Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Hel  (Przeczytany 1932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sabyryn

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Siła reputacji: 45
  • Sabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytor
  • Tekst osobisty, jak widać.
  • Distance Travelled: 4880km
  • Trains Routed: 363
Hel
« dnia: 30 Sierpień 2017, 11:53:09 »
Przed państwem stacja Hel.
 Sceneria realna przedstawiająca stację czołową kończącą linię 213 (Reda - Hel).
Sceneria posiada odwzorowaną stację na tyle na ile mi sie podobało rzeczywiste otoczenie i na tyle na ile można to odwzorować, także jeżeli ktoś tam bywa codziennie to napewno zauważy brak obiektów dedykowanych :P .

 Sceneria nie posiada bocznicy rybackiej i bocznicy do portu wojskowego. Obie są zakończone wcześniej kozłami, sceneria do portu rybackiego kończy się za przejazdem (służy tylko do oblotów, jak w rzeczywistości), natomiast bocznica wojskowa zakończona zaraz przed rozjazdem 3 którego na scenerii nie ma.

Szlak jest jeden, jednotorowy niezelektryfikowany (Hj 100km/h), skrócony do granic możliwości ku zwiększeniu przepustowości.

SCSa wykonał trichlor, ostateczne poprawki zastosował Ulfrig. Fajnie im to wyszło.


Spawny na torach: 6(Tm11) 25(Tm12) 26(Tm13) 29(Tm14) Bystre oko zauważy że spawny tylko czołem do stacji i wyjazd wymaga oblotu. Tak, zgadzam się.

Mamy dwa przejazdy sterowane z nastawni, jeden rozjazd na 60, dwa semafory z pasem, semafory A i B ze wskaźnikami W19 i W20. Stacja jak stacja, wszystko jak na schemacie:



Garść screenów:








I jako że stacja posiada nastawnię w budynku dworca, trzeba sobie jakoś radzić, widok z nastawni:

Tak, nie widać jej z zewnątrz, zgadza się.

>INSTRUKCJA PROWADZENIA RUCHU<
W automatycznym powitaniu należy poinformować maszynistów, że za semaforem B nie ma drogi hamowania. Nie ma wskaźników taki jest mus. Jak przyłapię kogoś że nie ma tego w opisie, to sobie już nie podyżuruje, to jest ważna sprawa. Spawny w kierunku stacji, bierzemy pociąg w perony, generalnie stacja jest bardzo wydajna, trzeba wpaść jak wykorzystać jej zalety.

Błędy o których wiem:
Dziwny krzak w skrajni o obrębie toru 1
Problemy z semaforem F
Problemy z semaforem E
Za długie spawny wpisane
Zła formuła Tm20, do wyciągnięcia.

Aktualny numer sc: c3fc354e
« Ostatnia zmiana: 03 Październik 2017, 19:56:22 wysłana przez Sabyryn »
Naterki, Kcynia, Hel.

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 72
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Kontroler scenerii
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1768km
  • Trains Routed: 216
Odp: Hel
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Wrzesień 2017, 21:05:10 »
Sceneria dopuszczona do eksploatacji i wpisana do bazy SWDR z numerem: c3fc354e. 28.09.2017
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -