Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Santok Zdrój  (Przeczytany 97 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 74
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 2003km
  • Trains Routed: 636
Santok Zdrój
« dnia: 09 Sierpień 2017, 10:12:42 »
Przedstawiam Wam mijankę Santok Zdrój.

Santok Zdrój to mijanka (dawniej stacja) wybudowana w 1893 roku a oddana do użytku w 1894. Położona jest na jednotorowej, zelektryfikowanej linii kolejowej 441, która zaczyna się w Miłkowie a kończy w Santoku. Mijanka obsługiwana jest z nastawni SZ, posiada urządzenia mechaniczne scentralizowane. Mimo to, że Santok Zdr. stacją nie jest od 1990 roku nadal zatrzymują się tu pociągi pospieszne. Manewry prowadzone są komendami "Do mnie" i "Ode mnie".

ZABRANIAM MODYFIKOWANIA I URUCHAMIANIA SCENERII BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY

Prędkości drogowe:
- Szlak S - 70km/h,
- Szlak Mi - 80km/h.

Osoby które przyczyniły się do powstania scenerii:
+ Guzik32 -> drobne poprawki otoczenia i jego wykończenie
+ Ryszard -> układ torowy, wskaźniki, sygnalizacja, sieć trakcyjna, otoczenie






« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień 2017, 10:59:41 wysłana przez Ryszard »

Offline Marcin S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 115
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 26
  • Marcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczyMarcin S nastawniczy
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1472km
  • Trains Routed: 24
Odp: Santok Zdrój
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Sierpień 2017, 11:07:17 »
Od szlaku S:
- ogólnie za krótkie szlaki. Wykonanie ich praktycznie tylko z magicznego lasku może powodować problemy przy wjazdach pociągów w scenerię,
- W27 przy roz. 2, po obu stronach (7), po co wskaźnik jeśli nie ma zmiany prędkości drogowej?
- wysięgniki przy roz. 3 dla toru 2,
- wysięgniki na torze 1 i 2 na wysokości wiaty peronowej (peron 2),
- brak W8 przed W27 (7)(przy roz. 3),
- brak W8 przed W27 ( 8 ),
- dziwne przerwy w otoczeniu między magicznym laskiem, a obszarem za semaforami wjazdowymi.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -