Autor Wątek: podg. Wielokrotniki  (Przeczytany 1424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline panmrherobrine

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Siła reputacji: 6
  • panmrherobrine pracownik torowy
    • Kanał Youtube
  • Distance Travelled: 502km
  • Trains Routed: 182
podg. Wielokrotniki
« dnia: 18 Wrzesień 2017, 18:24:08 »
Witam Tutaj ja...

Prezentuję scenerię (moją pierwszą) pod tytułem: PODG. Wielokrotniki. - Jest to sceneria odgałęźna zawiera następujące szlaki:
LK - 160 KM/H Semafory A i B
LB 160 KM/H Semafory C i D (Strona drugiego szlaku LG)
LG 120 km/h SEMAFOR E (Strona szlaku LB)

sceneria dodatkowo zawiera 3 tory postojowe:
2x 300m i 1x 250m

UWAGA: Cała sceneria umieszczona jest pod ziemią ale od strony szlaków. Troche kombinowana jest...

Tutaj dodaję statusy pracy nad scenerią:
Spoiler: pokaż
SEMAFORY: 100%
UKŁAD TOROWY: 100%
OTOCZENIE 0%
WSKAŹNIKI 100%
SCS: 0%
ELEKTRYFIKACJA: 100%


UWAGA: AKTUALNIE OBOWIĄZUJE: Pełny zakaz dyżurowania na scenerii
Osoby uprawnione do dyżurowania:
Spoiler: pokaż
panmrherobrine
StaryWyjadacz
LisiczekPL


Tutaj co kto zrobił:
panmrherobrine - Układ torowy, SEMAFORY, wskaźniki, otoczenie, Elektryfikacja
StaryWyjadacz - Tester scenerii, wskaźniki
LisiczekPL - SCS

Po premierze: Życzę miłego dyżurowania


Tutaj do sprawdzenia na samym dole macie download: UWAGA: AKTUALNIE OBOWIĄZUJE: Pełny zakaz dyżurowania na scenerii

EDIT: Usunięto screeny oraz nowy plik sc
« Ostatnia zmiana: 20 Wrzesień 2017, 19:24:04 wysłana przez panmrherobrine »
Robię pulpity SCS do stacji dobrze wykonanych

Wielokrotniki Główne - 100% - WYSŁANE DO SPRAWDZENIA

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 152
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2348km
  • Trains Routed: 1003
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Wrzesień 2017, 21:10:41 »
- brak W11 przed ToB i ToA,
- brak rezonatorów tamże,
- ToA, ToB lh 1167m - lh dla V=160km/h to 1300,
- przejście rozjazdowe 1-2 wręcz karygodne,
- wstawione na szybko domyślne semafory, nawet edytować się nie chciało,
- wysięgniki zatopione w strop - wygląda to paskudnie,
- sieć nad przejściami rozjazdowymi złazi znad toru,
- miejscami, nie wiadomo po co, idą dwie sieci 2-1 nad jednym torem,
- brak W17,
- brak drogi ochronnej za D,
- pokręcone nazwy semaforów - E powinien być C, C powinien być D, D powinien być E,
- semafor G w skrajni,
- 3.5 między osiami torów głównych poza peronami, do tego z sygnalizatorami pomiędzy? Odpływasz niczym tytanik, uważaj na górę lodową pod postacią kosza,
- powtarzacze 1300m od semafora - mamy chyba mistrza bezsensownej sygnalizacji,
- ToD lh 1400m,
- Toc lh 1509m, huh,
- ToE lh 1113m, kolejny bubel,
- oczywiście żadnych W11, pięknie,
- rezonator 53m od ToE, 4 razy za blisko,
- brak przechyłek,
- słupy co 17m na łuku 1236m? Serio? Po co nitro zrobił kalkulator, skoro nawet z niego nie skorzystasz,
- zero jakichkolwiek wskaźników, no może poza pięcioma W27a, brak W6a, brak W13,
- na łuku nie stosujemy zygzakowania sieci!

Jednym słowem - kosz.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline StaryWyjadacz

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Siła reputacji: 27
  • StaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczy
  • ..,, Budować albo nie budować to jest pytanie,,..
  • Distance Travelled: 1114km
  • Trains Routed: 351
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Wrzesień 2017, 21:19:38 »
panmrhirobrine Ja tam tylko wstepnie to sprawdzałem co żeś tam naklecił a nie koniecznie mówiłem ze chce tam siedziec ;)
Dodam od siebie:
-za mała odległość pomiędzy słupami trakcyjnymi.
-z lenistwa zrobiłes z ,,5km,, magicznego lasku i tarcze w nim co powoduje to ze maszynista kiedy połączy sie ze scenerią to bedzie pod samym semaforem.
P.odst.Ślemień-WYDANE, Tatary Stare-W budowie, Tatary-W budowie :)

Offline Sabyryn

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Siła reputacji: 47
  • Sabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytorSabyryn dyspozytor
  • Awatar, lata 60, źródło: FB
  • Distance Travelled: 5298km
  • Trains Routed: 363
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Wrzesień 2017, 21:24:26 »
Powiedziałem Ci. Zrobisz fajne otoczenie, skończysz scenerię, to Ci zrobię sieć trakcyjną. Chcesz zrobić sam? Tym lepiej, obadaj się w temacie, popatrz co i jak, możesz śmiało pytać jak czegoś nie wiesz, ale nie rób tego na odpitol byle pchać to do przodu. Takie moje zdanie, oczywiście budować można co się chce, ale na zatwierdzenie bym nie liczył.
Pozdrawiam,

Offline StaryWyjadacz

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Siła reputacji: 27
  • StaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczyStaryWyjadacz nastawniczy
  • ..,, Budować albo nie budować to jest pytanie,,..
  • Distance Travelled: 1114km
  • Trains Routed: 351
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Wrzesień 2017, 21:33:54 »
Zresztą doczytałem że byłem rzekomym testerem, dowiedziałem sie teraz o tym bo wcześniej nikt nic mi nie wspominał. To testowanie to było szybki spojrzenie na scenerie a nie jakies wgłębianie sie jednak pare takich rzeczy rzuciło mi sie w oczy. Sabaryn to nie chodzi o to ze nikt mu nie chce pomóc bo kazdy mu to zaoferował. Jeden scs, drugi pomoc techniczną, 3 siec itp. On widocznie mysli że mu sie wszystko uda jednakże wie ze budowanie scenerii to nie jest prosta sprawa bo słyszy moje opowiesci. Myślę ze te Wielokrotniki wieloktronie pozostaną w pamieci osób które chcą budowac scenerię a nie wiele o tym wiedzą. Hirobrine dobrze wiedział o tym kalkulatorze bo go widział ;) Moja sceneria jest odpicowana a i tak nie wiem czy przejdzie(mam na mysli czy nie ma błędów).
P.odst.Ślemień-WYDANE, Tatary Stare-W budowie, Tatary-W budowie :)

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 205
  • Siła reputacji: 26
  • hulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1682km
  • Trains Routed: 242
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Wrzesień 2017, 22:17:43 »
Polecam lektury do przeczytania ;)

http://td2.info.pl/index.php/topic,2377.0.html

http://td2.info.pl/index.php/topic,2208.0.html

http://td2.info.pl/index.php/topic,616.0.html

http://td2.info.pl/index.php/topic,2179.0.html

EDIT: Przydalyby sie jakies zdjecia, bo tak to nawet nie ma o czym mowic  ::)
EDIT: Sceneria odgałęźna  ;D Posterunek odgałęźny, tak dla jasności  ;)
« Ostatnia zmiana: 21 Wrzesień 2017, 10:33:01 wysłana przez hulek »
PROJEKTY: Ocieszyn Głowny - Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !

Offline panmrherobrine

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Siła reputacji: 6
  • panmrherobrine pracownik torowy
    • Kanał Youtube
  • Distance Travelled: 502km
  • Trains Routed: 182
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Wrzesień 2017, 17:28:32 »
Ok hulek: Czytałem te rzeczy, a to ze jeszcze nie skonczone, ale już się biorę za poprawienie
Robię pulpity SCS do stacji dobrze wykonanych

Wielokrotniki Główne - 100% - WYSŁANE DO SPRAWDZENIA

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 152
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2348km
  • Trains Routed: 1003
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Wrzesień 2017, 19:46:57 »
Tam nie ma co poprawiać, szybciej bedzie postawić od zera...
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline panmrherobrine

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Siła reputacji: 6
  • panmrherobrine pracownik torowy
    • Kanał Youtube
  • Distance Travelled: 502km
  • Trains Routed: 182
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Wrzesień 2017, 23:50:13 »
Ludzie sceneria będzie na krztałtach kształtach- i będzie to posterunek odstepowy

CM trichlor
« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień 2017, 17:05:26 wysłana przez trichlor »
Robię pulpity SCS do stacji dobrze wykonanych

Wielokrotniki Główne - 100% - WYSŁANE DO SPRAWDZENIA

Offline panmechanik2002

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Siła reputacji: 9
  • panmechanik2002 pracownik torowy
  • Look it is a Seven 303e!
  • Distance Travelled: 379km
  • Trains Routed: 14
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Wrzesień 2017, 18:50:01 »
Ludzie sceneria będzie na krztaltach - i będzie to posterunek odstepowy
A mówiłem że nie dotrzesz do takiego...

Ja to wszystko czytam więc nie możesz o mnie mówić że nie dotrzesz
Sobie jajami robisz mrherobrine... 160km/h na kształtach? Cie powaliło?! Do takiej system musi być normalna sygnalizacja. Ze względubezpieczeństwa. A poza tym na szlakach sbl.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 826
  • Siła reputacji: 250
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 10173km
  • Trains Routed: 3389
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Wrzesień 2017, 21:58:05 »
SBL do 160 nie jest wymagane, a mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową (zresztą z świetlną również) dostosowane są (rzadko występuje taka sytuacja) do prowadzenia ruchu pociągów z prędkością do 140 km/h. Jeśli są tam rozjazdy z napędem ręczny to Vmax dochodzić może do 120 km/h.
Wypadkowa TD2.

Offline panmechanik2002

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Siła reputacji: 9
  • panmechanik2002 pracownik torowy
  • Look it is a Seven 303e!
  • Distance Travelled: 379km
  • Trains Routed: 14
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Wrzesień 2017, 16:11:20 »
SBL do 160 nie jest wymagane, a mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją kształtową (zresztą z świetlną również) dostosowane są (rzadko występuje taka sytuacja) do prowadzenia ruchu pociągów z prędkością do 140 km/h. Jeśli są tam rozjazdy z napędem ręczny to Vmax dochodzić może do 120 km/h.
Sorka nie wiedziałem  ;)

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 152
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2348km
  • Trains Routed: 1003
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Wrzesień 2017, 19:18:05 »
Jeśli są tam rozjazdy z napędem ręczny to Vmax dochodzić może do 120 km/h.

Nie do końca - jeżeli na rozjeździe tym założone są zamki ryglowe bądź trzpieniowe, to owszem, maksymalnie 120km/h - jeżeli jednak jest na nim założony rygiel mechaniczny, to można śmigać 140km/h.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline panmrherobrine

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Siła reputacji: 6
  • panmrherobrine pracownik torowy
    • Kanał Youtube
  • Distance Travelled: 502km
  • Trains Routed: 182
Odp: podg. Wielokrotniki
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Październik 2017, 15:01:10 »
Można prosić o przeniesienie wątku do kosza i jego zablokowanie?
Robię pulpity SCS do stacji dobrze wykonanych

Wielokrotniki Główne - 100% - WYSŁANE DO SPRAWDZENIA