Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Santok Zdrój  (Przeczytany 304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Siła reputacji: 94
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 3001km
  • Trains Routed: 746
Santok Zdrój
« dnia: 09 Sierpień 2017, 10:12:42 »
Przedstawiam Wam mijankę Santok Zdrój.

Santok Zdrój to mijanka (dawniej stacja) wybudowana w 1893 roku a oddana do użytku w 1894. Położona jest na jednotorowej, zelektryfikowanej linii kolejowej 441, która zaczyna się w Miłkowie a kończy w Santoku. Mijanka obsługiwana jest z nastawni SZ, posiada urządzenia mechaniczne scentralizowane. Mimo to, że Santok Zdr. stacją nie jest od 1990 roku nadal zatrzymują się tu pociągi pospieszne. Manewry prowadzone są komendami "Do mnie" i "Ode mnie".

ZABRANIAM MODYFIKOWANIA I URUCHAMIANIA SCENERII BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY

Prędkości drogowe:
- Szlak S - 70km/h,
- Szlak Mi - 80km/h.

Osoby które przyczyniły się do powstania scenerii:
+ Guzik32 -> drobne poprawki otoczenia i jego wykończenie
+ Ryszard -> układ torowy, wskaźniki, sygnalizacja, sieć trakcyjna, otoczenie






« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień 2017, 10:59:41 wysłana przez Ryszard »
Projekt Wejherowo -> WiP

Online Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 174
  • Siła reputacji: 72
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1768km
  • Trains Routed: 216
Odp: Santok Zdrój
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Sierpień 2017, 18:18:01 »
Sprawdzona poprawka z dnia 28.08.2017.

Od szlaku S:
- brak W8 przed W27 (7) (wydłuż magiczny lasek i wstaw W8),
- dodaj wysięgnik dla przewodu z toru 2 na wysokości roz. 2,
- wysięgniki na torze 1 i 2 na wysokości wiaty,
- wysięgnik przy przęśle naprężania przed sem. H na początku łuku,
- brak W8 przed W27 (8) (wydłuż magiczny lasek i wstaw W8)(szlak Mi),

To do poprawy, dokończyć otoczenie i elegancko.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -