Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: Przęsła naprężania na bramkach  (Przeczytany 3542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Przęsła naprężania na bramkach
« dnia: 03 Maja 2018, 13:00:09 »
Z nudów chciałem trochę pogrzebać na swojej zaczętej stacji. Przyszedł czas na aTrakcję :) Stanąłem niedaleko od startu, ponieważ dojechałem do odcinka szlaku, gdzie są pod bramkami dwa tory zelektryfikowane i jeden bez sieci. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, wrzucić jakieś foto, bądź chociaż link do cabview, gdzie znalazłbym informacje o przęsłach naprężania przy sieci zawieszonej na bramkach? Nie mam bladego pojęcia, jak to zrobić. A może na którejś scenerii jest podobna sytuacja?

Dodano: 14 Listopada 2020, 19:38:46


Skróciłem poprzedni odcinek, bo jednak wychodziła lipa.



Tylko dwa dolne tory są pod drutem.
« Ostatnia zmiana: 14 Listopada 2020, 19:38:46 wysłana przez Ares28 »

Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Przęsła naprężania i bramki
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Maja 2018, 14:52:27 »
Rysunek tak na szybko.

Jeżeli mamy sytuację w której występuje szlak czterotorowy, dwa dolne tory są pod drutem, a bramki muszą "obejmować" wszystkie cztery tory, przęsło naprężania należy wykonać w następujący sposób.
Przęsło dla toru "zewnętrznego" nie wyróżnia się niczym specjalnym poza dodatkowymi "zwykłymi" wysięgnikami obok wysięgników z uchwytem stałym (typu - ok(x)).
Przęsło dla toru "wewnętrznego" jest specjalnie wydłużone o dodatkowe pośrednie wysięgniki pomocnicze z uchwytem stałym (typu - ok(x)).

Legenda:
Zielone linie i kropki - pierwsza sekcja i wysięgniki "zwykłe" typu - dk, kk, itp (z ramieniem odciągowym),
Czerwone linie i kropki - druga sekcja i wysięgniki "zwykłe" typu - dk, kk, itp (z ramieniem odciągowym),
Żółte kropki - wysięgniki pomocnicze typu - ok(x)(z uchwytem stałym),
Niebieskie kropki - punkt mocowania naprężania przęsła.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Przęsła naprężania i bramki
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Maja 2018, 15:03:16 »
Bardzo dziękuję :) W przyszłości będę wiedział. Tym razem skróciłem drut o jedno przęsło i naprężanie wyszło mi na trzech torach.

Offline Ares28

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Przęsła naprężania i bramki
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Maja 2018, 17:50:53 »
Sposób Marcina jest oczywiście prawidłowy, ale przęsło toru wewnętrznego nie musi koniecznie kończyć się po przeciwnej stronie. Na gruncie można także spotkać taki układ niezależnie czy pozosałe dwa tory sa pod drutem czy nie.
« Ostatnia zmiana: 06 Maja 2018, 18:00:49 wysłana przez Ares28 »