" bo ma korek. Słowa cytuję "dobra stójcie tak całe życie". Następnie zamiast dowiedzieć się o szlaki chodził po innych kanałach.

Proponuję wprowadzić na stacji czarną listę oraz wymagania do dyżurowania bo fajna sceneria ale nie dla osób mało doświadczonych.

Offline ISEDR_GCA

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 401
  • Siła reputacji: 664
  • ISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezes
  • WARS S.A. Oddział Północ
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Listopada 2017, 13:14:44 »
Dodatkowo nadmienię, że kiedyś, jak @patrykpkp obejmował dyżur na tej scenerii dostałem manewry na Sygnał Zastępczy ::)

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: LCS Wielichowo
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Listopada 2017, 14:44:34 »
Na pierwszym screenie wypowiedź tomek120697... za coś takiego, to powinien być co najmniej /k